Spelrum
| Giraffen | 25 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 28 |
| Inloggade | 53 |
Mobilspel
| Pågående | 20 169 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Dyslekso | 2008-09-28 16:51 | |
![]() | "At the shelter I worked at a litter of German Shepherds x Dacshunds were surrendered. Poor mum was the Dacs! Freakin irresponsible owners, it was a large litter of 8 as well, mum was lucky to survive. They were a weird bunch of pups, all had long bodies, stumpy legs and shepherd coats. Some had the ears of a shep and some had the ears of the dacs. They were a very vocal and outgoing litter, they didn't really seem to have the personality of sheps or dacs! Luckily they all seemed quite healthy and found new homes quickly." Schäfer och tax funkar alltså, nu vill vi se blandningen av irländsk varghund och kinesisk nakenhund. | |
| Dyslekso | 2008-09-28 16:52 | |
![]() | Tack trash.:) | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-09-28 16:53 | |
![]() | Det fanns hur mkt som helst. Lämna rapport sen, jag måste plocka äpplen. | |
| Pseudonymf | 2008-09-28 17:30 | |
![]() | Har en renrasig papillon hane, vars mamma är SUCH. Pappan är champion och är väldigt fin. Jag valde renrasig hund för att jag kände att jag visste vad jag fick och det jag letade efter speglades i kenneln jag köpte hunden från; en stabil flock, fina och meriterade föräldrar och framförallt en vettig uppfödare som kunde ge mig bra tips och en grund att stå på då det var min första, egna hund. Han har aldrig vart hos veterinären mer än för vaccination, fram till förra veckan då hans nos fått sig en hudinflammation och därav håravfall på det irriterade området. Men till saken var att hos leg.vet på djurkliniken stötte jag på en korsning/blandras som jag hoppas att jag aldrig stöter på igen: strävhårig tax/chinese crested dog... Jag ville inte berätta sanningen för ägaren (som btw inte kunde sluta prata bebisspråk med både hunden, min hund och MIG(?)) att hennes hund var hemskt ful och jag förstod inte riktigt funktionen med den korsningen. Ägaren berättade att det var en olycka mellan föräldrarna. Jag tycker att vissa hundraser är så fula så att det blir söta (mops som ex) även C.C.D tillhör den kategorin - men jag har inte förstått hur man kan köpa en sådan hund, då täcke och värme är ett måste för att de inte ska frysa ihjäl och även på hudproblem. Men åh andra sidan har väl inte min papillon så mycket syfte här i världen mer än att bli älskad av mig, hålla mig sällskap och ge mig dyra veterinärräkningar. Men den korsningen C.C.D/strävhårig tax var lite too much för mig... | |
| barbi | 2008-09-28 20:40 | |
![]() | hahaha men helt ärligt så tycker jag att en renrasig papillon är en av dom fulaste rasen men alla tycker vi olika:=)) | |
| sally93 - Ej medlem längre | 2008-09-29 18:46 | |
![]() | Kanske ska stanna upp lite ...*tänka till* o skicka varm tanke till alla de hunduppfödare som genom sitt värv bidragit- och bidrar till att det överhuvudtaget finns en (avels))grund för att få fram trevliga blandraser? | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-09-29 19:39 | |
![]() | :) God tanke, dock kräver det att folk tänker till. Men tummen upp! | |