Spelrum
| Giraffen | 36 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 4 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 31 |
| Inloggade | 71 |
Mobilspel
| Pågående | 19 867 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| zmiley | 2008-09-11 07:26 | |
![]() | Och alla läskiga kramar och pussar.....Sånt håller väl bara sektmedlemmar på med? Godmorgon förresten | |
| Limerick - Ej medlem längre | 2008-09-11 07:41 | |
![]() | Det värsta är ju att vi stundom behöver arbeta för att få råd till internetuppkopplingen så att vi kan bibehålla insektskramandet. Det är precis vad som nu ska ge... arbetet kallar! Ha en bra dag. | |
| LadyZara | 2008-09-11 11:23 | |
![]() | God morgon! (sovmorgon). | |
| NessaLote | 2008-09-11 12:29 | |
![]() | Morsning korsning (4-vägs) Hur är läget på alla :D? Själv ser man fram emot en timme underbar psykologi, verkligen JÄTTEKUL :D:D:D Efter det franska en o en halv timme med VÄRLDENS sämsta språklärare (hon är snäppet sämre än spanskläraren, vilket jag trodde var omöjligt) Man kanske tittar in en sväng ikväll!! KRAMOS | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-09-11 12:53 | |
![]() | "Imse Vimse Spindel, klättra upp för trå´n..." * sjunger högt* Är vi insekter så är vi, det säger Kapis iaf! ...Pax för att vara en spindel som håller i alla trådarna!! Här är läget bra...Har lite middagsrast just nu..Passar på att titta in o kika vad ni gör allihopa! | |
| LadyZara | 2008-09-11 14:31 | |
![]() | Dags att åka till jobbet. Ha en skön kväll alla ni som snart kommer hem från jobb/skola. Kram. | |
| remvanrijn | 2008-09-11 15:10 | |
![]() | Dags att komma hem från jobbet tycker jag. Ha en skön kväll alla ni som tänker hänga här ikväll. Kram | |
| kaparen - Ej medlem längre | 2008-09-11 17:09 | |
![]() | Har haft en seg dag på jobbet.... förkyld o dan. Går o drar nåt gammalt över mej och orkar kanske inte in här nå mer idag.... | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-09-11 18:32 | |
![]() | Dunderkramar till alla förkylda och icke förkylda, arbetande som icke arbetande... :D Insekter... hmm... trevligt... då tordes man kunna ha många armar att kramas med ;) Ja vad jag är för ngn är ju iaf givet... jag är en liten stekel... ett BI! :P Kram och puss! | |
| fpsorknet | 2008-09-11 18:32 | |
![]() | Krya på dig Kaparn! | |
| Tess 08 | 2008-09-11 18:37 | |
![]() | Kramar till alla och en extra krya-på-dig-kram till kapis!!! Inta bra att springa omkring och va förkyld... Förresten om sekten... Var inte (s)kaparen någon vi tillbad tidigare?? Har vi slutat med det? | |
| zmiley | 2008-09-11 20:26 | |
![]() | Klart vi inte slutat tillbe Skapis. vi låter honom bara vila tills han blir bättre. Krya på dig Kaparn!! Kramar till alla andra också. Ska försöka hålla låg profil jag med... | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-09-11 20:41 | |
![]() | Ja just det mamsi... han bara vilar upp sig... men kanske så att vi ska starta våra "offermöten" igen för att han ska bli frisk fortare :P Hej Bjöne!! Hur mås det me du då? Sorkis... *hemligt meddelande... piiip* ;) | |
| fpsorknet | 2008-09-11 20:45 | |
![]() | Elle, akta så att inte spionen tjuvläser vad du skriver i ditt hemliga meddelande. | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-09-11 20:58 | |
![]() | Det är krypterat och koden går inte att knäcka... ;) | |
| fpsorknet | 2008-09-11 21:06 | |
![]() | Tyvärr glömde du även att ge mig koden, så jag får väl fantisera ihop något istället. Och enligt min tolkning kommer det att bli en trevlig helg. :) | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-09-11 21:08 | |
![]() | jasså glömde jag det? hmm... nåja, det löser sig ändå... En trevlig helg säger du? Ja, det hoppas jag :) | |
| kaparen - Ej medlem längre | 2008-09-11 21:12 | |
![]() | Har hasat mej upp ur bingen en sväng för att inmundiga lite kvällskaffe. Känner mej genast lite piggare när jag läser inläggen ovan :) I morrn lär bli en tuff dag. De har tjatat på jobbet om övertid i helgen, det är öppet i princip dygnet runt. Efter ordinarie pass som slutar 13.00 i morrn ska jag hem o tvätta och dona lite sen gå på 19.00 igen och vara kvar tills nattskiftet går hem vid 02.00. ( kanske hinner in en sväng o vinka lite till er ) nattkram på er! | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-09-11 21:13 | |
![]() | Bamsekram kapis!! Sovgott! :) | |
| remvanrijn | 2008-09-11 21:43 | |
![]() | Tjösses va livat här var. Jobba på eller krya på er kan man väl säga till alla o envar tydligen. Jajuste Elle skall upp till stockh till helgen o hälsa på föräldrarna o farmor. om det blir tid över till dem vill säga förstås...hahaha . Hej svejs på er som forf lever i denna tråd | |