Spelrum
| Giraffen | 39 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 4 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 31 |
| Inloggade | 74 |
Mobilspel
| Pågående | 19 867 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Limerick - Ej medlem längre | 2008-08-31 11:45 | |
![]() | Puh.. pustar ut Gariam... även om inte han gör det. Oss emellan så vill han inte alls.... eller rättare sagt; han vill, fast han vet bara inte om det än. :) Det kanske skulle kunna bli ditt första uppdrag här i familjen förresten??? | |
| Stilig_karl - Ej medlem längre | 2008-08-31 11:45 | |
![]() | En Gariam i familjen, jippie! :D | |
| Gariam - Ej medlem längre | 2008-08-31 11:46 | |
![]() | Fast vad ska jag då vara under dagtid? | |
| Gariam - Ej medlem längre | 2008-08-31 11:47 | |
![]() | Limerick: Absolut. Jag ska sprida ryktet att det är du som är bäst i världen på att göra vaniljhjärtan, och att du har mycket breda kunskaper när det kommer till röda viner. Stilig: Vilket varmt välkomnande, tack! : ) | |
| kockelikocke | 2008-08-31 11:48 | |
![]() | de här är den konstigaste tråden jag sett , varför detta intresse???? /kocken | |
| Gariam - Ej medlem längre | 2008-08-31 11:48 | |
![]() | Frihetskämpande moster och syster till mamsi och mommes -fettaget! ;) | |
| kaparen - Ej medlem längre | 2008-08-31 11:50 | |
![]() | Frihetskämpade syrror, det låter nåt det! Men hur går det för café-syrrorna?? www.youtube.com/watc...qu TukW6Zhw | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-08-31 11:50 | |
![]() | Moster Gariam!! Vart har du hållt hus?? *dunderkram* | |
| Gariam - Ej medlem längre | 2008-08-31 11:50 | |
![]() | Kocken: Personligen för att det är en skön slapp söndag, och jag gillar det här forumet för att det ryms både lek och allvar, fjanterier och seriositet, och för att folk i alla åldrar, olika kulturer och från stad och land samlas under samma "tak" och kommunicerar med varandra. Det tycker jag är himla coolt, intressant och roligt. | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-08-31 11:51 | |
![]() | kapis... jag är inte mkt för Rosenström, men ÄLSKA muffinslåten!! :D | |
| kaparen - Ej medlem längre | 2008-08-31 11:51 | |
![]() | Tjaa, kocken.... om nu café-syrrona skulle utöka sortimentet och börja servera lunch, behöver de ju faktiskt just en kock :) | |
| Gariam - Ej medlem längre | 2008-08-31 11:52 | |
![]() | Elle: Bra trådinitiativ! Jag som alltid var så avundsjuk på rollspelsnördarna i högstadiet, nu får jag komma ut ur garderoben och ta igen det. Kram! | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-08-31 11:54 | |
![]() | Tack Moster Gariam! Det värmer!! Man blir lite nedstämd när folk blir hatiska... det måste vara för att de är avundsjuka på år goda stämning härinne... men jag har sagt det förut och jag säger det igen: ALLA är välkomna :) kapis... en kock jaa... undrar bara om kocken är lika intresserad av det...? | |
| Gariam - Ej medlem längre | 2008-08-31 11:54 | |
![]() | Nu ska moster brygga mer pressokaffe, och seriöst sätta sig vid ritbordet. I´ll be back. | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-08-31 11:55 | |
![]() | år...VÅR ska det ju va... hm.. vart har bokisarna tagit vägen? Måste va den där brickguden som farfar talade om i ngn annan tråd... eller har jag missat att offra till oden?? :O | |
| Limerick - Ej medlem längre | 2008-08-31 11:55 | |
![]() | Underbart! Ni kommer vara den nya tidens feminina upplagan av de tre musketörerna. Gariam, Mommes o MammaTess. Kaparn; Elle och jag har bara varit lite snuviga ett par dar och då brukar inte kafegästerna va så sugna på att handla krämbullar av en. Självklart ska vi ha en kock!!! | |
| kaparen - Ej medlem längre | 2008-08-31 11:56 | |
![]() | he he, Elle... jag anade ett liiitet spår av jag-är-bara-avundsjuk-för -att-jag-inte-får-vara-me d-underton i kockens inlägg.... | |
| Gariam - Ej medlem längre | 2008-08-31 11:56 | |
![]() | Man får inte missa att offra till O(r)den, men det är lätt gjort. Han är nöjd med så lite. | |
| Gariam - Ej medlem längre | 2008-08-31 11:57 | |
![]() | En för alla, alla för en. So long sålänge! | |
| Limerick - Ej medlem längre | 2008-08-31 11:57 | |
![]() | Det där med Kocken ordnar sig nog... han o jag ska tydligen iväg till nån Hög på fredag... jag kan försöka mig på att övertala honom då. Eller ännu hellre, boka plats i hans Volvo allihop så kör vi den gamla metoden grupptryck! | |