Spelrum
Giraffen | 27 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 17 |
Inloggade | 45 |
Mobilspel
Pågående | 19 495 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Miss_jk | 2008-04-04 23:12 | |
![]() | Ja, så länge bajenklacken står för "underhållningen" så får man nog vänta sig vad som helst. Men det är ju en bra början med nätet. Bura in dom helt i stället, så slipper vi skiten med avbrutna matcher och dylikt. | |
Elmis | 2008-04-04 23:24 | |
![]() | Som om DIF's klack utmärkte sig bra i första matchen mot Peking... :) | |
Miss_jk | 2008-04-06 11:16 | |
![]() | Du har verkligen koll på läget märker jag. Norrköping borta var ett arrangörsfiasko utan dess like, och med det i baktanke så skötte sig klacken riktigt riktigt bra. Det är väl inte så konstigt att folk blir irriterade när man inte får komma in trots att man har biljett, och att det uppstår panik när de ska hålla på att "möblera om" bland publiken och flytta sektioner? Ett Hillsborough i miniatyr. Stort cred till polisen där nere, som agerade precis som de skulle, med lugn och tillit. Därifrån har göteborgspolisen en hel del att lära... | |
AlliC73 | 2008-04-06 13:28 | |
![]() | Förstår inte varför det ska behövas nät för att hålla folk och saker borta från planen. Om de som går på fotboll gick dit för att kolla på matchen istället för att bråka så hade alla varit mycket gladare. Som det är nu så finns det några som bara går dit för att ställa till elände. | |
singelmalt | 2008-04-06 13:49 | |
![]() | Fråga till kff94: Är det inte bra med klubbar som verkligen satsar på ungdomar, såsom BP. Och är det inte i så fall juste att de även lyckas i seniorfotboll. Jag å min sida skulle gärna se BP i allsvenskan igen även om jag tror att det tar ett par år. Hur Blåvit jag än må vara ömmar jag för klubbar som satsar på ungdomar. | |
Maybach | 2008-04-06 14:16 | |
![]() | Imorn bär det av till Södermalm, tippar 2 - 0! :) | |
Cinematek - Ej medlem längre | 2008-04-06 18:48 | |
![]() | 7-5 i skott på mål till GAIS men ändå 1-3. :(. | |
Tobbelille | 2008-04-06 19:16 | |
![]() | gött med första segern för iår, brukar bli mycke mål mot Örebro, så även idag =) | |
Bamsefar - Spelvärd/Forumvärd | 2008-04-06 19:33 | |
![]() | Snygg straffräddning av Halmstadmannen! Helsingborg 1 - Halmstad 1 just nu (90:e minuten) | |
Maybach | 2008-04-06 23:46 | |
![]() | Nu har SvFF bestämt att bortalaget ska stå för all säkerhet + personal osv vid bortasektionen. Vad är det för sjuk ny regel? Hur ska man kunna tvinga bortalaget på en massa onödiga kostnader när det inte ens är de själv som håller i arrangemanget? soderbroder.se/infer...jk ottgaisb | |
singelmalt | 2008-04-07 01:10 | |
![]() | Tja Maybach... det beror väl på hur bråkiga supportrarna är, hur stor kostnaderna blir. Det blir nog billigare för Ljungskile än Bajen. Bra regel tycker jag. Nu måste klubbarna verkligen tämja sin publik, ett steg i rätt riktning. | |
daner00 | 2008-04-07 01:23 | |
![]() | SvFF = Pajaser... www.youtube.com/watc...NZ OEYcGZZs | |
Maybach | 2008-04-07 11:54 | |
![]() | Håller med Daner. Oavsett om supportrarna sköter sig eller inte, så blir det ju kostnader Singelmalt. | |
Elmis | 2008-04-07 21:15 | |
![]() | Du fick ett ganska ultimat svar direkt efter ditt, jk. Svårare än så är det inte. Det är nog därför jag inte är så klackbenägen... | |
Basta - Ej medlem längre | 2008-04-07 21:23 | |
![]() | En skön kväll! Bajen så enkelt! Gnaget pinsamt! | |
NoXlady - Ej medlem längre | 2008-04-07 22:41 | |
![]() | skit premiär.. elfsborg-aik...3-0 | |
vulcan | 2008-04-07 22:48 | |
![]() | såja... kom till den grönvita gemenskapen istället. Nu när t.o.m. Charlie Davis har börjat göra riktiga mål också kan det här bli riktigt trevligt. Och 5-3... nästan så man tror sig tillbaka på bröderna Ohlssons dagar och klackfotbollen :) | |
raton | 2008-04-07 22:52 | |
![]() | Svar till singelmalt: Det är jättebra med lag som satsar på ungdomar men BP är så otroligt stora att dom dominerar stockholmsfotbollen fullständigt. I år har dom i St.Erikscupen som är stockholmområdets seriespel för ungdoman 186 pojklag och 56 flick lag jämfört med tex AIK med 41 pojklag och 21 flicklag. Detta resulterar i att alltför många lag spelar i både ett två och tom tre år äldre klasser för att få "tuffare"motstånd. Det finns även regler för dom högsta divisionerna dom gör att bara ett lag från en förening får spela i högsta divisionen . Detta gör att mång "duktiga"lag går upp en eller flera åldersklasser vilket enligt dom som jobbar med ungdomsfotbollen på förbundet anser vara helt fel. Ungdomarna pressas för hårt alltför tidigt vilket ju faktiskt visar sig i att många helt lägger av innan dom blir juniorer. Svensk fotboll tappar helt enkelt talanger på sikt istället för tvärt om. Det är förhållandevis få spelare på elitnivå som kommer från BP om man tänker på föreningens storlek. Att som en liten breddklubb försöka hålla jämn takt med en sådan klubb och behålla sina talanger åtminstone ett tag är i princip omöjligt så även om det är bra med ungdomssatsande klubbar så är det inte för inte som BP kallas för fotbollsfabriken. | |
Maybach | 2008-04-08 00:02 | |
![]() | Skitmatch i första halvlek för Bajen, fummel och felpassar. Men annat blev det i andra halvlek då det tvärtom blev skönlir och målfest. Ett par snygga mål från Hammarby, men alla GIFs mål var tack vare klanteri från oss. Riktigt härligt med slutsålt på Söderstadion. Sen att AIK fick dask förgyllde bara min kväll. :) | |
Maybach | 2008-04-08 00:06 | |
![]() | Bäst på plan var Petter Andersson, undrar när han får sin plats i landslaget. Charlie Davis var också duktig. | |