Spelrum
Giraffen | 2 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 3 |
Mobilspel
Pågående | 19 819 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
stabilt | 2008-10-11 01:28 | |
![]() | här får du en jävla massa prickar.................. ......................... ........................ | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-10-11 01:30 | |
![]() | Tror inte det där är sättet att väcka liv i tråden... | |
fanjo | 2008-10-11 01:33 | |
![]() | Jag retar mej på att jag inte kan sluta klia mej på pungen offentligt, samt petandet i min näsa. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-10-11 01:39 | |
![]() | Det är du nog ensam om att reta dig på. Vi andra uppskattar det. | |
ordprofeten - Ej medlem längre | 2008-10-11 02:12 | |
![]() | Jag stör mig på människor som envisas med att tro att de har rätt när det är smärtsamt uppenbart för alla runtomkring att de har fel... | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-10-11 02:15 | |
![]() | Du menar givetvis inte mig. | |
ordprofeten - Ej medlem längre | 2008-10-11 02:30 | |
![]() | SylviaPlath, givetvis inte, syftar på såna som är mariga | |
Bergarn1 | 2008-10-11 03:32 | |
![]() | Jag har inte skrivit här i tråden förut, men jag kom fram till att jag retar mig på sjukt många saker. Framförallt inlägg nr 2 här i tråden. Jag retar mig så sjukt mkt på folk som ska vara politiskt korrekta och inte ha en åsikt om nånting som kan störa nån annan. Det är hemskt!!! Politisk korrekthet har aldrig tagit mänskligheten nånstans i livet. Jag retar mig också på folk som tror att deras liv är fullkomligt. anlednignen till att de tror att det är fullkomligt är att de nöjer sig med det de får, trots att det bara är mediokert. Jag retar mig också på att jag inte har en fläkt ovanför mig nu så jag slipper gå till ugnsfläkten och röka. PS, jag är bitter DS | |
raisingirl | 2008-10-11 03:43 | |
![]() | Åh jag tycker att bitterhet är härligt! Och jag retar mig också på att det (enligt vissa) är fult att reta sig på andra. Liksom jag retar mig på att det är fult att vara skadeglad, att man alltid skall vara en sån "fin" människa eller åtminstone verka vara en fin människa, utåt. Ja jag är skadeglad och vad är det för fel på det? Inte för att jag är en ond människa utan för att det är skönt ibland. Skadeglad är nåt man kan vara på avstånd, när det inte berör en personligen. Skulle jag prata direkt med den drabbade personen så är det en helt annan femma; självklart skulle jag ha medkänsla och det helt ärligt också. Annat jag retar mig på är 1. "folk" som aldrig tar med sig soppåsen. 2. "folk" som inte byter toarulle när den tagit slut. Hur jobbigt kan de var liksom???? | |
Bergarn1 | 2008-10-11 03:47 | |
![]() | Jo, jag retar mig också på att dennisplz snodde min ide och startade en "parodier på trådtitlar" efter att jag gjort parodi på ca 3 eller 4 trådar genom att starta nya trådar som var just parodier på trådtitlar. Men det är okey, dennis behöver oxå lite plats att glänsa :-P Nu ska jag nog släpa mig till köksfläketn ändå, det är sjukt låpngt. | |
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-11 08:18 | |
![]() | bergarn: du är för go :) | |
lejonmix - Ej medlem längre | 2008-10-11 08:25 | |
![]() | Bergarn1 och Raisingirl TACK... Tack för dom två vettigaste och mest läsvärd inläggen här på ca 100 sidor. Detta var nog var tråden handlade om från början. Härligt hörrni. | |
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-11 09:05 | |
![]() | wolvesfan: du är min idol! citerar ditt roliga inlägg här så slipper vi bläddra; "Stör mig på alla polacker på jobbet. Inte ett ord svenska eller engelska kan dom. De pratar bara på polska och säger "kurva" hela tiden. :p | |
L1973 | 2008-10-11 10:30 | |
![]() | retar mig på att jag har så himla svårt att komma igång på morgonen. Ska träna, MÅSTE/BEHÖVER träna, men orkar inte för tröttheten sitter i fortfarande. Behöver dessutom äta frukost och det stör mig att jag mår illa fram tills att jag gjort det. | |
eliinsbitch | 2008-10-11 11:17 | |
![]() | bizzys inlägg på första sidan: 2008-09-24 17:35 Jag retar mig på folk som pratar med mat i munnen. Folk som avbryter en talande person. De som pratar i munnen på varandra typ filip och fredrik. Folk som lyckats med något och sen ska berätta det för allt och alla. Jag håller med henne om de som pratar i munnen på varandra... Kanske bara jag i hela Sverige men jag gillar inte Filip och Fredrik. | |
raisingirl | 2008-10-11 15:32 | |
![]() | Jag gillar inte heller Filip och Fredrik... Och jag vet fler som inte gör det, du är inte ensam! | |
patboone | 2008-10-11 15:35 | |
![]() | Filip och Fredrik är väl årets Ronny och Ragge, varken speciellt mer eller mindre? | |
yayasout - Ej medlem längre | 2008-10-11 16:11 | |
![]() | Oväntade besök när huset är ostädat och äckligt. Folk måste ju säga till när dom ska komma så man hinner ställa undan typ SB12 flaskan och sånt. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-10-11 16:57 | |
![]() | Hittar inte tråden om vem som är ens favoritspelvärd, störigt. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-10-11 17:00 | |
![]() | Intressant. Den tycks inte bara låst utan helt borttagen. Vadan detta? | |