Spelrum
| Giraffen | 30 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 25 |
| Inloggade | 55 |
Mobilspel
| Pågående | 18 847 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Megaherz | 2011-04-19 07:19 | |
![]() | Läs i en bipackssedel under biverkningar. Dåligt humör och ingen sexlust är ju några av de vanligaste ;) | |
| Megaherz | 2011-04-19 07:22 | |
![]() | "Mycket vanliga (1 av 10 kvinnor) biverkningar: Bröstspänningar, illamående och småblödningar. Vanliga biverkningar (1-10 per 100 kvinnor): Akne, viktökning, bröstspänningar, illamående, magsmärta, huvudvärk, humörförändringar, minskad sexlust och smärtsamma eller oregelbundna menstruationer." preventivmedel.nu/pr.../p -piller/ | |
| __1__ - Ej medlem längre | 2011-04-19 08:02 | |
![]() | Kommer sent in i tråden. Det är nog kört att hitta en vettig tjej, eftersom alla vettiga tjejer redan är upptagna i god monogam ordning sedan de sena tonåren - de som är kvar och lediga efter det är tyvärr mycket sällan vettiga. Om man nu är över tretti så finns det ingen vettig ung tjej som väljer en. Tufft men sant :) | |
| Fispropp - Ej medlem längre | 2011-04-19 08:09 | |
![]() | __1__, du har inte rätt, eller jo... Kanske... Men du har fel inställning, med en nedstämd inställning får man inget, det har jag fått lära mig. Lyssna på den här killen, han vet hur man fixar singellivet: www.youtube.com/watc...j3 QD6Sbrxc | |
| Dumblondin - Ej medlem längre | 2011-04-19 08:22 | |
![]() | Tror som _1_: du kan nog lägga ned med en gång. Dessutom: om du måste fråga folk här hur du ska bära dig åt så är det nog något fundamentalt som saknas...hehe | |
| Eat My Foot - Ej medlem längre | 2011-04-19 08:45 | |
![]() | På Bårhuset | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-04-19 08:55 | |
![]() | Eat My Foot - intressanta upplevelse du verkar ha haft... ;) | |
| Dumblondin - Ej medlem längre | 2011-04-19 08:57 | |
![]() | Alltså, det kanske är bäst att tillägga att jag alltså skojar! Jag skrattade när jag skrev mitt inlägg, men tänk om någon tar det på blodigt allvar? Om jag nu ska vara seriös så är jag helt övertygad om att människor kan hitta en "vettig" partner i nästan vilken ålder som helst. Idag lever vi sällan i en relation livet ut - alltså blir vi tillgängliga ibland. Och kravet? Att man är sig själv - med en god självkänsla. Och så ärlighet. | |
| promenad - Ej medlem längre | 2011-04-19 09:04 | |
![]() | Man behöver inte äta ppiller. | |
| Eat My Foot - Ej medlem längre | 2011-04-19 09:06 | |
![]() | LadySol Ja som man säger bättre en rohypnyl dom här vaknar ju aldrig. Rohypnol - När Tjejen inte vill kanske är deras slogan men troligen inte | |
| promenad - Ej medlem längre | 2011-04-19 09:07 | |
![]() | ew | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-04-19 09:11 | |
![]() | Eat My Foot - säg att du sitter på en låst avdelning. Snälla. | |
| wildman | 2011-04-19 09:12 | |
![]() | " Det är nog kört att hitta en vettig tjej, eftersom alla vettiga tjejer redan är upptagna i god monogam ordning sedan de sena tonåren" Då får man väl sno en från någon annan? Så svårt är det väl inte? ;-) | |
| Eat My Foot - Ej medlem längre | 2011-04-19 09:13 | |
![]() | LadySol - Får man undra om du tror jag är allvarlig. Visst lite konstig humor kanske men allvarlig nä man får ha lite skoj såhär på morgonkvisten | |
| promenad - Ej medlem längre | 2011-04-19 09:19 | |
![]() | men alltså "vettig". Tjejer är ju inte vettiga. Det får man leva med, de har dock andra fina egenskaper och man ska bara gå ut och plocka den man vill ha liksom. Så gör jag, ibland krävs det bearbetning. Men vill man så kan man. | |
| ANDERStG | 2011-04-19 09:44 | |
![]() | "Det är nog kört att hitta en vettig tjej, eftersom alla vettiga tjejer redan är upptagna i god monogam ordning sedan de sena tonåren - de som är kvar och lediga efter det är tyvärr mycket sällan vettiga." Nonsens. De är som vildhästar. De första som fångas in är fogliga och lättämjda men knappast de stoltaste exemplaren. Man får bara lära sig tukta argbiggan. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-04-19 09:44 | |
![]() | Eat My Foot - Hahahahaha.... klart jag inte tog dig på allvar. Kunde bara inte låta bli att fortsätta i samma anda. :) | |
| Eat My Foot - Ej medlem längre | 2011-04-19 09:55 | |
![]() | LadySol - Bra det. hahaha. Kul att du spelade med. tänkte verkligen om du tog det på allvar en stund | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-04-19 09:56 | |
![]() | Eat My Foot - Tack för dagens skratt! :D | |
| ektis - Ej medlem längre | 2011-04-19 10:04 | |
![]() | "lära sig tukta argbiggan": ) anderstg har fattat! | |