Spelrum
Giraffen | 20 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 21 |
Inloggade | 42 |
Mobilspel
Pågående | 20 463 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Vetenskap - Ej medlem längre | 2011-04-22 19:27 | |
![]() | Retar mig på att jag inte kan sy. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-04-22 19:45 | |
![]() | På att jag är oförmögen att sätta min fot i en matbutik utan att köpa med mig något osunt därifrån. Mitt sunda liv, när skall det börja? | |
grönöga - Ej medlem längre | 2011-04-22 19:47 | |
![]() | Sylvia darling, släpp alla sådana tankar. Det ligger inte i din natur att hålla en sån kontroll. ;) | |
apbur | 2011-04-22 19:48 | |
![]() | Larvbrud är inte avstängd. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-04-22 19:51 | |
![]() | grönöga, jag vet - det är just det som är problemet. Jag är en jävla tornado av icke-kontroll... apbur, nähä? Hälsa att vi kommer sakna henne. | |
apbur | 2011-04-22 20:02 | |
![]() | Det ska jag göra om jag får möjlighet. Retar mig på att jag drabbats av virus igen. Fattar inte, jag är i toppkondition men har aldrig varit sjuk så många gånger efter varandra under så kort tid. När jag bara satt på sofflocket var jag förkyld högst en gång om året. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-04-22 22:28 | |
![]() | Jag har ett par vänner på Facebook som väl får betraktas som "kända". Det dessa människor har gemensamt är att de har väldigt många "vänner" - för människor vill gärna vara "vän" med dem. Nu till mitt problem: Jag står inte ut med att läsa folks lismande kommentarer kring vad-nu-än-de-kända-männis korna-skriver. Folk är desperata att skriva något - vadsomhelst - vilket resulterar i ett klotterplank av meningslösheter, smileys och smicker. Jag hade aldrig stått ut. Och som tur är så slipper jag. | |
Ishamael-- | 2011-04-22 22:43 | |
![]() | Jag ledsen när folk inte kan uttrycka sig i skrift. Stavfel och särskrivningar är. förutom felaktikt, ytterst oestetiskt och en grymhet för ögat att skåda. | |
Vetenskap - Ej medlem längre | 2011-04-22 23:52 | |
![]() | Retar mig på min utväxt. Orkar inte bleka hela håret och färga igen. Blah. Men färgen är så jävla snygg. | |
_nelliee - Ej medlem längre | 2011-04-22 23:59 | |
![]() | Retar mig på att mitt internet kastar ut mig då och då..... faaan | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-04-23 00:03 | |
![]() | Tre, I presume? Hatar Tre. Slipper deras mobila skitbredband om en månad, det blir ljuvligt. | |
Pottränad - Ej medlem längre | 2011-04-23 00:05 | |
![]() | Sylvia: Betapetforumet är ju likadant, bara i ett något mindre format. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-04-23 00:08 | |
![]() | Tänker du på mitt kändisinlägg ovan? Du menar att folk svärmar kring "betakändisar", eller vad? | |
Tanten M - Ej medlem längre | 2011-04-23 00:09 | |
![]() | Retar mig på sonen som ringde nyss o jag skrek: vad blev det, vad blev det.. (fast jag vet att det blir en pojke). Men dom hade bara precis anlänt. 4 cm. Ååå vilken lång dag det har varit. | |
Pottränad - Ej medlem längre | 2011-04-23 00:09 | |
![]() | Ja. Samt att det är samma sug efter att bli uppmärksammad och synas så mycket som möjligt. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-04-23 00:15 | |
![]() | Förstår vad du menar, men tycker liknelsen haltar lite. Här finns inget ojämlik maktförhållande från början (som det mellan kändis/beundrare) och de flesta skriver väl här för att de vill kommunicera, dvs verkligen säga något? Den sortens kommentarer jag pratar om på Facebook är exempelvis när kändisen lägger upp en bild på sig och sin son och sjuttio människor skriver något i stil med: "Fina ni är! Ha de gott i solen Kjamiz XD" | |
lewarcher | 2011-04-23 00:17 | |
![]() | Är det inte den allmänna kommunikationsstandarden på stora delar av Facebook. :=) | |
Pottränad - Ej medlem längre | 2011-04-23 00:18 | |
![]() | Och det är väl precis vad "kändisen" suktar efter; att bilderna skall bli kommenterade. Likväl som att de som byter bilder här gärna vill höra att bilden är fin. Jag tycker inte alls att det haltar, samma sak sker ju lika öppet här som där. Även om själva "idoldyrkandet" blir lite mer tydligt på fb iom att man har en personlig sida. | |
le-lou | 2011-04-23 00:18 | |
![]() | ja jag håller med SP. Känner en enda kändis som jag också har på FB - och det är samma visa där. Minsta statusuppdatering "huvudvärk" får 1759 kommentarer och man blir bara smått äcklad av hela fjäskeriet. Antar att hon har alla som jag vet att hon inte ens känner- på vänlistan för att bli bekräftad men fattar inte hur folk orkar. | |
lewarcher | 2011-04-23 00:18 | |
![]() | "Kjamiz"...lol. | |