Spelrum
| Giraffen | 35 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 20 |
| Inloggade | 56 |
Mobilspel
| Pågående | 19 027 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| niala22 | 2010-07-01 08:53 | |
![]() | peter har god kantakt med sin intuition och sina känslor. Har levt en del, minns "det glada 60talet" Har ett eller 2 barn i övre tonåren. Gillar naturupplevelser, kanske fiske, är troligen fisk och andligt/poetiskt intresserad. Är ganska nöjd, men nånstans drömmer han om den frigjorda kvinnan, hippiekjolar och krossad sammet. | |
| peter | 2010-07-01 09:09 | |
![]() | 1 barn....annars så stämmer det rättså väl...jag är nog lite för bekväm för fiske....köper i affär...i ungdomen hade jag en annan energi....och ja.... jag drömmer....mest på dagen.... snyggt niala :-) | |
| Guanyin - Ej medlem längre | 2010-07-01 09:36 | |
![]() | (morsans syrr - ett rätt iaf; jag trivs med mitt jobb!) :) peter är en ömsint man som dock för dagen är singel - tjejer begriper sig tyvärr inte på en karl som inte är sådär jobbigt "ouppfostrad" såsom män ofta är :D. Han arbetar med ekonomi, ruckar aldrig på sina tre mål mat, + mellis, om dagen och håller sig i trim genom långa, nästan dagliga, joggingturer. Dagdrömmare har han själv skvallrat om att han är men det hade jag redan räknat ut själv. peter fördriver mycken tid med GTA vilket retar hans tonårsson eftersom han alltid får storstryk. peter spelar Scrabble irl emellanåt. | |
| niala22 | 2010-07-01 09:41 | |
![]() | han har en dotter, inte många rätt där | |
| Maja G | 2010-07-01 09:42 | |
![]() | Guanyin: Jobbar med barn, fritidspedagog eller lärare. Har två-tre egna barn. tycker om att resa tillsammans med barnen. Inte gift, men kanske särbo. Väldigt mån om sin integritet. Vill sköta sig själv.. Humoristisk, glad men har skinn på näsan. | |
| niala22 | 2010-07-01 09:45 | |
![]() | Maja är extrem livsnjutare, är faktiskt både go och glad. Gillar mat och dessertostar, katter, bebisar, blommor och vackra saker, hus och stenar. Maja är snäll och trygg, jag hoppas hennes vänner fattar hur bra hon är. Maja har en orubblig känsla av att vara älskad. det är hennes skydd och gåva | |
| Maja G | 2010-07-01 09:47 | |
![]() | Tack va snäll du är, Niala22! Nästan rätt,men jag bryr mig inte så mycket om saker, hus och stenar faktiskt.. | |
| Tess 08 | 2010-07-01 09:49 | |
![]() | Maja- En glad och sprudlande person med många idéer och intressen. Kan stå vid spisen flertalet timmar på hennes lediga dagar, men drar sig inte för att köpa hämtmat då hon inte känner för det. Bor med sin make i trivsam lägenhet, men ibland önskar hon att hon haft en kolonilott eller liknande. Bryr sig inte om ifall någon tycker hon är löjlig eller fjantig, kan bjuda på sig själv och hitta på en massa tokigheter. Arbetet är hnnes skötebarn, men hon känner ibland att det kan bli lite för mycket ibland. Hon skulle vara berättigad till en veckas betald ledighet extra enbart pga sitt engagemang. | |
| Tess 08 | 2010-07-01 09:55 | |
![]() | då hon inte känner för det = då hon inte kännar för att stå vid spisen | |
| Maja G | 2010-07-01 10:14 | |
![]() | Tess 08: En mycket energisk kvinna med tre barn o en sambo. vill gärna gifta sig, men sambon har inte behagat att fria ännu:) Mycket ömsint och omhändertagande, både på jobbet och hemma. Gillar att baka, både kakor, bullar och bröd. Oftast glad, fast hon har mycket ledsamheter bakom sig i sin närhet. Är en naturmänniska, tittar inte mycket på TV..( men iof så sitter hon mycket vid datorn) Hon kanske skulle tala med min chef, för en veckas extra betald ledighet skulle sitta fint:) | |
| niala22 | 2010-07-01 10:15 | |
![]() | tess borde verkligen varva ner lite mer, kanske spa med en väninna | |
| Tess 08 | 2010-07-01 10:18 | |
![]() | Kram på er!! | |
| niala22 | 2010-07-01 10:22 | |
![]() | kjam du är bra som du är. | |
| bj-olle | 2010-07-01 10:45 | |
![]() | niala22 har en kamera i en låda. gillar té. brunett. knusslar inte så mycket med saker, bara ibland. lite som yoda, fast sexig och utan struntprat. och inte så grön. och lite längre. | |
| niala22 | 2010-07-01 10:51 | |
![]() | jag är 165 har ingen kamera, bara mobil, ja det är riktigt. | |
| niala22 | 2010-07-01 10:51 | |
![]() | olle vet vi redan allt om ju, så jag säger inget mer | |
| Gautama | 2010-07-01 11:10 | |
![]() | Niala22 är lite bohemiskt lagd. Vill ha ett seriöst förhållande men träffar mest strulpellar. Har ett myshem som lätt kan kännas kaotiskt för utomstående. Men själv har hon full koll på var allt är. Är varm, snäll och en vän som man kan lita på i alla väder. Gillar att läsa, umgås med vänner och givetvis att hänga i forumet. Ja helt klart en tillgång att ha i sin närhet:-)) | |
| pion ekrot | 2010-07-01 11:20 | |
![]() | Gautama: Bor i mellanstor svensk stad, har barn som hon har väldigt bra kontakt med, gillar att resa och träna. Har ett stort hjärta, är passionerad och engagerad. Gillar mystiska grejer, läser självhjälpsböcker. Har lärt sig mycket av sina erfarenheter som hon har nytta av varje dag i mötet utåt med andra. Gillar att prata och gör det gärna och mycket med vännerna. Men kan hamna i ett slags ältande, loopar med samma tankegångar som kommer igen. Nyfiken, vill ständigt veta mer. Har haft många olika sorters jobb. | |
| Gautama | 2010-07-01 11:25 | |
![]() | Woow pion, mycket stämmer. Tack för fina ord:-) | |
| pion ekrot | 2010-07-01 11:25 | |
![]() | ...och gillar att festa, dansa och roa sig. | |