Spelrum
| Giraffen | 26 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 8 |
| Inloggade | 34 |
Mobilspel
| Pågående | 19 393 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| CrackedActor | 2011-08-18 13:32 | |
![]() | hehehe "lära gamla hundar att sitta", det borde, som många andra redan sagt, finnas en "gilla"-knapp. För nu kom jag helt efter och stör torped-snacket lite... | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-08-18 13:34 | |
![]() | CrackedActor - det retar mig lite att du tror att det spelar någon roll när man gör sitt inlägg. Här störs ingenting. :) | |
| Uisge - Ej medlem längre | 2011-08-18 13:37 | |
![]() | Här finns ingen inbördes ordning på något alls. Alla får prata i munnen på varandra och ingen behöver räcka upp handen. Det är som vilket dagis som helst. | |
| Uisge - Ej medlem längre | 2011-08-18 13:40 | |
![]() | För övrigt har livet återgått till det normala nu. Borta är alla mörka män och kvar finns bara slipdamm, svarta fingeravtryck på vita tapeter och en skön tystnad. Borde skrivas i glädjetråden egentligen. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-08-18 13:43 | |
![]() | Jepp, slipdamm har alltid framstått som något att glädjas över. Helt klart. | |
| CrackedActor | 2011-08-18 13:45 | |
![]() | awesome ^^ | |
| Björn K-hamn | 2011-08-18 14:00 | |
![]() | 6 juggar för att skruva i ett bredband låter lite som skrönan om 6 blondiner och en glödlampa. Jag har sprungit ett par gånger för att komma undan arga gäng med juggar, det var läskigt även om insikten just då var väl dämpad av billigt rött juggevin, bra att du kunde hålla dem vid gott mod. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-08-18 14:09 | |
![]() | Juggevin för att dämpa insikten om läskiga juggar? Kanske bättre att undvika juggar och deras vin helt istället? ;) | |
| Björn K-hamn | 2011-08-18 14:21 | |
![]() | Man tar seden dit man kommer. Det var länge sedan och det känns osannolikt att jag hamnar i samma situation igen, men jag är glad för minnena. | |
| crooked rain - Ej medlem längre | 2011-08-18 14:22 | |
![]() | Det känns som bihåleinflammation. Fan. | |
| Uisge - Ej medlem längre | 2011-08-18 14:24 | |
![]() | Det kändes som en skröna också kan jag säga... Alltså jag hade för ngn månad sedan fått ett brev om byte av bredbandsleverantör- men jag hade väntat mig EN liten vaktmästare som ringer på och ser oförarglig ut i snickarbyxor! Det gräsliga var att de bara dundrade in... Jag fick faktiskt nästan hjärtstillestånd innan jag fått saken förklarad för mig! | |
| Björn K-hamn | 2011-08-18 14:32 | |
![]() | Det skulle vara intressant att veta vad de andra 5 gjorde. Det är inte omöjligt att du också fått gratis kameraövervakning av lägenheten, det gäller bara att hitta rätt webadress och logindetaljer för att du också skall få ta del av bilderna. | |
| Uisge - Ej medlem längre | 2011-08-18 14:37 | |
![]() | Nej :) Jag tror det är ganska lugnt. Vi är tre grannar på varje "ben" i detta komplex, så jag antar att tanken var 2 juggar per lägenhet. Jag och grannarna har haft debriefing precis, och det känns som att tarmrörelserna återgått till de normala nu. Det var just bara det att de öppnade dörrarna hos oss alla med huvudnyckel och det är helt enkelt inte alldeles kutym i Sverige. Iaf inte i Majorna. Iaf inte hos mig. Jag antar att jag bytt från com hem, till com in bara. | |
| öhmöh - Ej medlem längre | 2011-08-18 17:49 | |
![]() | Var kommer alla söta, små tomtar ifrån? Bor dom i tallskogen eller månne i syrenbersån? Och hur har dom hittat till cyberrymden, tro? Hur tar dom sig hit, med flyg, eller med varsin sko? Att inte veta det kan mig reta. | |
| recidivfara - Ej medlem längre | 2011-08-18 18:11 | |
![]() | retar mig på att man inte kan stanna bilen, veva ner rutan och säga pax du är min till hunken som cyklade förbi i grannskapet med bebis i barnstolen. och att jag inte vet var han bor eller vem hans soon to be ex är. måste forska. | |
| Snurransnurr - Ej medlem längre | 2011-08-18 18:14 | |
![]() | "Jag antar att jag bytt från com hem, till com in bara." Haha | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-08-18 18:26 | |
![]() | :) Göteborgshumorn har drabbat dig, Uisge. Det händer den bäste. ;) recidivfara, den där känslan har jag drabbats av många gånger: Försvinn inte, vi har ett liv att leva ihop! Retar mig på att jag är omänskligt trött. | |
| Dr Juan | 2011-08-18 18:54 | |
![]() | har lovat sambon att det ska serveras surströmming på lördag.. känner redan doften i mitt inre och ryser >.< | |
| kaffeflicka - Ej medlem längre | 2011-08-18 19:08 | |
![]() | Doften kan vara lite retsam, särskilt dagen efter. Jag har redan köpt en burk, ostar och drycker, fast det är drygt en vecka tills vi ska ha kalas. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-08-18 19:16 | |
![]() | Retar mig på att jag är så trött att också det minsta vardagliga beslut - som vad jag skall laga för middag - känns mig övermäktigt. Här kan jag bli sittande hela kvällen och fundera medan tiden går... och går... och går. | |