Spelrum
Giraffen | 26 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 30 |
Inloggade | 57 |
Mobilspel
Pågående | 20 307 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Pottränad - Ej medlem längre | 2011-04-23 00:21 | |
![]() | Brrrrrr jag får allergiska utslag av bäbisspråket som används. Oavsett om det är en kändis eller inte. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-04-23 00:23 | |
![]() | Vi får väl hoppas att "kändisarna" uppskattar den sortens uppmärksamhet - men själv hade jag inte gjort det. Jag skulle känna sekundärskam om folk tilltalade mig på ett sådant sätt. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-04-23 00:25 | |
![]() | Jag var ett ögonblick ifrån att kommentera just en sådan grej idag. Efter sjuttio larviga kjamiz-kommentarer, fick jag lust att skriva: "Hur orkar du med alla lismande idioter?" Meeen - jag lät bli. Ville inte verka elitistisk. :) | |
le-lou | 2011-04-23 00:30 | |
![]() | hihi. risken finns att du hade känt dig tvungen att svara på kommentaren: "suck... här har vi bara en (till) som är avundsjuk".... | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-04-23 00:33 | |
![]() | Japp, det hade varit mer än mina franska nerver klarar av. :) | |
lewarcher | 2011-04-23 00:35 | |
![]() | Tror väl att Facebook för många fungerar som ett marknadsföringsinstrument och som sådant är det rakare och mera "demokratiskt" än övriga småpåvestyrda medier. Sekundärskammen av att få ord lagda i munnen på sig av en mindre än måttligt begåvad journalist svider nog värre än ett och annat "kjamiz". :=) Då tror ju läsaren att det verkligen var så de uttryckte sig. | |
le-lou | 2011-04-23 00:35 | |
![]() | jag gjorde misstaget och skrev nåt som "men orka, ska ni kommentera hennes mensvärk också? " Jag fick mer kommentarer än hon fick på sitt inlägg på mig. Allt från att jag var avis på deras högintelligenta kommentarer (liknande den jag själv gjorde) till att jag inte hade mycket till liv (ungefär lika mycket som de själva). Skillnaden var väl att jag känner henne, de slickar bara... ja. | |
le-lou | 2011-04-23 00:41 | |
![]() | en annan sak jag retar mig på här i mitt nattsudderi är att folk på allvar tror att det är jag på profilbilden i pälsmössa. Vi talar om folk jag känt i åratal som kommenterar och frågar varför jag köpt en sån? ................. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-04-23 00:43 | |
![]() | Jo, man får väl anta (hoppas) att kändisarna känner ömhet för sitt hov... Själv kan jag inte låta bli att reta mig på avsaknaden av självkritik hos fansen. Tänker de ens för ett ögonblick: "han bryr sig väl inte om vad jag skriver, vi känner ju inte varann..." | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-04-23 00:44 | |
![]() | He he, nu får du nog visa bilden om vi skall kunna bedöma hur korkade de är! :) | |
le-lou | 2011-04-23 00:44 | |
![]() | jamen det är ju exakt det som retar en. "Yeh way to go there, jag vet att du klarar det!!! Jaha. So? | |
le-lou | 2011-04-23 00:46 | |
![]() | hehe Sylvia, du vet vilken det är. Annie i Big Brother i sin pälsis, vi länkade den i BB tråden för ett tag sedan. Det är iaf ett bevis på att a. Jag träffar mina vänner för sällan irl, de har helt enkelt glömt bort hur jag ser ut. Att Annie och jag har vissa likheter måste jag förmoda. Antingen det eller så skiter de i att faktiskt titta på kortet. Eller så tittar de, och ser bara mössan, för den är ju i sanningens namn både stor och hiskelig. | |
le-lou | 2011-04-23 00:49 | |
![]() | bbsverige.files.word.../a nnie.jpg njut. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-04-23 00:50 | |
![]() | Men omg, du måste ta bort dem som vänner om de tror 1) att du skulle ha den mössan på dig frivilligt 2) att du är det minsta lik Annie. Vilket dubbelt hån! | |
le-lou | 2011-04-23 00:51 | |
![]() | haha. det är stor humor alltihop, mina vänner är korkade men jag älskar dem för det | |
Vetenskap - Ej medlem längre | 2011-04-23 01:11 | |
![]() | Du är ju inte lik Annie. Om du inte har förändrats otroligt mycket sen sist du hade bild men det tror jag inte. ;P Nä, det var elakt av dina "vänner". Retar mig på för stora räkbitar i mjukosten. Blir klumpar på mackan. | |
crooked rain - Ej medlem längre | 2011-04-23 01:19 | |
![]() | Att spilla nagellack på golvet. Whyyyyyyyy? | |
lewarcher | 2011-04-23 02:13 | |
![]() | Lösningsmedel kan försämra finmotoriken. | |
socker_vadd - Ej medlem längre | 2011-04-23 10:08 | |
![]() | R.I.P En av de härligaste tjejer jag vet! www.google.se/imgres...29 ,r:2,s:0 | |
promenad - Ej medlem längre | 2011-04-23 14:16 | |
![]() | Idag är jag glad | |