Spelrum
| Giraffen | 0 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 0 |
Mobilspel
| Pågående | 19 894 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Leopardhonan | 2010-10-02 03:48 | |
![]() | om du behöver jobb efter utbildningen =) där satt den. typ. Gonatt kära forumare! | |
| wildcard | 2010-10-02 05:08 | |
![]() | komsi komsi, det finns alltid jobb inom taxi. Ja, till och med "vita" jobb... konstigt va? Inget drömjobb? Nej, men roligt för det mesta om man är lite social! Sedan kan man ju alltid ha det till något annat dyker upp" Det är klart att det finns jobb! Allt annat är en myt, uppfunnen av de lata! | |
| strömavbrott | 2010-10-02 05:14 | |
![]() | Frågar fortfarande jamahajet: får jag jobba hos dig? Jag vill gärna. | |
| wildcard | 2010-10-02 05:20 | |
![]() | strömavbrott: Du får gärna bli min kollega, då slipper jag jobba varenda j**la helg! Jag gillar mitt jobb, jag jobbar gärna, missförstå mig rätt: jag vill bara ha _lite_ avlastning! | |
| Storhushåll - Ej medlem längre | 2010-10-02 05:27 | |
![]() | Ibland lämnar jag spår efter mig i toan som icke är önskvärda, skulle kunna tänka mig att betala 120 kronor i timmen för den som orkar engagera sig. Ob givetvis, facket? njet. | |
| strömavbrott | 2010-10-02 06:00 | |
![]() | Vem anställer mig då? Någon? | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2010-10-02 09:12 | |
![]() | yamaha du är ute och cyklar.vad kan du då strömavbrott? | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2010-10-02 09:13 | |
![]() | yamaha är det inte jobbit att ha en så negativ inställning till allt du skriver om | |
| stol | 2010-10-02 09:28 | |
![]() | Det finns alltid jobb för den som vill, blaha säger jag. Unga, sjuka, utläningar och äldre har väldigt svårt att få jobb. Det stämmer säkert i Kina där hela världens produktion finns. Att det ser ut som det gör i Sverige och andra Iländer kan vi tacka finnanshajarna för. Vi har en generation Svenskar och utläningar som inte får jobb kommer de att acceptera detta i längden. Denna utflyttning av arbeten som har skett systematiskt i årtionden kommer att stjälpa hela världsordningen. Ingen kommer att acceptera i längden att man inte kan försörja sig. Har du inget jobb är man fan ingenting. Till alla er som påstår att alla unga är lata, detta är kvalificerad skitsnack. Det kommer att alltid finnas mäniskor som inte vill göra rätt för sig, men de är inte så många som det påstås. | |
| stol | 2010-10-02 09:42 | |
![]() | Yamahajet Du är född 1987, du saknar erfarenhet. Just avsaknaden av livserfarenhet ligger dig i fatet du anställer fel personer. Jag har sett alla dina inlägg under snart ett år och jag har bildat mig en uppfattning om dig. Du är en person som verkar tro att du kan allt, du saknar empati och hittar fel hos alla. Har det aldrig slagit dig att det kanske är fel på dig och inte dina tidigare anställda. För att leda ett företag med anställda krävs det ödmjukhet och jag tror inte att du besitter den egenskapen. | |
| stol | 2010-10-02 09:58 | |
![]() | Jag frågar ute i Etern Ökar antalet lediga jobb om A-kassan sänks till ett minimun. Oavsett hur mycket A-kassans ersättning sänks kvarstår faktum att det inte finns tillräckligt med lediga jobb. Man får även visa ömjukhet inför att det alltid finns mäniskor som inte kan arbeta eller får något arbete pga psykiska eller fysiska åkommor, vad tycker du Yamajet vad ska vi göra med dessa, ska dom skjutas eller förpassas till soptippen. Vi kan alla oavsett ålder drabbas av någonting som gör att vi inte kan klara försörjningen. | |
| stol | 2010-10-02 10:11 | |
![]() | Yamahajet På sidan 17 påstår du att du har sålt ditt företag och i nästa stycke påstår du att du kommer att driva företaget i egen regi eftersom dina anställda sviker dig de går hellre på A-kassa än tar emot din utbetalda lön. detta är skitsnack vill jag påstå. Hur ska du ha det har du sålt företaget eller inte, hur kan du driva ett enmansföretag som är sålt. Jag tror att du snackar en massa och det bubblar ur munnen och allt är utan substans du säger emot dig själv. | |
| YamahaJet | 2010-10-02 10:36 | |
![]() | Därför att jag sålt verksamheten men behåller bolaget, skalet för att fakturera min framtida lön eller i det fall jag vill starta något igen? Så tyst nu jobbiga, lilla människa. | |
| magnusito | 2010-10-02 11:07 | |
![]() | Vi försöker inte äta så billigt och äckligt som möjligt utan... så nyttigt, så rättvist, så ekologiskt som möjligt, så gott och för min snobbiga del så dyrt som möjligt. jag väljer de dyrare alternativen eftersom jag har råd med det. Ekologiska rättvisemärkta bananer istället för de som besprutats och förstört både miljö och de som arbetar med dem för skitlöner så vissa kan bli stormrika på utsugning. Det kan jag påverka genom att välja, jag säger det en gång till Yammaha ...ekologiskt, rättvisemärkt (främmande ord för dig) och dyrt. Felet med dig är att du projiserar din egen oförmåga på andra, de som du förväntar dig ska jobba ihop en massa pengar till dig för skitlöner. | |
| stol | 2010-10-02 11:17 | |
![]() | Jag tycker att du ska ta en sväng ut till Hemtex, de säljer handdukar som du kan torka dig bakom öronen med. Du är knappt torr bakom öronen men tror att du är en allvetare. På vilket sätt skulle du vara större än mig. Hur kommer det att gå för dig i livet med den arrogans du visar. | |
| Resurrection - Ej medlem längre | 2010-10-02 12:01 | |
![]() | Vänta nu ... så för att du påstod att YJ snackade skit och det visade sig att du hade fel, är han helt plötsligt så o-torr bakom öronen att han måste bege sig till närmsta Hemtex och inhandla handdukar? | |
| stol | 2010-10-02 14:11 | |
![]() | Läs igenom Yamahas inlägg där han ondgör sig över ungdomar, sjuka, äldre och andra svaga i samhället som av olika anledningar ej kommer in i arbetslivet. Att uppbära A-kassa och sjukersättning är parasiterande enligt honom. Yamahajet, 22 år gammal vad tusan vet han om livet och de olika vändningarna den kan ta. Jag blir förbannad på mäniskor som inte visar vare sig empati eller förståelse. | |
| stol | 2010-10-02 14:15 | |
![]() | På vilket sätt hade jag fel. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-10-02 14:59 | |
![]() | Hej barn. Idag tänkte jag att vi skulle lära oss om empati och hur man undviker hybris, samt att se livet i andra färger än svart och vitt. | |
| stol | 2010-10-02 15:06 | |
![]() | Jaha och? | |