Spelrum
| Giraffen | 16 |
| Krokodilen | 1 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 2 |
| Inloggade | 19 |
Mobilspel
| Pågående | 19 740 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| mackz_ | 2008-06-25 16:57 | |
![]() | auja, beror väl på om underlivet är tvättat :P | |
| alfamarie - Ej medlem längre | 2008-06-25 17:04 | |
![]() | Teppy! Du förnekar dig inte!? Du är bara för underbar!? Må du aldrig råka ut för någon sjukdom som gör att du måste ha stomipåse t.ex. Hur skulle det då gå för ditt förhållande? Men det är klart: de finns säkert i rosa, så att de är lite "snyggare"? Jag har ett råd till dig som du säkert inte kommer att följa: Köp Mia Törnbloms bok "Självkänsla nu" och begrunda den noga, den finns som ljudbok också... Det verkar helt uppenbart för mig att ditt självförtroende är på topp men att din självkänsla är så låg som den bara kan bli. Jag är inte arg på dig, inte irriterad, jag tycker bara så himla synd om dig, flicka lilla! En strof som Mia har skrivit i sin bok lyder som följer: Måste det här sägas? Måste det sägas nu? Måste jag säga det? Jag kunde svara ja på alla frågorna i det här fallet. Kan du göra det i dina trådar? Jag skall förekomma dig och säga: -ja, jag ska undvika dina trådar hädanefter! | |
| upa - Ej medlem längre | 2008-06-25 17:04 | |
![]() | mackz_, tror du man fiser luktfritt bara man rengör ändtarmen? | |
| mackz_ | 2008-06-25 17:10 | |
![]() | haha lägger vi bokstäver på mitt tangentbord nu också? | |
| chyzz | 2008-06-25 17:52 | |
![]() | Alltså. Det här var nog den löjligaste tråd jag någonsin har läst. Ärligt talat? Varför ska det vara skillnad på män och kvinnor? Oavsett om man är man eller kvinna så bildas det trots vårt kön en massa gas i våra magar som behöver komma ut, visst man behöver inte direkt stå offentligt och fisa eller rapa, men det borde inte vara "förbjudet" i ett förhållande. Och när det gäller att lära sig redan som liten hur och när man får fisa så verkar inte vissa förstå människans utveckling - barn har inte samma hämningar som vuxna, barn lär sig efter hand vad som är ok och inte och i vilka situationer. Men kräv inte av barnen att de ska kunna kontrollera sina behov - det kan dem inte, det är något de lär sig så småningom. Något som faktiskt irriterar mig mer är att vissa anser att kvinnan ska vara där för mannen och visa sin bästa sida inför honom hela tiden, men varför ska inte han göra detsamma? Varför ska vi kvinnor underkasta oss mannen och inte tvärtom? Personligen anser jag att man ska värna om varandra och ta vara på varandra. Om en tjej är "sunkig" så låt henne vara det då, männen får ju lov till det. Jag älskar att gå i mysbyxor hemma och låta bli att sminka mig, min sambo tycker det är mycket bättre om jag är osminkad och inte hela tiden är uppiffad. Naturligt är vackert! Det behöver inte innebära att man är sunkig för att man har en dag då man inte orkar, och någon skrev att om de är sjuka så föredrar de att tillbringa de dagarna själv - men det är inte alltid så lätt, jag har sambo och ett barn, ska jag köra iväg dem när jag är sjuk då, eller hur var det tänkt? Sunkighet är det att ligga hemma i mysbyxor, för dagen otvättat hår och titta på film?? Isåfall ÄLSKAR jag sunkighet! Både för min egen del och andras. "Det perfekta utseendet" är en hälsofara för både kropp, sinne och själ... Ni som "underkastar" er mannen, mår ni bra? Trivs ni verkligen med era liv? Själv skulle jag aldrig "underkasta" mig min sambo - NO WAY! Har för mycket stolthet, självförtroende och självkänsla för det, men det kan ju vara så att några av er saknar det... | |
| Candee | 2008-06-25 18:14 | |
![]() | När det gäller att rapa o fisa så håller jag med. Tycker väl det tillhör vanligt hyfs så därför enligt mig lite konstig tråd. Fast allt ska väl diskuteras i forumen..:D Däremot anser jag att allt annat ska delas i hemmet och jag är redan sambo så det funkar kan jag lova. Man får tid till en massa annat kul som beta tex..;) Och männen får en glad fruga att ta hand om..! | |
| Candee | 2008-06-25 18:15 | |
![]() | Jo..glömde tillägga att med vanligt hyfs så inkluderas båda könen...men det är väl fortfarande killar som rapar och fiser värst..:P Ja, ljudligt menar jag.. | |
| Teppy | 2008-06-25 20:25 | |
![]() | Oceano, nej tack.. Det skulle jag aldrig klara. Tack ändå.. | |
| Teppy | 2008-06-25 20:27 | |
![]() | alfamarie, haha..varsågod. Aldrig tvingat någon att gå in på mina trådar. :) Min självkänsla är det heller inget fel på, faktiskt. Puss på nosen | |
![]() | alfamarie, haha..varsågod. Aldrig tvingat någon att gå in på mina trådar. :) Min självkänsla är det heller inget fel på, faktiskt. Puss på nosen | |
![]() | du hedrasdes med dubbel post :) | |
| Jankster - Ej medlem längre | 2008-06-25 22:09 | |
![]() | jag gillar när min tjej fiser. kanske inte så attraktivt men jag blir glad av att hon sänker sina murar när det bara är vi två. | |
| Teppy | 2008-06-25 22:35 | |
![]() | vilken tur att det finns olika åsikter om detta då. och att de som tycker att de är okej att tjejer fiser och rapar hittat en sån tjej :) | |
| Sopot | 2008-06-25 22:56 | |
![]() | Tycker nog att både man och kvinna ska sköta om sitt yttre och inte bara kvinnan. Tycker nog att Teppy resonerar konstigt som lägger ansvaret på kvinnan helt och hållet..... | |
| maariia | 2008-06-25 23:04 | |
![]() | Teppy, Jag kan hålla med dig att inte alla men många tjejer sunkar ner sig i ett förhållande men det gäller ju männen också. Men när du drar denna slutsats angående tjejer är det på vänner då eller? För du kan ju inte veta hur folk går klädda hemma? Eller om de fiser eller rapar? Sedan håller jag med i din jämförelse att människor i Italien klär sig snyggare men sen vet du ju inte hur alla de ser ut inom husets fyra väggar...Sen är det ju en skillnad var i Italien också de i nord och de större städerna klär sig ju bättre. Det finns ju skillnader här i Sverige i Stockholm klär sig ju folk överlag bättre än på små orter, sorry men så är det ju. | |
| -huggo | 2008-06-25 23:05 | |
![]() | Men om man trippar runt å är så himla perfidos hela tiden med nyfluffat hår å "finkläder" sminkad å fixidonad, då är det ju inget skoj när man ska ut på party då är det ju ingen som ser att man har fixat till sig, eller hur? | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2008-06-25 23:06 | |
![]() | Teppy, härmed är du inbjuden till ett torkat-renkött-party. Get ready for some fart, tjejen. | |
| Gariam - Ej medlem längre | 2008-06-25 23:08 | |
![]() | JAG vill komma på torkat-renkött-party. Nu! Gudomligt gott. | |
| -huggo | 2008-06-25 23:10 | |
![]() | Torkat renkött å massa öl till Teppy så får vi se om hon fixar det utan att rapa *S* | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2008-06-25 23:13 | |
![]() | Ta med dig illustrationsblocket och kom över, Gariam! | |