Spelrum
| Giraffen | 26 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 13 |
| Inloggade | 40 |
Mobilspel
| Pågående | 19 311 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Malla13 | 2008-12-12 19:44 | |
![]() | Hej hej... Jag orkar inte läsa allas inlägg här...men här kommer mitt svar. Jag tycker inte att storleken har någon betydelse och jag är inte den som stirrar efter vad killar har mellan benen..men en motsatt fråga kan ju vara varför killar är så bröstfixerade...Jag är själv storbystad * tyvärr* och ser hur mycket killar stirrar efter stora bröst. Det är samma sak.. Varför inte koncentrera sig på ett vackert ansikte i stället och personligheten...Men jag håller med dig...varför vara så besatt av storlek!! =) | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-12-12 19:45 | |
![]() | Jag vet varför det inte skrivs något nytt inlägg här nu. Varenda kotte som är inloggad sitter och lusläser samtliga inlägg... | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-12-12 19:45 | |
![]() | Ah, alla utom Malla då... | |
| Imaginos2010 - Ej medlem längre | 2008-12-12 19:46 | |
![]() | Rumpor is the shit. :-) | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2008-12-12 19:47 | |
![]() | inte är jag så jävla faschinerad av dom iaf,,,haha!dom är ba bra å ha vid behov!=P äsch,allavarligt nu,jag är inte ngn som ser en man på stan å måste kolla neråt,vet jag ingen tjej som gör!men man kan ju ställa samma sak om män å bröst;) Sen så är jag "fashinerad"elr vad ord man vill anv, av min pojkväns,,det är EN sak,det är ju hans,men kan inte finnas ngn fashination i en penis då inga känslor för människan finns,,tilltalar mej inte ett jota!=)så för mej går alla penisar för MEJ,obemärkt förbi förutom en;) | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-12-12 19:47 | |
![]() | Malla, alla killar gillar inte stora bröst, skulle tro att det är 50/50 där ungefär. | |
| kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2008-12-12 19:48 | |
![]() | Nä, jag läste första sidan, sedan la jag ner. Förra helgen blev det k-ord för hela slanten. Nu p-ord. Tssss, en typisk helg på beta. :-) | |
| Malla13 | 2008-12-12 19:48 | |
![]() | hahaha...sylvia plath,,..så är det kanske...skrattar... jag orkade inte läsa allt men ville ändå vara med och komentera..skrattar!! =) | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2008-12-12 19:49 | |
![]() | storleken har ingen betydelse!det som har betydelse är om de kan anv den*s* | |
| Malla13 | 2008-12-12 19:50 | |
![]() | Sylvia...jag tror inte att alla kvinnor gillar stora penisar heller.... Det finns säkert en hel del kvinnor som e nöjda med vanliga mått på snoppen med...=) | |
| Fånmåne - Ej medlem längre | 2008-12-12 19:50 | |
![]() | "Sängvätning, snoppmätning vägen däremellan är inte så lång. Idoldyrkan, motorstyrkan och alla snygga tjejer som kräver en sång. Kyrkor, pengar, mobiler och hus Vägen är så lång till ett lyckorus. Morötter, valnötter de tidiga tonåren kommer tillbaks När det begav sig, då fick man klä av sig i omklädningsrummet där statusen gavs Vi hade turats om med en plastlinjal men den var för liten, den var för smal. Jag gav mig utan strid på snoppmätartävlingarnas tid. Sommar, vinter, höst och vår jorden snurrar tack och lov. Och jag är inte fjorton år något mera. Jag fick passera. Den tidens vinnare, han med stinnare Kenneth han hade gigantiskt organ. Men bäst före gick ut när skolan tog slut och ryktena gick att den såldes till Scan. Kanske blev han rik på sin matbutik och köpte en bil med snoppmätarstil Och hastighetsmätarn var alltid på topp och svajade i takt med hans självtillit. Sommar, vinter, höst och vår jorden snurrar tack och lov. Och jag är inte fjorton år något mera. Jag fick passera. Nu är det länge sedan jag mätte den. Den är mig kär som den är. Och sådant man se på TV gör mig bara less Varför tävla i så uppgjorda grenar? det är väl ändå inte det vi menar när vi säger, du är bäst. Sommar, vinter, höst och vår jorden snurrar tack och lov. Och jag är inte fjorton år något mera. Sommar, vinter, höst och vår jorden snurrar tack och lov. Och jag är inte fjorton år något mera. Jag fick passera." (Mart Hällgren, Total Egon) | |
| Imaginos2010 - Ej medlem längre | 2008-12-12 19:50 | |
![]() | Oh she is so very fine that woman Kafountine /Poet-Lasse med stordrulen | |
| Malla13 | 2008-12-12 19:50 | |
![]() | Jag håller med Mysgruppen...Storleken har ingen betydlse..vare sig det gäller bröst eller snoppar... Det är tekniken som är det viktiga!! | |
| Fånmåne - Ej medlem längre | 2008-12-12 19:51 | |
![]() | Teknik med bröst? | |
| Malla13 | 2008-12-12 19:53 | |
![]() | haha...ja det finns säkert dem som har teknik med dem med. | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2008-12-12 19:53 | |
![]() | malla,,Yes;)sen så tänker man på killarst strl och män(inte alla,men många)verka ju jämt tro att allt som är störst,är bäst!men de glömmer att vi oxå ser olika ut"där"& invändigt,,vi ä olika djupa osv,å är det då ngn som är längre än vanligt,så kan det ju göra ont på många,jag har varit med om det sj,,så störst är bäst?nä fy f*n!så,då är ju det,att de vet hur de ska anv den så det blir bra!*s* | |
| bitte0007 | 2008-12-12 19:53 | |
![]() | ni tror att vi är fascinerade av penisar men det är vi inte;-) ni använder det som en ursäkt till att ni är besatta av våra bröst | |
| Imaginos2010 - Ej medlem längre | 2008-12-12 19:53 | |
![]() | Tack för info, Malla. Vi har svävat i ovisshet sååå länge. ;-P | |
| fashionbaby - Ej medlem längre | 2008-12-12 19:54 | |
![]() | Håller totalt med kaprifolia finns inget mer avtändande en snopp.. | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2008-12-12 19:55 | |
![]() | teknik med bröst?JA!herregud,vissa vill ju som hänga å slita i dom,,kommer ju se ut som taxöron efter ett tag =P,,haha,, detg gör ju ont med,men vadå,äre ngt man misstycker så kan man ju faktiskt säga till sj*s* | |