Spelrum
| Giraffen | 30 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 23 |
| Inloggade | 55 |
Mobilspel
| Pågående | 18 742 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Schysstnaden - Ej medlem längre | 2011-03-20 15:03 | |
![]() | Jag blir gärna lesbisk om det krävs för att få straffa Ramsay. ;-P | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2011-03-20 15:06 | |
![]() | haha:) | |
| Gautama | 2011-03-20 15:08 | |
![]() | Det behöver du inte hålla tyst om ramsay, fortsätt att gapflabba du om det känns befriande. Nu är ju Prideparaden bara en sak av många med homosexuella i förgrunden. Du förstår inte syftet med den heller? | |
| xveganx | 2011-03-20 15:25 | |
![]() | vad är syftet med den här tråden egentligen? | |
| Gautama | 2011-03-20 15:27 | |
![]() | Förstår du inte det genom att läsa inläggen så kan jag nog inte förklara det på något annat sätt. | |
| wildman | 2011-03-20 15:34 | |
![]() | De homosexuella jag känner befinner sig lååååångt från paraderna och är förmodligen avsevärt mindre sexuella än jag..... | |
| Gautama | 2011-03-20 15:56 | |
![]() | Exakt wildman, det är ju inte alla homosexuella som går i paraden. Min son gillar den inte men min son pojkvän gillar den. Så det skiljer givetvis jättemycket. Men det är ju bara en en liten, liten del utav de homosexuellas liv givetvis. Om folk utgår från paraden när man tar ställning till hur homosexuella lever så är det ju bara sorgligt. Paraden är ett kul inslag och en kul festa helt enkelt. | |
| mishizaki | 2011-03-20 17:39 | |
![]() | Alla bör ha prövat att dansa utmanande. Det är härlig terapi. Och på skoj. Alla vet att det är på skoj. Vilket ofta INTE är fallet med övergrepp, sexuell förnedring, prostitution, sexuellt våld. I de fallen är det snarare så att det handlar om hämningar, att man INTE kan leka med sin sexualitet. Så kom loss! Nykter helst! Stockholm de Janeiro! | |
| Huzan | 2011-03-21 13:41 | |
![]() | kroniker.. det verkar som du tror att det förekommer samlag på prideparaden..att folk bara hejvilt har sex, på gatan, i hörn, på flaken i paraden. jag är med varje år, ibland går jag med, ibland står jag på sidan om. har inte ens sett nån hångla i paraden! en kyss hit och dit, men inget mer än så. vet inte vad du menar med det du säger (påstår) sen att homosexuella skulle vara mer sexinriktade.. hahha!! skitkul! | |
| Gautama | 2011-03-22 14:49 | |
![]() | Vet inte om jag ska skratta eller gråta åt detta... www.aftonbladet.se/w...27 65326.ab Hur fan kan apple godkänna en sådan app? Vad kommer härnäst? Vilka ska botas nästa gång? | |
| Huzan | 2011-03-22 15:49 | |
![]() | fy fan va arg jag blir! läste länken och trodde ju inte att amerikanerna kunde bli dummare, men tji fick jag! | |
| peawan | 2011-03-22 16:06 | |
![]() | Jag satt och tänkte på några av de här sakerna bara för någon dag sedan, roligt att se en tråd som finns om det precis när jag hittat till forumet! Angående homosexuella handlingars straffbarhet var det ju olagligt även i Sverige ända fram till 1944. Sedan var man istället psykiskt sjuk och skulle botas från sina "felaktiga" sexuella läggningar här fram till 1979. Helt stört... Vi har kommit så långt och ändå så kort på vägen mot lika rättigheter. | |
| peawan | 2011-03-22 16:23 | |
![]() | Och nu när jag läser mig bakåt i tråden. Wow. Vilket... intressant... perspektiv många har på prideparaden. Det handlar om rätten att vara som man är. Att vara stolt över den man är. Precis hur man än vill vara. Det är individen i Pride-paraden som bestämmer hur de vill visa denna stolthet - utklädd, uppklädd, nedklädd, vardagsklädd, oklädd. Sminkad, osminkad. Det är som ett kom-som-du-är-party. Hetero, homo, bi - spelar ingen roll. Transpersoner av alla de slag, cispersoner av alla de slag, unga som gamla. En mycket större känsla än att få delta i en parad som hyllar allas rätt att vara sig själva finns inte i min värld. | |
| Bext | 2011-03-30 23:40 | |
![]() | Jag kan inte förstå denna fixering i tråden angående definitionerna bög, flata eller bi. Diskussioner huruvida man kan vara bög fast man har sex med en tjej och att sexualiteten är oföränderlig och ligger i personligheten. Känns ju som att det vore enklare bara att acceptera att vi kanske inte kan eller bör definiera människors sexualitet, att det faktiskt inte finns någon mening med det. Men nu är det ju definierat och jag jag tycker då precis som TS att det fortfarande finns anledning att uppmärksamma diskriminering gentemot dessa definierade. | |
| Grundsnygg - Ej medlem längre | 2011-03-30 23:54 | |
![]() | Bext: Kan vi inte bara låta folk ha sex oavsett vilket kön? | |
| Bext | 2011-03-31 00:05 | |
![]() | Grundsnygg: Ja lite så! | |
| Grundsnygg - Ej medlem längre | 2011-03-31 00:08 | |
![]() | Fine | |