Spelrum
| Giraffen | 31 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 15 |
| Inloggade | 46 |
Mobilspel
| Pågående | 19 534 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| tipitina | 2011-08-31 17:33 | |
![]() | Halloj brudar! Vilken gruvlig hemlängtan jag har idag. Vad gör man åt det? | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2011-08-31 17:34 | |
![]() | Äter cookies, dricker te och kollar på en bra film sittandes under en filt. En universallösning för det mesta. | |
| tipitina | 2011-08-31 17:35 | |
![]() | Förresten så är fettgrevar en restprodukt vid nedsmältning av ister och används till hönsfoder :) Dagens lärdom! Tycker också att Bali låter som en grym plats att skicka hjärnan (eller hela kroppen) på semester till. | |
| tipitina | 2011-08-31 17:35 | |
![]() | Nulltj, skall genast sätta i verket. Filmtips? | |
| Lillstölla | 2011-08-31 17:37 | |
![]() | Aww, tack söta du för det:) Men jag kollar hellre på ditt vackra ansikte, och övriga vackra människor här:) Bali är för övrigt toppen;) Vi ska på Adelövs Marknad, ligger några mil från Gränna. En massa knallar, kryddbod som även säljer teer i mängder osv. Hej Tippen:) Bra fråga, är rädd att jag inte riktigt har nåt bra tips vad man gör åt hemlängtan. Hoppas det går över dock:) | |
| Lillstölla | 2011-08-31 17:38 | |
![]() | Tippen, om du inte redan sett den så kan jag rekommendera Thor! Såg den i helgen och tyckte den var kanonbra! | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2011-08-31 17:40 | |
![]() | Tippen>> Jag är värdelös på film (mitt enda tips är typ LOtR som jag alltid vill se om, trots att jag sett dom hur många ggr som helst...) Och dessvärre sprang klockan iväg, så jag måste rusa! Kram på er <3 | |
| tipitina | 2011-08-31 17:44 | |
![]() | Stölla, näpp inte sett. Skall kolla upp genast! Blir det polkagrisar då? Hej då nulltj! Kramen | |
| Lillstölla | 2011-08-31 17:47 | |
![]() | Kram på dig nulltj! <3 Tippen: Kan nog bli några polkagrisar, ska se om de har några klubbor faktiskt. Hoppas de har min favorit, trollstång, men inte alltid det finns. Såg förresten Bridesmaides också, var inte riktigt vad jag förväntat mig, men den var okej. | |
| tipitina | 2011-08-31 18:01 | |
![]() | Har också sett Bridesmaides. Gillar repliken där killen skall stryka henne från tredjeplatsen på liggalistan. Fick precis ett samtal från min mor om att jag snott någons p-plats i ett garage i Uppsala. Han var skitsur när jag kom ner. Jag har fått låna en p-plats och killen sa nr 24 till mig. 24 tillhör helt uppenbart en grinig medelålders herre... Undrar vilket nummer jag egentligen skulle stå på? Måste kollas... | |
| Lillstölla | 2011-08-31 18:04 | |
![]() | Haha ja å den var elak!! Han skulle ha en smäll där! Ojdå, inte så bra! Hoppas den grinige herren i fråga förstod att det var ett missförstånd! | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2011-08-31 18:08 | |
![]() | familjen äter och tuggar allt vad dom orkar,någon idiot har stulit min dotters jacka i plugget i dag,trött på folk som inte kan skilnaden på mitt och ditt,snart ska jag gå ut och gå med hunden,Snurran ska du med?eller går du själv? | |
| tipitina | 2011-08-31 18:09 | |
![]() | Mm, vi får hoppas det. Jag bad såååå mycket om ursäkt på min finaste göttebosska men fick bara nåt litet hummande till svar... Elak japp! Kul japp! Skall också kasta ur mig till nån vid väl valt tillfälle :D | |
| Lillstölla | 2011-08-31 18:11 | |
![]() | Hehe jaså, så pass Tippen, det ska du. Stackars kille, eller han kanske har bäddat för det? | |
| tipitina | 2011-08-31 18:13 | |
![]() | Hahaha... självklart förtjänat! Annars är jag en mycket vänligt sinnad person :) | |
| Lillstölla | 2011-08-31 18:18 | |
![]() | Ja men då så, go for it:D | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-08-31 18:21 | |
![]() | Hej. :) | |
| tipitina | 2011-08-31 18:22 | |
![]() | Halloj snygga Solen! Allt väl? | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-08-31 18:25 | |
![]() | Hej fina Tippen! <3 Nej, jag är sur på mig själv. Men ändå rätt nöjd. Jag har hjälpt en kompis att flyttstäda, något jag sagt att jag aldrig någonsin ska göra igen. Jag ämnar hyra in en städfirma när jag flyttar. Jag är sur för att jag bara konstaterade att det fanns mycket mer städning och packning kvar att göra tills flytten i morgon när hon vetat i om datumet för flytten i tre månader. Jag borde ha skällt som en bandhund. Men hon var så tacksam för hjälpen att jag istället slet arslet av mig i 4 ½ timme innan jag sa att det fick vara nog. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-08-31 18:28 | |
![]() | Hur är det själv Tippen? Stölla - Meh! Ingen bild gör mig ledsen. Jag gillar att se din vackra nuna. :/ | |