Spelrum
Giraffen | 18 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 3 |
Inloggade | 21 |
Mobilspel
Pågående | 19 235 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Mr R - Ej medlem längre | 2009-06-30 16:15 | |
![]() | Jag kan väl ge min syn som man då. Ett par bara bröst på en strand får inte mig att gå igång sexuellt. Jag är där för att bada, he he. Men jag kan inte svara för alla män förstås. | |
Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-06-30 16:16 | |
![]() | kissed:har inte sett dom,men du har ett fint ansikte=)å ja tycker ofta du har bra moral å värderingar Mr R:oki doki Safflor:jaaaa!tittar gärna på några sånna jag med*S* | |
mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-06-30 16:18 | |
![]() | Min man och jag tittar på vad vi vill och tänker vad vi vill, så länge vi inte övergår till handling. Orkar inte ens tänka på att ha någon sorts kontroll där. Jag vet att det är mig han vill ha och kommer han på något annat en vacker dag...vad kan jag göra åt det? Lite långsökt att tro att ens partner vill hoppa i säng med alla som befinns attraktiva. Har man jobbat inom vården, får man en mera avdramatiserad bild av människokroppen också. Men några könsorgan vill jag inte se framme offentligt, oavsett kön eller ålder. | |
Mr R - Ej medlem längre | 2009-06-30 16:18 | |
![]() | Fnysnupp, vad fint du har på övervåningen. ;-)) | |
Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-06-30 16:21 | |
![]() | Mr R:hahahaha!alltid lika fyndig du*S* fnys-nupp? XD | |
Larvbrud - Ej medlem längre | 2009-06-30 16:22 | |
![]() | Malla13: Olika badtider eller badhus med olika inriktning ska givetvis finnas. Då ska det vara lika för män och kvinnor, dvs män tar lite ansvar också och döljer sina manboobs under en baddräkt, så att även de som har skräck för nakenhet i största allmänhet kan bada där. En baddräkt borde ju förhindra att männens brösthår lossnar och flyter ut i bassängen på samma sätt som badkläder håller kvar lite lösa könshår inuti dräkten. Ett bad med ännu mer täckande kläder skall också ordnas för de som av religiösa skäl inte vill visa hud. | |
Mr R - Ej medlem längre | 2009-06-30 16:25 | |
![]() | Larvbrud ska få ett presentkort att utnyttja på närmsta dykarklubb. Jag kommer även personligen att sponsra ett inköp av grodmansdräkt till henne. Eller förlåt, grodkvinnsdräkt menade jag förstås. ;-) | |
Larvbrud - Ej medlem längre | 2009-06-30 16:27 | |
![]() | :) "Jag kan väl ge min syn som man då. Ett par bara bröst på en strand får inte mig att gå igång sexuellt. Jag är där för att bada, he he. Men jag kan inte svara för alla män förstås." Försöker du omkullrunka det oomkullrunkeliga påståendet att män är djur och ska hållas i bur? ;) | |
Mr R - Ej medlem längre | 2009-06-30 16:29 | |
![]() | Ha ha, man kan ju försöka åtminstone. :-) | |
LillMumlan | 2009-06-30 16:36 | |
![]() | En del nämner det här med att sola topless. Och ja, det är enligt min mening upp till var och en hur man vill göra. Men min uppfattning är i alla fall att dom som solar topless på stranden ligger oftast inte mitt i smeten, och det tror jag i dom allra flesta fall beror på två saker. 1. Själva vitsen med det hela är inte att visa upp sig utan att "njuta" av att låta dom hänga fritt. (vilket är helt galet enligt mig, men jag kanske har förstora bröst för att inte irritera mig på att det blir tungt! Men det hör inte till saken...) och 2. Det är respekt gentemot de som finns runt omkring, som faktiskt inte vill se en massa bröst springa omkring. Med det här vill jag bara ha sagt att hur folk väljer att göra ute i naturen (stranden) kan ju vara svårt att sätta en lag på. Men man bör ju ändå respektera folk runt omkring. Men i ett badhus så är det en begränsad yta och det kan vara svårt att gå åt sidan och hitta en plats där man inte stör någon annan. | |
LillMumlan | 2009-06-30 16:37 | |
![]() | "En del nämner det här med att sola topless." ...sola topless på stranden ska det givetvis vara! | |
fashiion - Ej medlem längre | 2009-06-30 16:45 | |
![]() | What the f*ck? Vem i tusan lådan vill se bara bröst på badhuset absolut INGEN? Bikini ska va på.. både på badhus o stranden annan sak om man har en pojkvän & badar med honom ensam på en strand då e de najs o bada näck :D inte där det är folk förstås utan där man bara e 2 pers.. | |
LillMumlan | 2009-06-30 16:47 | |
![]() | Det mest intressanta i den här tråden tycker jag är att det verkar som om det är fler killar än tjejer som tycker att det är helt ok! Bara jag som ser ett mönster...? | |
UlfTjur | 2009-06-30 16:48 | |
![]() | anser frågan kring behovet angående top vara mindre aktuellt än den undersökning som påvisade hur många som inte duschade före doppet i bassängen - SNUSKIGT | |
fashiion - Ej medlem längre | 2009-06-30 16:49 | |
![]() | LillMumlan det är för killar tänker med en sak! :D en annan sak är ju om man badar på stranden eller i badhus o har bikini o tuttarna ploppar fram o man själv märker de 10 min efter :) då kan det bli både pinsamt och dåligt på en o samma. | |
truckförare - Ej medlem längre | 2009-06-30 16:51 | |
![]() | fashiion det är sant, killar tänker med en sak. Hjärnan. Vad använder du för att komma fram till dina fördomsfulla inlägg? | |
fashiion - Ej medlem längre | 2009-06-30 16:55 | |
![]() | Truckförare haha no way inte hjärnan.. ja tänkte på saken där nere! jag är alltid fördomsfull. & det är för det absolut instämmer på killar.. örk! | |
truckförare - Ej medlem längre | 2009-06-30 16:56 | |
![]() | hehe okej fashiion. Lycka till i livet. | |
Mr R - Ej medlem längre | 2009-06-30 16:56 | |
![]() | Jag håller med broder truckförare. Det är naturligtvis ren och skär rappakalja att killar skulle tänka med schlongen. Höj nivån i debatten, tack. Ribban(!) ligger i nuläget på tok för lågt. | |
Larvbrud - Ej medlem längre | 2009-06-30 16:57 | |
![]() | Fashiion: Om alla killar är sexgalningar, är det inte lite farligt då om man låter bögarna duscha med varandra och andra män som är heterosexuella? | |