Spelrum
| Giraffen | 31 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 25 |
| Inloggade | 60 |
Mobilspel
| Pågående | 18 798 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Lillstölla | 2011-01-10 22:07 | |
![]() | Åh, ursäkta mig!! *skyller på för lite sömn och för mycket att tänka på idag* | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2011-01-10 22:07 | |
![]() | haha, stölla blir rädd för att lady ska röja:) jag älskar bara ordet sexsemester. sexsemester. sexsemester! | |
| Bitte - Administratör | 2011-01-10 22:07 | |
![]() | Jo men ni känner inte sonen nästan värre resticka en en viss person Bitte | |
| Lill-IT | 2011-01-10 22:08 | |
![]() | Haha... det är inte möjligt Bitte:) | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-01-10 22:09 | |
![]() | Hahaha Bitte - Du får väl slå honom i något annat för att återvinna balansen. :) | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-01-10 22:10 | |
![]() | Ingen fara Stölla. :) ramsey - Ja, hur blev det med vår resa egentligen? | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-01-10 22:10 | |
![]() | Förnuft och känsla på 1an. <3 | |
| Bitte - Administratör | 2011-01-10 22:12 | |
![]() | Näää ,, två tjurskallar ska INTE möta varandra ,, då förstör vi husfriden Bitte | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2011-01-10 22:12 | |
![]() | Nä ni ungdomar nu går tant och sover. Sitt inte uppe för länge nu. Det är en dag i morgon oxå ;) God Natt och sov gott! | |
| Lillstölla | 2011-01-10 22:13 | |
![]() | Ramsay: Är inte det minsta rädd för att Lady ska röja, får hon göra så mycket hon vill. Men du har uppenbarligen aldrig varit i Boxholm så har ju därmed noll koll på utbudet av män...... Var mer det jag hängde upp mig på eftersom det inte finns nåt värt att vila ögonen på. | |
| Lillstölla | 2011-01-10 22:13 | |
![]() | Vita: Sov så gott och dröm sött! | |
| Lill-IT | 2011-01-10 22:13 | |
![]() | Natti Vita<3 | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-01-10 22:15 | |
![]() | Sov gott, Vita! Och Tack. <3 | |
| Lillstölla | 2011-01-10 22:34 | |
![]() | Se nu, Vita gick och la sig och då smet alla andra med! | |
| Tinna | 2011-01-10 22:36 | |
![]() | www.betapet.se/forum...#l astreply Alla bidrag i fototävlingen. :) | |
| Lystnaden - Ej medlem längre | 2011-01-10 22:40 | |
![]() | Tack så mycket för alla lyckönskningar inför min resa. Jag betraktar er alla på detta forum som mina vänner, även om jag vet att jag inte alltid har visat det på bästa sätt. Jag kan uppvisa ett lynnigt, cyniskt och kyligt distanserat sätt i mina inlägg. Nu vill jag bara ta tillfället i akt och berätta att det inte har någonting med er att göra, utan det är jag som ibland inte är på topp rent känslomässigt. Detta är något som jag är fullt medveten om och jag försöker hitta vägar att finna frid i mina ganska omtumlande inre domäner. Med början under min förestående semesterresa är min tanke att försöka samla alla mina skimrande skärvor och limma ihop dessa till en vacker mosaik. De mest trasiga och kantstötta skärvorna tänker jag försöka att göra mig av med - kanske kan jag kasta dem långt ut i havet vid Vietnams kust. Nu vill jag framföra en hjärtlig förhoppning om att ni som är krassliga snart blir friska och alerta igen. Att ni som är ledsna snart blir glada igen. Att ni som är trötta får vila ut ordentligt och snart blir pigga igen. Januari är inte världens roligaste månad, och det kan vara svårt att hitta den där riktigt livsbejakande gnistan. Men kom ihåg att vi går mot ljusare tider och snart är det vår. Det finns inget som går upp mot den svenska våren och sommaren, tycker jag. I väntan på ljuset och värmen får vi försöka att göra det bästa av våra dagar. Ta tillvara på de små vardagliga ljusglimtarna, ni vet. Jag skulle vilja be er att stanna upp i tillvaron och tänka på allt gott som trots allt finns runtomkring oss. Men framförallt skulle jag vilja be er om det som är viktigast av allt, och det är att ni är snälla mot er själva och era nära och kära. Jag hör av mig igen om några dagar, innan jag lämnar Bangkok eller när jag kommit till Saigon. Då får ni berätta vad ni har för väder. Sådant är ju viktigt för oss svenskar. :-) Jag lämnar er för nu med ett av de vackraste musikstyckena jag känner till. Kram Robban www.youtube.com/watc...re =related | |
| Lill-IT | 2011-01-10 22:42 | |
![]() | Robert<3 | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-01-10 22:43 | |
![]() | <3 | |
| Tinna | 2011-01-10 22:43 | |
![]() | Ha det underbart bäst, Rob! :) <3 | |
| Gitarrmagnus | 2011-01-10 22:44 | |
![]() | Kram på dig Rob | |