Spelrum
Giraffen | 18 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 11 |
Inloggade | 30 |
Mobilspel
Pågående | 19 790 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-09-26 17:42 | |
![]() | Förbi sura tornet i kort svart kjol och olivgrön liten jacka, håll utkik. | |
apbur | 2009-09-26 17:44 | |
![]() | Tack Dyslekso. Sylvia har rätt och det kom inte från fel person. Stör mig lite att jag var tvungen att avslöja min nyfikenhet eftersom sökfunktionen inte kunde stilla den. Plums, morgonurinen bör vara mest verksam :) Jag tror färskt blir bäst, ammoniak är nog ingen höjdare för kliande armbågar. Psuedo, jag kan ju inte svara på det innan Plums har lämnat besked. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-09-26 17:44 | |
![]() | Tack, apbur. :) | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-09-26 17:45 | |
![]() | Helvete vilken bra musik! Jag kommer försent. | |
Plumspapper - Ej medlem längre | 2009-09-26 17:45 | |
![]() | Oj, nu verkar det inte bättre än att jag förbundit mig att genomgå den här kuren. Hur många dagar? En vecka? | |
apbur | 2009-09-26 17:47 | |
![]() | Börjar du se resultat så tveka inte att underrätta oss! Om det ger positiv effekt bör du införa det som ny morgonrutin, som tandborstning. | |
Plumspapper - Ej medlem längre | 2009-09-26 17:49 | |
![]() | Nu är det såklart döfött att försöka lura er att jag inte har tid, men finns det inget bättre sätt än att lägga armbågen i bad? Dränka in en kompress? | |
Plumspapper - Ej medlem längre | 2009-09-26 17:50 | |
![]() | Apbur, menar du att detta även kan hjälpa mina blottade tandhalsar? | |
Plumspapper - Ej medlem längre | 2009-09-26 17:51 | |
![]() | "Om det ger positiv effekt bör du införa det som ny morgonrutin, som tandborstning." Jag är ledsen, apbur, men jag har inga morgonrutiner :) | |
miljonären - Ej medlem längre | 2009-09-26 17:54 | |
![]() | ni är inte seriösa | |
Plumspapper - Ej medlem längre | 2009-09-26 17:56 | |
![]() | Jag är seriös med att testa den här kuren och det är sant att jag inte gör något åt mig själv om mornarna förutom ger mig kaffe och bakelse på en guldbricka. Allt annat har jag nog ljugit om, ja. | |
apbur | 2009-09-26 17:56 | |
![]() | Nej, men någon gång kissar du efter att ha sovit hela natten, eller dagen, eller nånstans däremellan. Mot blottade tandhalsar finns bara ett botemedel. Sluta le och vänta tills du tappar alla tänder och får protes. Jag retar mig lite på att alla proteser görs i snygg rak tandrad. Uppenbart att ett skevt leende inte är önskvärt. | |
Plumspapper - Ej medlem längre | 2009-09-26 17:59 | |
![]() | Jag skulle vilja jobba med att tillverka konstfulla proteser. Ska jag ta upp det i tråden om eget företagande? Hur många behöver jag göra om dagen? | |
apbur | 2009-09-26 18:06 | |
![]() | Nu kom jag att tänka på barn som får protes. Jag undrar om det är etiskt riktigt att exemplevis tillverka barnprotesarmar med bamsefigurer på. Gips går ju an att ha i glada färger, en bruten arm läker. Men protes? "Nu har du ingen arm längre, men se, du ska få en alldeles egen bamsearm!" | |
Plumspapper - Ej medlem längre | 2009-09-26 18:07 | |
![]() | Haha! Jag hade en kompis med protes när jag var yngre. Hennes protes arm/hand var alltid solkig. | |
Plumspapper - Ej medlem längre | 2009-09-26 18:11 | |
![]() | Bäst vore ju om man gjorde en personlig protes, dvs en skulptural avbildning av den friska armen eller om kunden saknar bägge lemmar att man gör armar som passar till kroppen. Jag själv hade inte velat ha en ful protes som såg ut som en dockhand (eller ja kanske nu men inte som barn). | |
apbur | 2009-09-26 18:15 | |
![]() | Urk. Jag minns att jag lärde känna en tjej på gymnasiet som hade fått armen bortsliten. Jag kunde inte sluta skratta när hon berättade, inte alls för att vara lustig, att hennes kille hade kallat henne för "stumpan". Det var inte riktigt ok, hon tyckte om att hennes kille var så omtänksam. | |
Plumspapper - Ej medlem längre | 2009-09-26 18:17 | |
![]() | Haha. Åh, apbur, vad mysigt småprat det blev här nu. Vart tog alla andra vägen? | |
apbur | 2009-09-26 18:19 | |
![]() | Ingen aning. För övrigt tror jag faktiskt det finns en stor marknad för pimpade proteser. Kör hårt! | |
Plumspapper - Ej medlem längre | 2009-09-26 18:20 | |
![]() | Kan bli svårt för mig att hitta kunder som vill betala för lyxiga konstproteser. Kanske i Japan. Inget Hiroshimaskämt, tror bara de har bra smak och kan vara galna nog att betala lite extra. Tycker konst är så meningslöst men det här skulle vara ett bra sätt att hjälpa människor i sin vardag och samtidigt få skapa. | |