Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 18 941 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| SkySpy_ | 2013-09-06 20:51 | |
![]() | Yoga och dans är nog inget för mig. Men kör mkt träning och box ihop med en kompis. Det blir riktigt tufft. Bägge vill vinna och på allvar vilket gör att man känner av en press, en behaglig press. efteråt bastu och snack på hög nivå. Kommer varandra nära på ett sätt som man inte skulle om det inte vore att man pucklade på varandra precis innan. Bästa terapin som finns | |
| Lillstölla | 2013-09-06 20:54 | |
![]() | Halloj Franke:) Jodå det är okej med mig. Själv då? Resfeber ännu? | |
| hfranke | 2013-09-06 20:54 | |
![]() | Fint här. Jobbat som en flitig myra idag. Lite ommöblering på avdelningarna. En ny patient på en avdelning gjorde att vi fick ta in en på en plats vi egentligen inte ska belägga. Mycket komplext och väldigt mycket att läsa in sig på. | |
| hfranke | 2013-09-06 20:56 | |
![]() | Har nog inte hunnit med resfebern än. Har kommunicerat med mina kusiner via mail Skype och chatt idag för att få fram en plan för resan. Jag vet att vi blir hämtade vid flygplatsen. Det är väl det som är bestämt. Resten löser sig. Jag har sagt att vi vill shoppa. | |
| Lillstölla | 2013-09-06 20:58 | |
![]() | Låter som en bra start! Kanske dumt att planera en massa utan bättre att ta det som det kommer. Vi planerade en massa innan vi åkte till London, inget av det blev gjort. Ja eller mor o far åkte upp o kollade in slottet lite men Madame Tussauds osv ja det får bli en annan gång:) | |
| hfranke | 2013-09-06 20:59 | |
![]() | Sky, en som jag känner håller på med karate och boxning. Han säger att all sport där man potentiellt skulle kunna ha ihjäl varandra, öppnar hjärtat, hjärnan och själen och man kommer precis som du säger, varandra väldigt nära. Man lägger ju på något sätt livet i den andras händer. (Jag tycker mest det är läskigt jag.) | |
| hfranke | 2013-09-06 21:01 | |
![]() | Nej stölla, det är riktigt. Man hinner det där turistgrejset nån annan gång Det här är ju inte någon "turistresa", så vi ska inte ha just några planer mer än att träffa kusiner och en massa kusinbarn för första gången! | |
| SkySpy_ | 2013-09-06 21:01 | |
![]() | precis franke.. Man kommer varandra väldigt nära. Underbar känsla det där. | |
| hfranke | 2013-09-06 21:07 | |
![]() | Mmm. Han försöker få mig att se charmen i det.... | |
| SkySpy_ | 2013-09-06 21:08 | |
![]() | det som inte dödar härdar.. På ett bra sätt då:) | |
| hfranke | 2013-09-06 21:11 | |
![]() | Jag såg en match en gång när en kille skulle gå upp för svart bälte (karate alltså) och han jag känner var motståndare, eller vad det nu kan heta i såna sammanhang (han har redan svart, han som jag känner). Det var allt annat än fint, tyckte jag. Otroligt att gå typ 13 matcher i rad och möta fräscha motståndare hela tiden. Modigt, dumdristigt, starkt och väldigt väldigt konstigt i mina ögon. | |
| SkySpy_ | 2013-09-06 21:13 | |
![]() | Det är ju helatiden frivilligt. Jag lovar att det finns inga bättre vänskaper än killar som slåss mot varandra legalt. Det är stort. Man känner en gemenskak, ångest, nervositet, spänning ihop. | |
| hfranke | 2013-09-06 21:19 | |
![]() | Intellektuellt så förstår jag precis vad du menar, men känslomässigt kan jag inte förstå alls. Samtliga mina manliga arbetskamrater håller på med någon form av kampsport, och jag tror inte jag mött ödmjukare och godare människor. Men det gör ju så ont... liksom.... | |
| SkySpy_ | 2013-09-06 21:21 | |
![]() | precis.. man blir av med alla aggressioner wath`s so ever:) kvar finns den nakna människan. | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-09-06 21:22 | |
![]() | Är det bara jag som ser ett samband mellan obamas besök och övervakningshärvan som nu uppdagats? Kanske lite paranoid? | |
| SkySpy_ | 2013-09-06 21:25 | |
![]() | tänker du i termen new World order?:) | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-09-06 21:26 | |
![]() | Tänker bara för mycket jag. | |
| hfranke | 2013-09-06 21:26 | |
![]() | Kanske. Själv känner jag mig inte paranoid alls. Vare sig över Obama eller fra. Lite svullen känner jag mig dock. Kan bero på ett överintag av ostbågar. | |
| SkySpy_ | 2013-09-06 21:26 | |
![]() | Det är bra att tänka för mkt Mollee.. då skapar man :) eller? | |
| hfranke | 2013-09-06 21:28 | |
![]() | Har ni några bra tips på vad jag ska köpa i USA? Dottern ska köpa en ny bowlingväska och några klot, det är hennes plan. Jag tänker mer smink och kläder... | |