Spelrum
Giraffen15
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
14
Inloggade29
Mobilspel
Pågående18 961

Forumkategorier

Användare Inlägg  
xDiamondx - Ej medlem längre2013-12-27 09:59
Antal inlägg: 199

meramera? Säger du de? Det är ditt avgörande av det jag anser och skriver?! Men du känner inte mig?
Och nån frikyrkoförvant är jag deffinitivt inte!?
Man kan ha åsikter som man själv står upp för? Men som enligt dig då tydligen verkar ligga inom ett fack som tillhör nåt som heter frikyrkoförvanter?

Men jag är en person som faktiskt INTE har nåt behov av att behöva ansluta mig till något samfund alls för att tigga röster på MIN sida och det jag anser är okej eller inte?

Utan jag råkar tydligen bara vara en fristående egentänkande person som vill ha mina åsikter sagda iaf.

Och såklart också intresserad av att höra andras åsikter? Och även om det inte är såå..många som diskuterat här? Så har jag ju fått höra lite av några iaf. här i forumet? Och det är faktiskt intressant att se var vissa står upp för och anser? även om vi alla inte delar samma mening i de vi anser?

ttiittii - Ej medlem längre2013-12-27 10:27
Antal inlägg: 37631

xdiamondx vad är det för samhälle du eftersträvar ?när du ser ner på artister mm,det finns ett föräldra ansvar också,Det går inte att skylla ifrån sig

xDiamondx - Ej medlem längre2013-12-27 12:15

ttiittii? Alla föräldrar har ett ansvar..helt klart! men..? tyvärr är tydligen inte alla föräldrar istånd att ta sitt fulla föräldraransvar av olika anledningar??? Och dessvärre inte dessutom vuxna som tillåter sig produsera och servera all smörja på guldfat direkt ut i etern till alla individer som tydligen och för att inte säga Tyvärr inte kan solla bland fläsk och pannkaka??? Utan suger in all smörja och agerar dessutom själv utifrån vad som serveras ute på nätet och all annan media?

xDiamondx - Ej medlem längre2013-12-27 12:19

Vill bara säga att personligen så har jag INGET emot nymoderniteter..finns mkt. bra såklart! men..? så länge det inte skadar andra människor..djur eller miljö..så är de bara skapa på och hitta på nya bra lösningar på allt.. Som givetvis också inkluderar gällande all presentation från Media..

ttiittii - Ej medlem längre2013-12-27 12:29

barn är inte dumma i huvudet dom är bra på att sålla,barn suger inte i sig allt det har du fått om bakfoten

LadySol - Ej medlem längre2013-12-27 12:35
Antal inlägg: 33199

Jag trodde aldrig jag skulle säga detta, men word! titti.

xDiamondx - Ej medlem längre2013-12-27 12:50

ttiittii? Okej? ja.. Barn är oftast inte dumma? barn kan säkert sålla bättre än vuxna ibland? Men sedan beror det ju på vad man som individ är intresserade av..och farcineras av som barn eller yngre också? Eftersom vi alla dessutom är olika som individ?

Och vad man kan utläsa av det som händer ute i samhället bland yngreäldre..ja även vuxna? så också på krogar..ja..även alla innekrogar?

Där verkar ju de flesta vara väldigt förtjusta i att efterapa både medias reklam för än de ena än de andra.. Men mest hipp är de ju att efterlikna nån såkallad kändis i både kläder och stuk som person? Undrar vart alla de individerna har insupit ideer om detta stuk? Kan de va media eller vad?

Så de ska väl börjas itid för att hinna komma in i den såkallade rätta svängen!!

ttiittii - Ej medlem längre2013-12-27 12:59

tror du ja,barn är individer och har inga behov av att efterapa någon,vad har du för erfarenheter av barn igentligen?barn i dag har ett oerhört kritiskt tänkande dit synsätt passar in typ när Beatles var mode och det är länge sen då stämde ditt tänkesätt inte nu

amper sand - Ej medlem längre2013-12-27 13:08
Antal inlägg: 2879

Vad är det för konstiga människor du träffar på/läser om/ser på ensam mamma söker och tror är normen? "Men mest hipp är de ju att efterlikna nån såkallad kändis i både kläder och stuk som person?" Jaså? Helt ohippt, snarare.
Och vilka barn går på krogen och apar efter?

ttiittii - Ej medlem längre2013-12-27 13:09

jag har helt otroligt mycket barn både mina och andras barn.ska dom köpa något tx en jacka så köper dom den jackan dom vill ha ,inte en jacka dom sett på reklam eller att någon kändis har.Dom letar och kollar själva jag lägger mig inte i barns val av kläder.När vi var barn var barn någonting helt annat en vad barn är i dag.barn blir självständiga fortare och dom vet vad dom vill redan en 7 åring går det inte att klä på kläder som dom inte vill ha dom har redan skapat sin stil,jag har en 10 årig jänta som har stora tygblommor i håret,det ser bedrövligt ut.men hon älskar sina tygblommor,och hon har kommit på det själv hon har sin egen helt unika stil,jag skulle vilja att hon hade en fin röd klänning på Julafton men det är ingen ide hon är inte klänningstypen,hon är en kojbyggare med blommor i håret.det är för hon går på sin väg,hon utvecklas till den person som hon ska bli utan att apa efter någon,en hel generation lät håret växa på Beatles tiden,det är helt omöjligt i dag

ttiittii - Ej medlem längre2013-12-27 13:13

meramera,jag ser att du har noskiga ider om frikyrkor,kan bara tala om att du yrar helt i någon gammal nattmössa,otroligt märkligt att personer som aldrig är i en frikyrka vet så mycket om dom,iaf tror att dom vet

xDiamondx - Ej medlem längre2013-12-27 13:46

Amper sand? jag skulle deffinitivt inte lägga en sekund i tid åt att kolla in ensam mamma söker? Det är också bara ett av alla sjuka intelligensbefriade program som sänds på TV.. har bara råkat se reklamen som hastigast för detta program.. Och det räckte gott för att snabbt förstå vilka nollor som överhuvudtaget vill vara med i TV och dessutom visa upp sig som en skock hönshjärnor och inget annat i mitt tycke iaf.?

Likaså reklamen för tonårsbossen?? Alltså..??? va faan är de för sorts föräldrar som vill visa upp sin dåliga uppfostran av sina barn/tonåringar? Vad föräldrarna gör? är ju att visa upp sina egna barn som nån idiot rätt ut i etern??? Dessa föräldrar kan inte ha mycket innanför pannbenet???

Jag skulle aldrig sitta och se nån sådan såpa och liknande?
personligen gillar jag bra äventyrsfilmer..gillar mkt. humor, och då gillar jag såklart bra komedier..musik med bra framträdanden.. vetenskapens värld...uppdrag granskning.. Malou Won sivers program..
vett & ettikett är det som gäller för mig iaf.

Romantiska filmer är också nåt som tilltalar mig.Men? det varken behöver eller ska vara några ingående eller vulgära sex scener! Det finns ingen anledning att detta måste ingå? Utan kärlek/romantik på ett fint och stilfullt sätt isf. För en bra och välproducerad film går in i både själ och hjärta ändå med dess handling om nu ingen förstod de?

xDiamondx - Ej medlem längre2013-12-27 13:52

amber sand? Glömde ju tillägga det här med det du skrev om vilka barn som går på krogen?
Vet inte hur du kan tolka det som att jag påstod detta?
Jag menar ju förstås att de som barnen växer upp med och lär sig är ju också så de aggerar när de blir lite äldre, oavsett om de går på krogen eller bara ute i samhället?

xDiamondx - Ej medlem längre2013-12-27 13:54

ttiittii? Låter ju jättebra att du har barn som är en personlighet?
Men tyvärr är inta alla barn lika!? För då skulle de inte se ut som de gör på många håll ute i samhället?

ig-apan - Ej medlem längre2013-12-27 14:06
Antal inlägg: 228

Ja, Malou von Sivers är ju verkligen ett föredöme.

www.tv4.se/ring-tv4/...22 8b00ae0a

Ungarna borde kolla på henne i stället för att lyssna till Gert Fylkings fasansfulla fräckisar.

Förresten, du skriver ungefär lika bra som Malou dansar, Diamond!!!????

le-lou2013-12-27 14:30
Antal inlägg: 17500

Ts; Sluta missbruket av frågetecken, människa! Är allt du skriver en fråga?

xDiamondx - Ej medlem längre2013-12-27 14:56

le-lou? Ja..de mesta är en undran??? över bl.a hur vissa här inte för de första verkar ha läst igenom vad jag tidigare både skrivit och förklarat som min åsikt ang. hela ämnet som sådant, som då faktiskt handlar om att så ölämpliga frön lite här och där..BÅDE på TV men också i RADIO och övrig media!

xDiamondx - Ej medlem längre2013-12-27 14:57

Hela samhället vill jag faktiskt ställa ett STORT ? till?

xDiamondx - Ej medlem längre2013-12-27 15:02

ig-apan? har inte sett alla Malou Won Sivers program. Och är det nu så att hon har sänt nåt program som är ännumindre passande för barn på bästa sändningstid, så är ju inte de okej isf.?

Jag får gå in och kolla din länk om de nu handlade om Malo Won Sivers?..så kommenterar jag detta sedan!

xDiamondx - Ej medlem längre2013-12-27 15:09

ig-apan? Ok..nu har jag vart in och kollat tv4sajten och vad som stod om champagnefrukost med nån Pia som tydligen växt upp med alkholiserad förälder i hemmet. Med då tydligen disskusion om detta i programmet. och sedan firar och festar de till med champagne tydligen också i Malou Won Sivers program?

Alltså..? de håller jag med dig om! Helknäppt? De rimmar ju som ingenstans att först ha det som samtalsämne..och sedan visa att man firar allt med champagne efteråt?

De avsnittet/programmet har jag inte sett. Och är heller inget jag stöttar!

Jättetråkigt? Och har du fler uppslag så dela gärna med dig. För jag stöttar inte program som motsäger sig själv i slutsvängen!

Visar sida: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?