Spelrum
| Giraffen | 8 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 4 |
| Inloggade | 12 |
Mobilspel
| Pågående | 18 985 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| RobertSuarez | 2011-07-09 02:14 | |
![]() | Jag har ställt samma fråga 2 gånger. Varför finns du inte? Tycker inte den bör vara så avancerad? Ganska enkel närmre bestämt. Men eftersom du inte kan svara på den så kan folk få göra sin egen tolkning på det... | |
| MatsJoel | 2011-07-09 02:15 | |
![]() | (Sluta trolla, tråkmånsar.) | |
| bley blade - Ej medlem längre | 2011-07-09 02:15 | |
![]() | När sade du vart man kan träffa dej? | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-07-09 02:16 | |
![]() | MatsJoel, skall vi dansa? | |
| bley blade - Ej medlem längre | 2011-07-09 02:19 | |
![]() | Nej Mats Joel! Detta handlar om en hustrumisshandlare, vilken jag personligen kommer att träffa på Alvesta stadion imorgon klockan 14.00. Problemet är att ynkryggar som han kommer inte att infinna sig. | |
| CCL | 2011-07-09 02:21 | |
![]() | Det händer då och då att folk raggar på betapet, och jag blev lite trött på det efter ett tag. En kväll hamnade jag i ett spel mot en kille som envisades med att anspela på mitt nick och min bild och hävda att jag såg kåt ut och liknande. När jag uttryckligen sa "Lägg ner" kläckte han ur sig kommentaren "Någon som har ätit surströmming eller?" och sen fortsatte han i exakt samma stil. Då bytte jag nick, tog bort mitt namn och min bild. Jag är här för att spela spel och kanske småsnacka lite. Känner jag mig sexfixerad en kväll så loggar jag baskemej inte in på betapet. | |
| RobertSuarez | 2011-07-09 02:23 | |
![]() | CCL - Det kan man väl knappast kalla ragga? | |
| bley blade - Ej medlem längre | 2011-07-09 02:28 | |
![]() | Herregud CCL. Här byter vi samtalsämne. | |
| bley blade - Ej medlem längre | 2011-07-09 02:30 | |
![]() | CCL. Vart loggar du in om du känner dej sexfixerad? Sen väntar jag på svar från Ondskan! | |
| CCL | 2011-07-09 02:31 | |
![]() | Nejnej, men folks gränser för vad som är önskvärda kommentarer, acceptabla kommentarer och oacceptabla kommentarer är väldigt olika. Väldigt många har legat i gråzonen till vad som är önskvärt, och även de mer harmlösa har irriterat mig över tid. Och den där snubben var hinken kallvatten som fick bägaren att rinna över. | |
| CCL | 2011-07-09 02:32 | |
![]() | Bley blade: nje, vi byter TILLBAKA samtalsämne. | |
| RobertSuarez | 2011-07-09 02:34 | |
![]() | Vi kan väl släppa att en medlem har fått hjärnsläpp och kommit på att man kan bete sig som en idiot om man har två konton och låtsas att det ena tillhör en annan | |
| bley blade - Ej medlem längre | 2011-07-09 02:34 | |
![]() | Ondskan. Om du har pucklat färdigt så kanske du kan tala med mej!? Jag känner igen typen. Gå till polisen och berätta om det hela! | |
| bley blade - Ej medlem längre | 2011-07-09 02:36 | |
![]() | Det värsta med en avstängning är att det tystar sanningen. Jag bryr mej om Iget. | |
| bley blade - Ej medlem längre | 2011-07-09 02:38 | |
![]() | Kan någon svara på varför Iget tystnade, parallellt med att Ondskan kom med inlägg!? | |
| RobertSuarez | 2011-07-09 02:40 | |
![]() | För att som jag förklarat är en och samma person! Problemet löst! | |
| bley blade - Ej medlem längre | 2011-07-09 02:41 | |
![]() | I så fall kan jag sova gott! Är det så verkligen? | |
| 1get - Ej medlem längre | 2011-07-09 02:43 | |
![]() | Det kan handla om att vi enbart har en dator sedan han flyttade in hos mig. Sedan, vi kan cama med er för att ni ska släppa era tvivel. Jag fann detta till en början otroligt roande, nu... mest frustrerad. Att jag skulle vara försvarslös?! ehe, mycket roligt påstående. Lika som att, han, (skratt) skulle vara en hustrumisshandlare. Så sjukt påstående så det finns inte. För övrigt, du lär bry dig om mig som fan, märks tydligt på att anklaga mig sitta med två konton, ehe igen. Så, cam? Eller som han sa tidigare, stationen klockan två. (ge gärna en förvarning ifall du tänker komma, jag gillar att sova länge annars) Sedan är det ju också på din risk, du lär få ha ditt livs tur annars. | |
| RobertSuarez | 2011-07-09 02:46 | |
![]() | Det är inte så svårt att räkna ut. Sov du ruset av dig nu så skall du se att det är en dag imorgon med... | |
| bley blade - Ej medlem längre | 2011-07-09 02:53 | |
![]() | Iget. Jag är lättad att jag hade fel! Ha det bra! | |