Spelrum
| Giraffen | 9 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 9 |
Mobilspel
| Pågående | 19 243 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| ANDERStG | 2009-03-03 07:08 | |
![]() | "den som tar något" Du skall icke stjäla! | |
| Dalkullan | 2009-03-03 08:14 | |
![]() | Gomojjjonkjammizzzar till alla mina Betavänner! ;-) | |
| Maja G | 2009-03-03 08:44 | |
![]() | Livet i sig är väldigt seriöst... Jag är en av dom som häckar på familjesidan och ja, jag älskar att "chatta" med många av dom som är där...Gör det via msn och facebook också! Har många goa vänner både IRL och här på Beta, så jag är lyckligt lottad! Många av oss har ett mycket tungt,psykiskt jobb som kräver mycket av oss, så därför är det skönt att kunna löjla sig lite ibland. Jag är mycket seriös i mitt arbete, men lite humor piggar upp emellanåt där också! Jag tror inte jag har förstört några andra trådar med mitt fjanteri, brukar faktiskt vara väldigt försiktig med det och ber alla seriösa betapetare så hemst mycket om ursäkt för det isf.. | |
| Bitte - Administratör | 2009-03-03 08:52 | |
![]() | M_Gräddnos, har en bra åsikt där.. det finns ju flera fjanttrådar använd dom det finns tom en chattråd också, sedan kan man väl acceptera att ALLT INTE måste bli fjant även om det ligger under snack,, Jag har själv slutat skapa trådar nästan helt just pga av allt fjantande som ofta blir Bitte | |
| bbecker - Ej medlem längre | 2009-03-03 09:21 | |
![]() | lol anders | |
| bbecker - Ej medlem längre | 2009-03-03 09:25 | |
![]() | full? jag är iaf inte full Har nog varit full EN gång efter nyår. Är ni fulla jämt? | |
| Dalkullan | 2009-03-03 09:26 | |
![]() | Fulla av hyss ;-) | |
| Risotto - Ej medlem längre | 2009-03-03 11:02 | |
![]() | Ja ja vad ska man säga? redan då tråden skapades så var det upplagt för straffspark för att bli en kakafoni av paradoxala meningsyttranden. Jag tycker att tråden i sig själv visar på att folk bara är just folk och att det är en salig blandning av dessa här. I slutänden så vet ni ju ändå inte vilka ni är inför varandra och skulle knappast hälsa om ni var på ICA samtidigt, eller kan det låta som så att -ah tjena åsnan!, åsnan på beta väl? -ja just det och du är prillan om jag inte misstar mig? tjena! Hav förtröstan och var inte så jävla allvarliga, det här är bara på lek, och för den som det inte är det borde nog tänka en gång extra. -kom | |
| bizzzy - Ej medlem längre | 2009-03-03 11:59 | |
![]() | "Ta inte livet så allvarligt, du kommer ändå inte levande ur det" | |