Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 1 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 19 254 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Bim1964 | 2011-05-19 20:41 | |
![]() | Yessssssssss Gurkan och Chrille är de nominerade. Såvida inte BB får för sig att autonominera någon mera. | |
| Grynkorv | 2011-05-19 20:51 | |
![]() | Ja, då kan man ju hoppas på att Gurkan äääääääntligen kan lämna TV-rutan. Han är ju inte bara ohyfsad, utan även äcklig. | |
| le-lou | 2011-05-19 21:38 | |
![]() | den där pakten tar ju musten ur en. | |
| Vetenskap - Ej medlem längre | 2011-05-19 21:47 | |
![]() | Någon som kan berätta hur många röster Gurkan fick? :) Alla säkert. Haha. | |
| Vetenskap - Ej medlem längre | 2011-05-19 21:54 | |
![]() | Jag hoppas iaf Gurkan åker men tror det blir svårt. Jag ska rösta på Christian, så åker han nästa vecka ist. | |
| le-lou | 2011-05-19 21:55 | |
![]() | rodneys fans ordnar röstningar för dels christian och åker christian ändå ut kommer de gå över på gurkan. det är lite maffigt hur organiserade de är, och hur mkt pengar de slänger på skiten haha. kommer inte lägga en krona på att rösta på NÅN, det finns ingen favorit kvar. kollar inte längre på tvprogrammen, men kikar på hemsidan då och då. Fick lite respekt för Simon iaf, han stör sig på Sara och nominerar Sara. Bra gjort. | |
| Vetenskap - Ej medlem längre | 2011-05-19 22:00 | |
![]() | le-lou, du är jättegullig men just nu låter du som 14. Det är bara ett tvprogram och jorden går inte under för att Katta åkte ut. Skippa bitterheten. :) | |
| CrazyQ | 2011-05-19 22:01 | |
![]() | Fy f-n vilken människa Gurkan är! Önskar att jag kunde återge det han sitter och snackar med Simon om just nu!! Hoppas ha ryker på söndag! Tror jag kostar på mig några röster på Chrille så Gurkan ryker nu! | |
| Vetenskap - Ej medlem längre | 2011-05-19 22:14 | |
![]() | Förresten, är det någon som vet om Sonia hade peruk? Gick rykten om det eftersom hon aldrig tvättade sitt hår? | |
| giraffspan | 2011-05-19 22:17 | |
![]() | Jag tycker le-lou är logisk. Hon har ingen favorit kvar och ser inte programmet. Däremot tittar hon ibland på hemsidan och det är ju ändå rätt logiskt det också då hon ju ändå sett programmen tidigare och väl vill se en del nu också men mer begränsat. Och det vore väl mer 14-isaktigt om hon gått med i det maffiga. Nu tycker hon ju bara att det är lite maffigt och tänker inte rösta. Jag har inte haft någon solklar favorit så jag fortsätter titta. (Jo, i början höll jag på Jessika men det var mest för att hon verkade skojig, ja jag trodde att hon drev med dem..inte att hon mådde så dåligt på riktigt). Nu hoppas jag att Martin eller Simon vinner men det spelar ingen roll om det blir någon av de andra utom Gurkan. Kan vi inte börja spekulera i vad de olika personerna kommer att göra första kvällen i frihet? *s* | |
| Vetenskap - Ej medlem längre | 2011-05-19 22:19 | |
![]() | giraffspan: Haha... Jag skojade lite bara. Jag kanske inte var så tydlig. Ber om ursäkt. | |
| giraffspan | 2011-05-19 22:36 | |
![]() | Ingen fara....Jag såg visserligen smileysen så jag var tveksam. Jag trodde faktiskt någon skulle kritisera mig för det jag skrev "till/om G"(se förra sidan) | |
| Gautama | 2011-05-19 22:36 | |
![]() | Det blev som jag ville, Äckelgurkan mot Mescrille. Hoppas nu självgoda Gurkan åker med huvudet före! | |
| Gautama | 2011-05-19 22:37 | |
![]() | Nää, jag förstod att du skojade Giraffspan:) | |
| le-lou | 2011-05-19 22:56 | |
![]() | vetenskap, du sårade mig med ditt inlägg. | |
| dinodog | 2011-05-19 23:23 | |
![]() | Haha sho yanni på dig Gurkan eller vad det nu du säger. Snacka om dålig förlorare. Han skräder inte orden direkt slemhögen. www.bigbrother.se/1....no minerade | |
| Gautama | 2011-05-19 23:28 | |
![]() | "Det finns bara en Gurka"..., JAAAAA och det är vi skitglada över ditt lilla skabb. | |
| le-lou | 2011-05-19 23:30 | |
![]() | gautama, hatar du gurkan på riktigt eller ? det verkar på en del som att det verkligen är på liv och död detta och att gurkan - liksom katerina förrut - har gjort nåt ordentligt illa typ knivhuggit nån. Tonen är hätsk till tusen, det är äckelgurka hit och dit. fan lugna ner er på tal om att ta saker för allvarligt. | |
| Vetenskap - Ej medlem längre | 2011-05-19 23:31 | |
![]() | le-lou: Är du seriös? Jag trodde du var en brud med skinn på näsan. Gurkan kallar alla haiwan som betyder djur (i negativ bemärkelse) på arabiska. Den enda som är ett djur där inne är han själv. Jag får kväljningar när han äter. | |
| Gautama | 2011-05-19 23:34 | |
![]() | För Katta kände jag inte i närheten sådana känslor som jag känner för Gurkan. Han har ett vidrigt beteende i mina ögon. Snackar skit konstant och tror sig vara så säker på vinst. Hoppas han skäms efteråt när han ser att de andra inte alls snackar så mycket skit om honom som han gör om alla. Flera utav dem som har gått ut har ju också ändrat uppfattning om gurkan när de får klart för sig så mycket skit som han snackar. Men hatar gör jag inte, hata är för mig ett starkt ord som jag sällan använder. Men jag ogillar honom starkt:-) Med Katta kunde jag växla i känslor. | |