Spelrum
| Giraffen | 1 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 1 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 254 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Gautama | 2011-05-25 23:00 | |
![]() | Håller med vetenskap, skrev om det på förra sidan. Om de gör så mot Sara så borde de göra det mot de andra också tycker jag. | |
| Vetenskap - Ej medlem längre | 2011-05-25 23:12 | |
![]() | Jo. Men tänk tex om de skickade in Peters barn, fan vad mycket skit tv11 skulle få. Tror de kommer få ångra att de skickade in hennes syster. Jävligt fittigt. | |
| le-lou | 2011-05-26 11:45 | |
![]() | vet inte vad jag ska tycka längre om att de släpper in familjemedlemmar in i huset under freezegrejen. Martin har fått in sin syster idag och de bryter ju ihop. det är obehagligt , känns väldigt elakt. | |
| Gautama | 2011-05-26 11:59 | |
![]() | Det är sjukt att de gör så tycker jag. De har ju varit inlåsta och isolerade så länge och så testar de dem på detta sättet. Jag hade brutit ihop totalt tror jag. | |
| Vetenskap - Ej medlem längre | 2011-05-26 12:18 | |
![]() | Det är äckligt fulspel bb kör med. Förstår inte heller hur familjen kan ställa upp. | |
| Vetenskap - Ej medlem längre | 2011-05-26 12:24 | |
![]() | Jag undrar vad det är för folk som faktiskt tycker det här är kul? Det måste ju vara 12åringar som inte lärt sig vad medkänsla är än. Samma tolvåringar som fick se den första musen igår. Eller samma människor som njöt när Katta mådde dåligt och fick alla andra att må dåligt. Jag tycker i vilket fall som helst att det är vidrigt att göra så. | |
| Gautama | 2011-05-26 18:44 | |
![]() | www.bigbrother.se/1....li r_stalld Haha, vad kul när de lurar Martin att det är freeze. Han kommer i lite sakta lunk från toa och ser sina kompisar sitta helt stilla:-)) | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2011-05-26 18:48 | |
![]() | Alltså. Jag har lite svårt att förstå att ni tittar vidare, när ni bara för några timmar fördömde i hårda ordalag. Förklara, tack :) | |
| Grymming | 2011-05-26 18:49 | |
![]() | aaaaaaahahahahahahah ! KLart roligaste hitills! Fan vilken min från martin! | |
| bruttan60 | 2011-05-26 19:44 | |
![]() | Tycker det är mycket skumt med familjemedlemmar! Bb går ju ut på att de ska leva helt isolerade tills de åker ut. | |
| Grymming | 2011-05-26 19:49 | |
![]() | ja usch vilken grej. Det gillas inte! | |
| Vetenskap - Ej medlem längre | 2011-05-28 02:27 | |
![]() | Haha, Christian är "bög". Uppenbart fake men riktigt roligt. :D | |
| cokki | 2011-05-28 12:00 | |
![]() | Har tyckt att simon är en värdig vinnare snäll trevlig omtänksam. Men han verkar ha dolt en hel del. Var det verkligen hans gravida tjej som kom in? Har nu ändrat åsikt tycker att Martin ska ta hem alltihop. Han är ju en super kille vågar visa vad han känner. Har vunnit många tävlingar och är oerhört ödmjuk. Han har stått ut med Saras gliringar och humör svängningar. Nån som håller med? | |
| le-lou | 2011-05-28 12:40 | |
![]() | Simon verkar helt paranoid, han har blivit värre o värre. | |
| Grymming | 2011-05-28 12:56 | |
![]() | Det roligaste vore ju om den gravida tjejen är ett gammalt ligg till Simon. Som han dejtade lite för si så där en nio månader sen. Jävlar va jag hade gjort i brallan då. | |
| Gautama | 2011-05-28 13:58 | |
![]() | Jag har också växlat från Simon till Martin som segrare nu. Jag tror iofs inte att den där tjejen var någon som han kände igen. Bara BB larviga försök till skämt. Men jag gillar inte att Simon snackar skit helt plötsligt om sina vänner. Säg något till dem istället fegis. Sen kan jag ju inte låta bli att gillar Peter också, han är ju asskön. | |
| Grymming | 2011-05-28 14:19 | |
![]() | Jag har haft Simon som vinnare länge och håller på det. Tror oxå att han kommer ta hem det. Utmanarna är nog närmast Chrille och Martin. Alla som är kvar nu är värdiga vinnare men jag unnar sara segern minst. Nej fan, nu när jag tänker efter så vill ja nog att martin skall vinna. ;) trots att han tofflat med sara hela tiden. Han har haft samma humör hela tiden och är väldigt fyndig, smart och underhållande. Dock så hatar jag när han dansar. | |
| _T_e_s_s_ | 2011-05-28 14:59 | |
![]() | Peter vinner! :D | |
| Kristallklar | 2011-05-28 23:25 | |
![]() | Martin och Peter håller jag på. Har också börjat tröttna på Simon. Han är mysig men faktiskt väldigt tråkig. Han är som roligast när han pratar i sömnen.. | |
| sofiiem | 2011-05-28 23:26 | |
![]() | Simon kommer troligtvis vinna, men jag hoppas på martin! tror iallfall att Peter och Sara åker imorgon, tyvärr :/ | |