Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 1 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 19 254 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| dinodog | 2011-05-29 22:35 | |
![]() | Tror dom är rätt inställda på jävelskap le-lou det är ju BB dom är med i :) | |
| Läckeroll | 2011-05-29 23:04 | |
![]() | Vad gör de som Le-lou tycker är taskigt? | |
| le-lou | 2011-05-29 23:16 | |
![]() | jag tycker det är riktigt elakt att låta Sara och Simon sitta och tro att de är i final. | |
| Vetenskap - Ej medlem längre | 2011-05-30 10:42 | |
![]() | Blev lite förvånad när Peter "åkte ut". Tycker det var asgött att han inte blev utröstad. Så nu åker Sara på tisdag och jag gissade rätt. \o/ | |
| CrazyQ | 2011-05-30 15:40 | |
![]() | Le-lu: Jag håller med dig! Varför får inte den 3:e personen som är i final också leva lite "lyxliv" som Martin och Peter gör? Tycker hela upplägget är skitdåligt och orättvist! Men kanske det också synts på röstningen att Simon ledde stort och därför lämnade de honom där inne med Sara. För åker inte Sara, då är det nåt fel! Simon leder då A-bladets omröstning stort! | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-05-30 20:44 | |
![]() | Det spekuleras i om detta är Saras straff för freeze.. Vad tror ni? Förjävligt är det hur som | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-05-30 20:46 | |
![]() | Härligt att BB failade igår IGEN och Simon o Sara hörde Peter o Martins röster från det andra rummet hahaha. Trodde det var meningen men sen stod det på AB att det inte var det. | |
| Vetenskap - Ej medlem längre | 2011-05-30 23:16 | |
![]() | Jag tror det kan ha att göra med att bb inte ville ta ut Sara än. Det händer ju inte så mycket mer där än Martin och Sara-grejen. Äh, ska bli kul att se vad som händer imorgon. :) | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-05-31 00:25 | |
![]() | Tycker inte det är underhållande alls. Kommer inte rösta i finalen ens pga detta. Äcklet Porseryd pissar denna person rakt i ansiktet och har får inte en enda krona av mig för det. Eller jo, ser jag honom på stan kan han mycket väl få en krona sulad i huvudet -.- | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-05-31 00:27 | |
![]() | Och ni får tycka att jag är larvig men man gör fan inte sådär. Lura en person att den är i final och sedan får knata ut i en tom studio medan alla idioter sitter och garvar åt denne. Jag förstår inte hur det är underhållande. | |
| giraffspan | 2011-05-31 04:53 | |
![]() | Jag instämmer med Delicious i hennes senaste inlägg. För det är verkligen att förnedra den som åker ut av Sara och Simon. Och vet du vad, även om de utåt säger att det inte var meningen att de skulle höra Martin och Peters röster så tror jag ta mig tusan att det var fullt medvetet. För att öka deras inre press och funderingar. Tänk om de hade hört de där två säga vad de egentligen tycker om Simon och Sara och det hade varit något väldigt taskigt och så. Jag tycker inte det var kul alls utan bara gör det hela värre. | |
| le-lou | 2011-05-31 09:06 | |
![]() | kollade i går och det är bara obehagligt att se Sara och Simon just nu. Vem ser det som händer nu som underhållning undrar jag? Detta är inget drama, ingen underhållning, det är psykisk tortyr och går inte att jämföra med tex ett bråk mellan deltagarna själva där de själva har kontroll över händelseförloppet... nu är de inte deltagare längre utan små dockor känns det som. Att produktionen gör så här tycker jag är så jävla lågt så det finns inte. Äcklande och jag kommer som vanligt vägra att ge en enda spänn i nån röstning. | |
| Snoosy | 2011-05-31 22:07 | |
![]() | Simon och Sara är väl just nu i spelandes minut (på tv) endast medvetna om att Martin är ensam i rummet bredvid?? Hur kan han då uttrycka ''dom får säkert en massa god mat nu'' Har jag missat något?? | |
| Snoosy | 2011-05-31 22:07 | |
![]() | *SImon, menar jag :) | |
| Grymming | 2011-05-31 22:33 | |
![]() | Precis när simon hade gått in i rummet med Martin så slogs högtalarna på från det rummet så sara och simon hörde martins röst. Sen hörde dom en röst till...men inte att det var peter | |
| Grymming | 2011-05-31 22:33 | |
![]() | nej peter gått in i rummet med martin | |
| ElsasMatte | 2011-05-31 22:48 | |
![]() | Hejja Peter! | |
| Snoosy | 2011-05-31 23:03 | |
![]() | Grymming, ja det förklarar ju en hel del :) tack! | |
| Grymming | 2011-06-01 10:25 | |
![]() | Fan, råkade lyssna på Mix Megapol på väg till jobbet. Där hade dom intervju med Sara som åkt ut. Det var väl väntat iofs men jag ville se det på tv ikväll :) Hon skulle få sin hyllning i finalprogrammet. Hon var sur på Simon eftersom hon hade fått hört av kompisar att han lagt en röst på henne. :) Sen erkände hon att hon hade en liten förälskelse i martin. Och huuuuuuur dum var Martin när han inte kunde svara på om det skulle bli skillnad ifall Minela varit i huset? | |
| klasåkerblmo | 2011-06-01 10:26 | |
![]() | Tveksamt | |