Spelrum
Giraffen37
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
22
Inloggade59
Mobilspel
Pågående19 107

Forumkategorier

Användare Inlägg  
le-lou2013-10-08 22:43
Antal inlägg: 17500

vilka barn?

le-lou2013-10-08 22:43

Jaha corlinis

:)

corlini2013-10-08 22:51
Antal inlägg: 3172

Måns, jag har ju t.o.m bekräftat och erkänt att jag visst vet att folk "gör" saker när de sitter i soffan och att jag är något nedlåtande ibland. helt rundgång är det inte, jag berättade nyligen att jag vet, bara inte accepterar. att jag "hört" och förstår, bara inte köper det fullt ut.

företag, har aldrig sagt att det är det minsta märkvärdigt. jag har nämnt företagsamhet och då syftat till personlighet mer än till näringsverksamhet.

Le-lou, gemensamma bekanta!!?? kul, du nämnde stigtomta. känner ingen där men känner några i närheten = nyköping, bla en tjej som jobbar precis som jag, konkurrent, vän, kollega duktig sådan.
så det är ju inte helt omöjligt även om jag tvivlar, har ingen aning om dina bekanta och har inte varit där mer än sporadiskt senaste 3-4 åren.

le-lou2013-10-08 22:54

Oroa dig inte, jag bara tycker du kan lugna dig lite.

corlini2013-10-08 23:03
Antal inlägg: 3172

varför skulle jag oroa mig!!?? konstigt sätt att uttrycka sig på, det hade väl vart kul. en sån sak som bekräftar sägnen om att världen är bra liten.

Gunilla, delvis öm tå. samvetet säger alltid saker hur perfekt man än varit eller är. jag är den sista som kan ge ett ärligt svar på det. ur mitt perspektiv är relationen väldigt bra, kärleksfull och stabil. inte klassiskt mamma pappa barn men gemensamt, rikt och levande.

125478 - Ej medlem längre2013-10-08 23:05
Antal inlägg: 8332

Och jag hör och förstår hur du har det C. Men jag skulle inte kalla det för ett bra liv. Inte i mina ögon.

pabster12013-10-08 23:17
Antal inlägg: 707

Vilka fjantiga påhopp.... men jag stämmer ändå in i med ytterligare påhopp.

Vi är väl rätt många som tycker att hästhoppning är något rätt meningslöst och att jobba med det ännu mer meningslöst. Att sedan kasta bort hela sitt liv på det och jobba dygnet runt med det ja jag saknar ord för att beskriva hur enormt meningslöst jag skulle tycka det var. Hela företeelsen är helt meningslös hästar som hoppar.

MEN vi människor är olika och jag förstår att du inte tycker som jag. Du tycker nog att det är helt meningslöst att cykla 600 mil på ett år åka 130 mil skidor. Att sedan sitta flera dygn i en segelbåt och guppa runt i flera dygn i sträck med väldigt lite sömn ja du skulle nog dö av tristess.

Vi fyller alla våra liv med olika saker och ibland kan vi välja ibland kan vi inte det..... Vad som gör oss lyckliga och vad som får oss att må bra är också helt olika. En del blir helt förstörda om de inte får sova till 12:00 varje ledig helgdag andra stiger upp 6:00 alla veckans dagar och klättrar på väggarna om det inte finns något vettigt att göra.

Vi är som människor helt enkelt olika.

deGothia2013-10-08 23:42
Antal inlägg: 5079

Jag kan jobba hårt när det behövs föra att sedan koppla av när jag behöver det. Men att arbetsnarkomani är vägen till lycka köper jag inte, snarare leder väl det förr eller senare till stressrelaterad ohälsa?!.
Vad är du egentligen ute efter Corlini, bekräftelse?

omeganoll2013-10-09 01:27
Antal inlägg: 512

Jaha, man har, jag med, iaf tid att sitta här och läsa vad andra tycker är livsbejakande sysselsättningar. Om jag dög till det skulle jag helst vilja ta ut mej för folk som verkligen behövde min insats - en vinn-vinn-position sas.

Triss - Ej medlem längre2013-10-09 09:48
Antal inlägg: 417

Många av dom som "sitter på sin röv och bara glor" kan ha en mycket underhållande och problemlösande hjärna. Min bästa problemlösarsituation är faktiskt långpromenad. Huvva!

Visar sida: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?