Spelrum
| Giraffen | 45 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 4 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 30 |
| Inloggade | 79 |
Mobilspel
| Pågående | 19 217 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-05-17 19:46 | |
![]() | Godis. Var precis ner till kvartersbutiken och köpte. :P | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2011-05-17 19:50 | |
![]() | Jepp, jag måste ha. =) | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-05-17 19:51 | |
![]() | :) | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2011-05-17 19:54 | |
![]() | Smiter iväg till ica en sväng då... | |
| tipitina | 2011-05-17 19:59 | |
![]() | Godis! Vad roligt Solen. Skall han dit och plugga? Nu hoppas jag in i duschen så jag är ren och fräsch när det är dags att öppna vinet:) Hej så länge! <3 | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-05-17 20:00 | |
![]() | Ses snart... :) | |
| Maja G | 2011-05-17 20:02 | |
![]() | Såklart godis:) | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-05-17 20:03 | |
![]() | Jo, pappan ska flytta dit, han har sin tjej där, och grabben har sökt skola där. :) Ha en fin kväll, raring. <3 | |
| Maja G | 2011-05-17 20:08 | |
![]() | Eftersom jag är nästan dödsjuk ( jaaa,det känns som en manlig förkylning) så ville jag ha lite kuckelimuckmedicin....Men vem skulle fixa det till mig va?? Mannen är också nästan dödsjuk ( enl.honom själv alltså..) Hans diskbråck krånglar så han ligger i soffan och ojar sig stackarn.. Fick alltså gå ner till ICA själv. Ambulansen kom, men jag tänkte att nä, jag klarar mig nog fram- o tillbaks,men nöd och näppe, och skulle precis avböja transporten med de mycket vackra grabbarna när jag såg att de gick in till pizzerian för att hämta mat och inte hämta stackars mig!!! Jaja, nu sitter jag här med Estrellas skruvar och godis och hoppas att det hjälper...Annars får jag väl ringa grabbsen så de köper mer på Shell Torsvik då de slutar sitt kvällskift! | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2011-05-17 20:27 | |
![]() | Delicious 2011-05-17 19:13 "Nu ska vi dö igen! tv.expressen.se/nyhe...-p a-lordag Kram på er :)" Haha rolig liten gubbe ;P Reportern frågar honom hur han kan vara så säker? Den lilla skrutten svarar - "Vi kan vara helt säkra eftersom allt står i bibeln. Det handlar inte om människors tankar och gissningar. Allt kommer från noggrant studerande av Bibeln och ett analyserande utifrån Bibelns eget ljus." Aj rackarns då! Och vem skrev och tolkade *harkel, ursäkta mig* analyserade Bibeln om inte människan? Helt ärligt, jag finner det grymt fascinerande att människor som han finns, ännu mer att det även finns folk som väljer att tro på honom. Hela grejen är rätt enorm och fantastisk faktiskt... dvs om man har förmågan att kunna se på det hela med rätta glasögonen på. ;D | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-05-17 20:28 | |
![]() | Maja - va? Var de inte där för att skjutsa hem dig? Sicka egoistiska satar det finns där nere i Jönnet. Jag blir upprörd å dina vägnar! ;) Krya på dig, fina du. <3 | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-05-17 20:31 | |
![]() | Hela grejen är rätt fascinerande, om inte annat Grönis. Men tyvärr tycker jag det är mer tragiskt än enormt att han har efterföljare. Tänk att det finns så ensamma/inskränkta/mental t långsamma normalabegåvade människor att de tror på en galen gubbe som dessutom bevisats missta sig tidigare.... :( | |
| annakarineli | 2011-05-17 20:32 | |
![]() | God kväll! | |
| annakarineli | 2011-05-17 20:33 | |
![]() | JObbigt att ni pratar godis... | |
| Maja G | 2011-05-17 20:36 | |
![]() | LadySol:Tack så hemskt mycket...men nu har jag ett annat problem. Har ett lik i garder..eller jag menar på balkongen:( | |
| annakarineli | 2011-05-17 20:39 | |
![]() | Ouch Maja! Är det någon som störtat? | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-05-17 20:40 | |
![]() | Hej AK: :) Jag pratar inte godis, jag trycker in dem i munnen. ;) Har du uppehåll? Maja, vad har dött där? Ska jag komma och ta bort det åt dig? Såg förresten kortet på din nya frisyr. Coolt! Jäklars vad kort det är. :D | |
| Pubbe | 2011-05-17 20:40 | |
![]() | Tycker det är olämpligt att ha lik på balkongen! Vill bara inflika det, vad tror du hälsovårdsmyndigheten skulle säga? Va va va. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-05-17 20:43 | |
![]() | Pubbe - du bor närmre, kan inte du svänga förbi hos Maja och transportera bort liket? Hörde att de kremerade Jimmy Hoffa och sen var han puts väck. Kan rekommendera den metoden för att bli av med liket helt. :) | |
| annakarineli | 2011-05-17 20:43 | |
![]() | Nja, alltså, jag älskar ju att sätta i mig av det mesta, men har inget godis hemma... Snygg bild Pubbe! | |