Spelrum
| Giraffen | 35 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 14 |
| Inloggade | 51 |
Mobilspel
| Pågående | 18 738 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| apbur | 2009-08-25 22:19 | |
![]() | Jag har själv väldiga fördomar mot människor som talar öppet om sitt sexliv och privatliv till folk de inte står nära. Sen känner jag inte alls igen mig i det du berättar drakenborg. Jag talar öppet och ärligt med mina vänner utan att för den sakens skull bli vulgär och obekväm. Men det är ju en annan historia. | |
| drakenborg | 2009-08-25 22:32 | |
![]() | jaja får väl skylla på att ja e danska o har lättare att öppna mig så, fast de har ja inte egentligen, men nu e de ju så att ja svara på ett inlägg i denna tråd, o kanske e de så att en del inte skulle våga eller känna sig bekväma i att säga så, men dom ser väl då att dom inte e ensamma. O fast ja e "öppen" så här så betyder de ju inte att ja inte e anonym för de, men ja säger ju inget ja skulle skämmas för. Jag bryr mig oftast inte om va folk tycker eller tänker, om de inte e min mor då!- men de e inge fel i att va öppen om sånt heller, o killar kan o får oftast inga kommentarer om de så varför skulle inte ja kunna de?! O att ja skrev som ja gjorde va mer ett konstaterande på att de e helt ok för tjejer att tycka om sånt oxå, inte bara killar! :) men men ahahah nog snackat om de, självklart har ni bra åsikter o som sagt i vanliga fall skulle ja inte uttrycka mig så, men nu blev de så :) | |
| apbur | 2009-08-25 22:36 | |
![]() | Glömt och förlåtet. | |
| Pg up 2 - Ej medlem längre | 2009-08-26 00:46 | |
![]() | Tjej på knä eller vad fasen som helst, proppad med skit, suger av och kollar uppåt. Åtminstone kameravinkeln kan väl ändras i manuset. | |
| bowlorama | 2009-08-26 02:01 | |
![]() | Det känns faktiskt oförskämt när personer uttalar sig om porrskådisar. Dom flesta, inklusive jag själv, har ingen som helst inblick i porrindustrin eller dessa människors liv. Ändå utgår så många ifrån att ALLA dessa STACKARS unga kvinnor lider av både drogmissbruk och dålig självkänsla. Säkert är det så i många fall, men knappast i alla. Ens yrke är ju en stor del av vem man är som person och jag skulle bli sårad om någon påstod att mitt yrkesval berodde på att jag var svag och hade taskig självkänsla. Det finns inget mer upphetsande än att se en kvinna som på riktigt NJUTER av sex, och är trygg och självsäker i sin kropp och sin person. Min erfarenhet är att tjejer i porrfilm gör det i betydligt större utsträckning än tjejer som ligger "privat". Faktiskt. ( Nu kommer säkert en motkommentar om hur duktigt dom fejkar osv. Även det görs bättre på film än privat...) Jag håller också med le lous inlägg om feminism. Är helt FÖR lika rättigheter och jämställdhet mellan könen och vägrar delta i könskriget. Ordet "humanism" funkar väl ändå bättre? "Säg inget ont om onani- det är sex med någon jag verkligen tycker om". - W. Allen. Ja, så är det. Och jag är tacksam att det emellanåt skapas bra porr, av duktiga skådisar och producenter. Det är trots allt ett hantverk, konstverk om ni så vill. Och onani blir roligare med visuellt sällskap. :) | |
| ANDERStG | 2009-08-26 07:13 | |
![]() | Jag visste det, danskor är frigjorda! :) *bokar semester* | |
| Plumspapper - Ej medlem längre | 2009-08-26 07:44 | |
![]() | Håller med y not om att en stor del av heteroporren känns väldigt gay eller snarare riktad till kvinnor. Som kvinna skulle inte jag vilja titta på porr med 7 vaginor och en penis i varje scen, skulle känna väldigt lesbiskt om det var min preferens. Så ja, jag tror faktiskt många heterosexuella män är bisexuella i grunden. När kvinnorna föder barn i naturen tror jag de går i en flock för sig medan barnen ammas och växer upp. Finns många djurarter som gör så och detta är alltså något som lever kvar i generna. Sen undrar jag bara lite kort om man fantiserar om en porrfilm man såg 1995 varje gång man mastruberar och har ett gott bildminne, kanske minns man några kort ur en sån där kortlek med nakna brudar på ni vet, är man då porrkonsument fortfarande? | |
| Plumspapper - Ej medlem längre | 2009-08-26 07:45 | |
![]() | Har ej läst tråden så jag ber om ursäkt om jag upprepar det någon har sagt. | |
| Miss Yoco - Ej medlem längre | 2009-08-26 07:48 | |
![]() | Och hur i hela fridens hade han tänkt få ihop den frigjorda Danmarksresan med den finska puritanismen? håhhåå :D | |
| Bitte - Administratör | 2009-08-26 07:50 | |
![]() | bowlorama Du menar på allvar att du tror att porrfilm är på riktigt , att de som spelar faktiskt njuter,, tror inte det ,, de spelar bara en roll, Men det är just detta att tro att det är på riktigt och att många unga tror att det de ser på porrfilm så ska sex vara, inte att undra på att många unga kvinnor män utsätts för saker som INTE har med sex och njutning mellan två älskande personer. Porrfilm triggar säkert oxå sjukabetende hos personer som inte har spärrar vad som är rätt eller fel, kan troligen ligga bakom en hel del våldtäkter som sker,, Bitte | |
| Ond_kanin - Ej medlem längre | 2009-08-26 08:00 | |
![]() | Jag tror helt klart att många som är med i porrfilm njuter av det. Och även om de inte njuter och bara spelar en roll så är det stora flertalet av "aktörerna" just det, man gör ett jobb som vilket annat utan att känna sig mer förnedrad och utnyttjad än en vanlig lagerarbetare tex. Att porr skulle trigga sjuka beteenden som du säger tror jag iaf inte ett jävla dugg på, lika lite som filmer med våld får folk att gå ut och slå ner varandra. Tvärtom tror jag att porrfilmer kan ge en människa med "udda" böjelser ett utlopp för sina fantasier utan att faktiskt behöva leva ut dem. Vissa fantasier passar bäst som just precis fantasi. Dessutom är det ju tämligen välkänt att våldtäkter inte har ett dugg med sex att göra, en våldtäktsman går inte ut och letar offer för att han är kåt direkt. Vad det handlar om är makt och kanske en vilja att förnedra. Lite väl kristdemokraterna över att skylla problem i samhället på filmer. | |
| Ond_kanin - Ej medlem längre | 2009-08-26 08:04 | |
![]() | Måste vara lite irriterande att jobba som porrskådis och jämt få höra hur förnedrad man blir på jobbet... | |
| Plumspapper - Ej medlem längre | 2009-08-26 08:14 | |
![]() | Verkligheten överträffar alltid dikten. Fantasin har ju oändliga möjligheter och kombinationerna av kärlekspar är oräkneliga, min farmor och min chef, osv... De som är riktigt "sjuka" har ju en bra källa att gräva ur där. Jag är inte speciellt sjuk men jag kan se dvärgar och amputerade flasha förbi om jag nu börjar tänka på fler kombinationer och på någon hundradels sekund, tar nog längre tid att ladda ned porr. | |
| Plumspapper - Ej medlem längre | 2009-08-26 08:16 | |
![]() | Att en kille tittar mycket på porr betyder ju i alla fall att han har mindre tid att fantisera om sin mamma. | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-08-26 08:44 | |
![]() | "att en kille tittar mycket på porr betyder ju i alla fall att han har mindre tid att fantisera om sin mamma" hahahahaaaa! ja de gäller å se ngt positivt i de hela även om man inte gillar porr =P (menar inte dej plumpspapper) | |
| apbur | 2009-08-26 09:05 | |
![]() | Nu blev jag lite småsugen på att leta upp nån förnedringsporr där mannen är penisamputerad. Tack för inspirationen Plumspapper :) | |
| Femme_Fatale | 2009-08-26 09:41 | |
![]() | haha apbur...själv läste jag i morse om tjejen som fick cd med flingpaketet och hamnade på porrsidor..... Måste i väg och handla ;-) | |
| Mjauuuu | 2009-08-26 09:44 | |
![]() | Bitte, jag har ett par tjejkompisar som varit med i flera porrfilmer. De spelar inte. De njuter. De tänder på att killar & tjejer ser dom. De går inte på droger och de gör det inte för pengarnas skull. De skrattar åt ditt inlägg bara. Du uttalar dig helt utan koll. Varför skulle porrfilm trigga "sjuka beteenden"? Ta till dig av vad Ond_kanin skriver istället för han verkar ha bra koll. | |
| katalias - Ej medlem längre | 2009-08-26 09:54 | |
![]() | Min känsla är att Bittes och andras inställning här (om att tjejerna i porrfilmerna ofta är utnyttjade, drogmissbrukare, förnedrade och har taskig självkänsla) är en gammal fördom som kanske var mer sann på exempelvis 80-talet. I dag känns det som en förlegad fördom. Det Mjauuuu berättar känns mycket mera sant. Och det Kaninen skrev 08.00 känns som huvudet på spiken. Detta sagt utan den minsta kunskap. | |
| katalias - Ej medlem längre | 2009-08-26 09:55 | |
![]() | Detta sagt av mig utan den minsta _egen_ kunskap. | |