Spelrum
| Giraffen | 36 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 18 |
| Inloggade | 54 |
Mobilspel
| Pågående | 19 777 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Gunilla N - Ej medlem längre | 2006-05-10 21:35 | |
![]() | Djädrar anamma har jag ganska gott om - du kan få ett par kilo chricka74! Däremot är jag inte så intresserad av nån vanmakt. Jag har redan en drös dåliga vanor och makt har jag lite missbruksproblem med... Däremot söker jag med ljus och lykta efter en miljon som ligger och skräpar till ingen nytta. Jag har nytta av den!!! | |
| IMO - Ej medlem längre | 2006-05-10 21:54 | |
![]() | En miljon grodor? Isåfall, har jag nämligen hört talas om en halvfull snubbe som har en miljon grodor... Hans bardiskkompis har en 30 centimeter lång pianist. | |
| Gunilla N - Ej medlem längre | 2006-05-10 21:59 | |
![]() | Ja den pianisten har jag faktist bytt till mig och bort igen, via Blocket! Grodor säger du? Ja varför inte? Miljon som miljon... Kan man lagra dem utan att de härsknar tror du? Jag menar, jag orkar ju inte äta upp dem i det brådaste rappet. | |
| HappyU | 2006-05-10 22:34 | |
![]() | Myran 64 - jag tar gärna lite korsdrag, här är varmt och "sov-ovänligt" *bytt bytt* | |
| chricka74 | 2006-05-11 07:11 | |
![]() | Gunilla N du skriver att du söker med ljus och lykta efter en miljon... och tänk vad bra att du har ljus och lykta, precis vad jag behöver, men tyvärr kan jag inte erbjuda en miljon i utbyte, men jag kan erbjuda en väldigt fin solkatt, eller kanske en urgullig tidningsgroda, eller varför inte en nästan ny mespropp? | |
| Gunilla N - Ej medlem längre | 2006-05-11 16:58 | |
![]() | Mespropp!? Åh, vad länge sen jag träffade på en sån - vilken nostalgitripp! Den tar jag gärna emot! Du får min ljus och lykta på stört! | |
| Klockan 12 - Ej medlem längre | 2006-05-11 17:27 | |
![]() | jag har styrketräniongsbänk, hantlar, skivstång och vikter på 100 kg..vad får jag ? | |
| IMO - Ej medlem längre | 2006-05-11 17:45 | |
![]() | men vänta nu här Gunilla N... Har det varit en nostalgitripp ute också? Den har jag helt missat. FAAAN! Hade jag verkligen behövt! | |
| Gunilla N - Ej medlem längre | 2006-05-11 17:59 | |
![]() | Å jag är ledsen IMO - tyvärr byter jag INTE bort min nostalgitripp. Jag bara skröt lite om den... *skäms* Men du kan få en bättre begagnad tripp till Mallorca från september -87. Ok? | |
| IMO - Ej medlem längre | 2006-05-11 18:08 | |
![]() | OK! En begagnad Mallorcaresa mot några halvfärdiga tankekorn då kanske? | |
| chricka74 | 2006-05-11 20:22 | |
![]() | Gunilla N, det är taget! Du är numera stolt ägare av en finfin mespropp och jag tackar så mycket för de förträffliga, ljus och lykta. Är det nån som behöver en synvilla, fyra rum och kök vill jag minnas att jag tyckte mig se i den.... | |
| Gunilla N - Ej medlem längre | 2006-05-11 21:44 | |
![]() | Tackar tackar, chricka74! Hördu kl 12 - lite styrkedon tycker jag låter ypperligt! Du kan få några hemgjorda styrkedroppar i utbyte om du vill!? Och IMO - vi byter! | |
| IMO - Ej medlem längre | 2006-05-12 09:23 | |
![]() | Ta inte illa upp nu Gunilla, men skulle faktiskt vilja byta tillbaks den begagnade Mallorcaresan. Sunkigt hotell, blev taskig i magen och vad var det för unga stockholmsdårar ni hade som grannar? Höll ju på att klättra över till balkongen hela tiden. | |
| mamman - Ej medlem längre | 2006-05-12 10:20 | |
![]() | Tråkigt att höra IMO.. var på väg att såga att jag ville ha den begagnade Mallorca-resan, men nu tror jag att jag avstår. Jar skulle behöva både ordningssinee (såg att det fanns här) samt lite extra tid (också mycket eftersökt...). I utbyte kan jag donera hål från en ost samt ett illvilligt rykte om någon... du bestämmer. | |
| mamman - Ej medlem längre | 2006-05-12 10:21 | |
![]() | Svenskan är i botten... Jag skyller på tagnentbordet... Jag var på väg att säga, inte såga Jar är jag ordningssinne heter det | |
| Gunilla N - Ej medlem längre | 2006-05-12 17:22 | |
![]() | Suck. Att det ska vara så svårt att få iväg den där Mallorca-resan... Blocket nästa! (Fast jag tyckte den ena stockholmaren var riktigt snygg - för övrigt är jag gift med honom nu så det var ju tur att inte du också ville ha han!) Nåväl, har ett överreagerande till salu. Kan bytas emot några väl valda vägval! | |
| Gunilla N - Ej medlem längre | 2006-05-12 23:53 | |
![]() | Måste bara göra ett till inlägg! Har precis varit på tågstationen och hämtat en son och ååh vad jag blev sugen på en stins! Är det någon i detta avlånga land som har en till övers?? | |
| chricka74 | 2006-05-13 15:15 | |
![]() | Ja, jag tror att han följer med synvillan! Slå till och passa på att få både stins och synvilla. Tyvärr är det svårt att lokalisera synvillan.... man kommer nästan aldrig ihåg vart man såg den... | |
| Gunilla N - Ej medlem längre | 2006-05-13 16:21 | |
![]() | Det gör inget - är ju mest intresserad av stinsen! Men vad vill du ha i utbyte? | |
| chricka74 | 2006-05-13 21:19 | |
![]() | Jag kan tänka mig en god samarit, alltid kan det vara till någon nytta. Har du någon sådan som ligger och skräpar? Annars skulle jag kunna tänka mig lite buteljerat tålamod om du har... den drinken kan man aldrig få för mycket utav. | |