Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 4 |
| Inloggade | 7 |
Mobilspel
| Pågående | 19 243 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| le-lou | 2011-05-25 10:25 | |
![]() | naken kvinna.. hon kanske har behov av visa sig naken "naturligt" men behöver det ske i ett sammanhang där sonen hängt? Ps. Jag har inga problem med naturlig nakenhet i en familj. Men på teve?! Nja. Host host och yack. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-05-25 10:28 | |
![]() | Med en sån gränslös morsa känns Nickys personlighet fullkomligt logisk. Jag är så glad att jag har de föräldrar jag har. | |
| giraffspan | 2011-05-25 10:35 | |
![]() | Aftonbladets löpsedel efter Elmis besök MARTINS BITTRA TÅRAR SARA FÖLL FÖR SVENSK MÄSTARE | |
| _athena - Ej medlem längre | 2011-05-25 10:56 | |
![]() | Vilket skitprogram!!!! | |
| Gautama | 2011-05-25 13:15 | |
![]() | Äh, jag tycker hon är vacker för att vara 40 år. Varför skulle det vara så märkvärdigt att gå naken i tre minuter. Finns mycket mer naket i många olika sammanhang i tv. Jag diggar att hon är lite annorlunda och vågar. Hon har ju tydligen hört sig för med sin son att det var ok också. www.aftonbladet.se/n...30 77364.ab | |
| le-lou | 2011-05-25 13:35 | |
![]() | ah hon var 40. var fick jag 35 ifrån? . hm. .. hon naken går runt och DAMMAR liksom, YES! vi skickar in ett par bröst och ett naket underliv så killarna tappar sig själva totalt!!! ..så jäkla barnligt och bara rålöjligt.. ihop med så mycket annat som BB har gjort. Oasen tex var ju ett äkta bottennapp, tre brudar tävlar om killarnas gunst, jag fick bordellkänsla av hela skiten. Att sen BB går in och avbryter en Gurka som kliar/smeker Matilda på armen med hennes tillåtelse - bah. Lite dubbelskinka. | |
| giraffspan | 2011-05-25 13:40 | |
![]() | _athena...Det räckte inte med att skriva det i "Småsaker du retar dig på"? Det där med Gurkans smekande av Matildas arm har jag missat. När var det och i vilket sammanhang? Och om det är som du beskriver det förstår jag inte heller varför BB avbröt det. Vacker eller inte lägger jag ingen värdering i, men däremot hur idén föddes i produktionen? Var det planerat innan killarna började prata om att "Kommer det in nakna tjejer"... Jag tycker precis som le-lou att det är löjligt. Fast samtidigt måste jag erkänna att jag skulle tycka det vore jätteroligt om de sedan suttit och diskuterat hennes utseende rejält utan att veta vem det var. De lär ju snart träffa Nicky igen. | |
| le-lou | 2011-05-25 13:42 | |
![]() | det där blev stor snackis, klippet ligger uppe på hemsidan under rubriken : Big brother rycker in el nåt liknande... | |
| CrazyQ | 2011-05-25 13:49 | |
![]() | Det måste ju vara så att Nickys mamma hoppas på att slå igenom hon också! Att göra ett gästinhopp i BB kanske gör henne känd så hon får bli avmålad av någon känd konstnär! ;) Som någon skrev, inte konstigt Nicky är den han är. Av alla program så väljer hon att gå in i BB och visa upp sig....även om Nicky tycker det är ok så.....ja, jag vette f-n.....har BB stigit dem båda åt skallen? | |
| giraffspan | 2011-05-25 15:03 | |
![]() | Är det någon som vet vilken som är den yngsta deltagaren som varit med i Big Brother Sverige? | |
| bruttan60 | 2011-05-25 15:09 | |
![]() | Roza är den yngsta jag kan hitta. | |
| bruttan60 | 2011-05-25 15:38 | |
![]() | Kan någon förklara händelsen med Nickys mamma, för oss som missade? | |
| le-lou | 2011-05-25 16:16 | |
![]() | klippet ligger på hemsidan, bruttan! | |
| Gautama | 2011-05-25 19:30 | |
![]() | Fan vad taskiga de är BB. Under uppdraget stå still och inte reagera på något alls så skickar de in Saras syster som ställer sig framför henne och säger "Hej syrran". Vem fan kan stå stilla då utan att reagera. | |
| CrazyQ | 2011-05-25 20:04 | |
![]() | Håller med dig Gautama! Dessutom blev hon ju rejält chockad också! Tro om det kommer in andra anhöriga också..... | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-05-25 20:07 | |
![]() | Snygg näck eller inte - det är det taskiga omdömet hos den där morsan jag reagerar på. Jag hade skämts ögonen ur mig om jag hade en sån mamma. Väx upp! | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-05-25 20:08 | |
![]() | Vill poängtera att jag pratar rent generellt. Har inte sett ett enda avsnitt sedan Rodney drog. :) | |
| Vetenskap - Ej medlem längre | 2011-05-25 22:09 | |
![]() | "Nä, det kanske inte är vanligt framför kameror men inte kan det skada ungdomarna i alla fall. Då finns det bra mycket mera som är skadligt en lite naket." Nej, det är väl fan inte skadligt med lite tuttar. Mer jävligt äckligt. | |
| le-lou | 2011-05-25 22:27 | |
![]() | haha jag skrattade som jag aldrig skrattat åt detta program förr - när de klippte in Peter på toan under Freeze ! Klockrent! | |
| Vetenskap - Ej medlem längre | 2011-05-25 22:42 | |
![]() | www.bigbrother.se/1....ss iga_mote Gud, mina ögon tårades. Fy FAN vad elakt av bb, jag hade gått ut direkt. | |