Spelrum
| Giraffen | 6 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 2 |
| Inloggade | 8 |
Mobilspel
| Pågående | 19 615 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| ordhämnaren - Ej medlem längre | 2008-07-11 17:05 | |
![]() | sjutusan, jag hade nog gärna varit kamel, jag gillar att promenera | |
| sjutusan | 2008-07-11 17:06 | |
![]() | Öh,,, jaha? | |
| ordhämnaren - Ej medlem längre | 2008-07-11 17:09 | |
![]() | sjutusan, var jag inte inhandlad på kamelmarknad nyss? Jag tror för övrigt att många kvinnor skulle vilja ha en kamel. | |
| sjutusan | 2008-07-11 17:10 | |
![]() | Till? | |
| ordhämnaren - Ej medlem längre | 2008-07-11 17:12 | |
![]() | sjutusan, får väl erkänna du precis sorterade bort dig själv på grund av bristande fantasi =) | |
| sjutusan | 2008-07-11 17:13 | |
![]() | Joo, sån snuskig fantasi har jag som tur var inte att jag blandar in kameler! | |
| ordhämnaren - Ej medlem längre | 2008-07-11 17:14 | |
![]() | sjutusan, va? Var det inte det du gjorde precis? Jag tänkte snarare på att en kamel är ett trevligt transportmedel, dessutom är de väldigt söta. | |
| sjutusan | 2008-07-11 17:16 | |
![]() | Känns jobbigt att jag plötsligt framstår som kamelhataren i gänget, har aldrig förr behövt ta nån ställning för eller emot puckeldjur. F´år för mej att jag kanske ska ändra mej helt!?? Öppna hem för föräldralösa dromedarer på gammel-dagarna! | |
| Budalv - Ej medlem längre | 2008-07-11 17:16 | |
![]() | Du känner kvinnorna väl, ordhämnaren. Jag tror också att få skulle säga nej till en kamel. Själv skulle jag vilja ha en och utesluter inte att jag faktiskt skaffar en i framtiden. | |
| ordhämnaren - Ej medlem längre | 2008-07-11 17:18 | |
![]() | sjutusan, hjärtans gärna :) Välkommen i kamelklubben | |
| PmsKossa - Ej medlem längre | 2008-07-11 17:19 | |
![]() | Hur får man kameler och snusk att gå ihop i en fantasi? | |
| ordhämnaren - Ej medlem längre | 2008-07-11 17:28 | |
![]() | PmsKossa, det kan fråga sig, men skulle tro att den innefattar Dysleksos helkroppsvaxade älgtjur | |
| PmsKossa - Ej medlem längre | 2008-07-11 17:32 | |
![]() | *ler* jag vill nog inte veta mer | |
| ordhämnaren - Ej medlem längre | 2008-07-11 17:41 | |
![]() | PmsKossa, va? hade aldrig föreställt mig som vanilla-tjej.. där ser man | |
| Candee | 2008-07-11 17:46 | |
![]() | Stor eloge till trådskrivaren..:D Det är så tråkigt att det generaliserar om vad som är snyggt och vad män tycker om. Alla har olika smak och min kille föredrar lite rundare tjejer vilket är en fördel för mig..;) Och jag är nöjd med mig själv även om jag vill ha bort min mage av praktiska skäl, nja..lite estetiska förstås oxå. Skönt med en sund tråd..eller ska vi säga trådskaparens inlägg för resterande orkade jag inte läsa. Brukar vara så många inlägg som säkert är negativa. Nu ska jag ta och öppna en öl och jobba på kurvorna. Nedå..med måtta..min fööörsta semesterdag..SKÅL!! | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-07-11 17:52 | |
![]() | SKÅÅl Candee, min första semesterdag också. | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-07-11 17:55 | |
![]() | ordhämnaren: Budalvs inlägg 12:45, och Dysleksos 12:51. Dvs: 1. Om jag förstår dig rätt tycker du att utseende är viktigt för det vittnar om vad som döljer sig bakom ytan, och då kan man på så vis lättare sålla bort folk? Då är ju frågan om ett utseende som är mycket tidsförödande verkligen vittnar om att det är en klyftig person, eller om det vittnar om att personen behöver kompensera det den inte har att erbjuda på insidan, med en utsida? Jag tycker det ofta verkar så. Om man vet med sig att man har en bra insida, och att man inte känner behov av att andra ska tro något om en, så borde inte utsidan ha någon betydelse. Eller tycker du det är viktigt att människorna du möter på staden får en bra bild av dig? Isåfall, varför? Jag antar att du inte kommer gå fram till någon du möter och utreda om det kan bli en bra bekantskap, bara för den har rätt utseende? 2. Dysleksos teori tror jag med på. Om man har ett utseende som samhället anser vara bra, så tror jag man möts av färre hinder, och har inte lika mycket behov av att reflektera, och i frågasätta, för man märker inte på samma vis att världen är fel. Därav tror jag till skillnad från dig (om jag nu tolkar din syn på ett bra utseende rätt), att någon som ser fattig och väldigt spartansk ut, har mer att erbjuda på insidan än någon som är väldigt uppklädd. Om man nu måste göra bedömningar av utsidor på folk. | |
| Candee | 2008-07-11 18:04 | |
![]() | Häärligt Vita..! Jo, off topic nu men är ju så ävlans glaad...:D | |
| Budalv - Ej medlem längre | 2008-07-11 18:08 | |
![]() | Nattravn: Jag var väldigt skämtsam i min kommentar till ordhämnaren, det var inte direkt tänkt som något han skulle bemöta. Dessutom var hans inlägg ett svar till Dyslekso. | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-07-11 18:11 | |
![]() | Budalv: Måhända, men jag tycker ändå det blev ett argument som väger tyngre än de ordis har representerat (i min värld). Jag tar inte så mycket ställning i diskussioner om ytligheter för det intresserar mig inte speciellt, det är bara roligt att se hur folk argumenterar mot saker som strider mot deras uppfattning. :) | |