Spelrum
| Giraffen | 26 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 6 |
| Inloggade | 32 |
Mobilspel
| Pågående | 19 700 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-12-18 18:55 | |
![]() | Tack, Satyra! Lite för välansat och vaxat, men grundmaterialet ok. :) Retar mig på brunfejan Kissie. Satan, så blåst. | |
| Rooibos-Rob - Ej medlem längre | 2010-12-18 18:56 | |
![]() | I jämställdhetens namn måste jag visa ett par fagra kvinns. Dessa damer lämnar mig sittandes med ett fånigt leende på läpparna. www.youtube.com/watc...re =related Retar mig för övrigt aldrig på djävulens instrument. | |
| Tanten M - Ej medlem längre | 2010-12-18 19:04 | |
![]() | Bjöd min mamma på den showen i Globen. | |
| Rooibos-Rob - Ej medlem längre | 2010-12-18 19:05 | |
![]() | That´s good. :-) | |
| Satyra | 2010-12-18 19:11 | |
![]() | Ja, jo Sylvia, ska man gå så på detaljer så kan jag nog hålla med, men jag menar nog mer utstrålningen, skepnaderna och klädseln, som jag bara älskar. ;-) Rob - hehe, förväntade mig att få se halvnäcka bönor under din länk, puh, skönt att jag slapp det. ;-) De stampade förresten takten ungefär lika kvinnligt som jag brukar göra under gigs, (har jag sett på videon, då någon råkat filma mig :-o ;-)) HAHAHA. Och du ... tror faktiskt att du skulle kunnat retat dig på "djävulens instrument" då min son som femåring började spela det. Tills han lärt sig det bättre, menar jag. ;-D | |
| Rooibos-Rob - Ej medlem längre | 2010-12-18 19:19 | |
![]() | Ekvilibrism är jävligt sexigt. Virtuoser får stampa takten hur bredbent de vill - jag smälter ändå. Dessutom gillar jag damer med lite stake i sig, dvs att de får gärna vara lite grabbiga. Detta för att balansera upp min kvinnliga sida. :-) | |
| Satyra | 2010-12-18 19:20 | |
![]() | hahaha, det här var humor tycker jag! Jisses! www.youtube.com/watc...2B Z1eQHKmU | |
| Rooibos-Rob - Ej medlem längre | 2010-12-18 19:24 | |
![]() | Snygg dans, men vilken jävla låt, he he. | |
| Satyra | 2010-12-18 19:40 | |
![]() | Precis, haha. Minns när kvinnor ännu inte fattat att han var homo, utan dreglade efter honom som galningar. :-o Själv var jag helt hundra på hans läggning låååångt innan det kom ut offentligt (såg honom live några gånger innan dess). Han ser ju inte så tokig ut egentligen, men att dregla efter någon som helt uppenbart ändå inte skulle vilja ha en känns lite ... avtrubbande för dregellusten, hehe. ;-) | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-12-18 20:26 | |
![]() | Jag känner att vi har lite olika preferenser... Detta är en sexig man i mina ögon, jag kan inte sluta beundra hans vackra röst, käkparti och blick: www.youtube.com/watc...Tu zUY2YlbA | |
| Rooibos-Rob - Ej medlem längre | 2010-12-18 20:31 | |
![]() | Klipp dig och stäm gitarren blir mitt råd till den snubben. :-)) | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-12-18 20:38 | |
![]() | Ha ha! Du har ingen smak, Robban. Fantastiska texter sjunger han också. | |
| Rooibos-Rob - Ej medlem längre | 2010-12-18 20:40 | |
![]() | He he, jag skojade bara. Klart jag kan se att han är attraktiv - på sitt sätt. :-) | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-12-18 20:42 | |
![]() | De är de bästa ju, de som är attraktiva "på sitt sätt"! De är fina på riktigt, de som har en själ som framträder. (Jag gillar att han ser ut att ha munnen full med fetvadd à la Brando.) | |
| Rooibos-Rob - Ej medlem längre | 2010-12-18 20:45 | |
![]() | Ja, du har rätt, som vanligt. :-) | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-12-18 20:46 | |
![]() | He he, eller så försöker jag bara intala mig det där som ett mantra i hopp om att lura både mig själv och omgivningen... :D | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-12-18 20:46 | |
![]() | Jag är sugen på pizza! Retligt, måste nästan gå och köpa... | |
| Tanten M - Ej medlem längre | 2010-12-18 20:52 | |
![]() | Isch, o det där käkpartiet du snackar om... ser ju ut som en plog. En manlig käke ska vara bredare. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-12-18 20:54 | |
![]() | Märker pizzagubbarna om man har långkallingar under kappan? Den är rätt lång men det är nog säkrast att ta jeans över ändå... Återkommer inom kort. :) | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-12-18 20:59 | |
![]() | Mig själv | |