Spelrum
| Giraffen | 20 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 15 |
| Inloggade | 35 |
Mobilspel
| Pågående | 19 534 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| tipitina | 2011-08-31 18:31 | |
![]() | Förstår dig vad gäller städningen. Själv fick jag exet att ta hand om det sist...eller han såg själv till att det blev så. Var mycket nöjd över arbetsfördelningen. :P Tacksamt att ha så fina vänner som du som hjälper till! Är det klart nu då eller blir det till att städa imorrn igen? Jo det är bra med mig men jag har hemlängtan... Inget kul att göra här i Muppis denna veckan. :( | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-08-31 18:34 | |
![]() | Klart? Jag slet i 4½ timme i köket och det blev inte färdigt. Jag tog dock allt tungt så att hon och dottern får lite enklare ikväll. Hennes föräldrar kommer över i morgon bitti och hjälper henne med det som är kvar. Jag har ju karpaltunnelsyndrom så jag fixar inte mer sådant nu. Däremot ska jag vara bärhjälp i morgon. :) Ingen hyresvärd som bjussar på mojito´s ikväll? :) | |
| Lillstölla | 2011-08-31 18:35 | |
![]() | Hej Lady! Nope, inget kort nu. Var inte nöjd med det. Får du igång msn idag eller? | |
| tipitina | 2011-08-31 18:36 | |
![]() | Näpp, inte än så länge iaf. Kanske skulle bjuda hem mig till någon... | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-08-31 18:38 | |
![]() | Har inte provat. Vänta en sekund. :) | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-08-31 18:39 | |
![]() | Men vaffan. Det står att det inte går att logga in för att tjänsten är otillgänglig för tillfället. Samma skit som i måndags. :( | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-08-31 18:40 | |
![]() | Tippen - det är alltid ett alternativ. :) Någon speciell du funderar på att besöka? | |
| tipitina | 2011-08-31 18:40 | |
![]() | Så hade jag det ett tag också. Höll på att muppa sig i säkert två veckor men som genom ett trollslag så rättade det till sig själv... | |
| annakarineli | 2011-08-31 18:41 | |
![]() | Hej! | |
| tipitina | 2011-08-31 18:41 | |
![]() | Hmmm, nej... Får ta mig en funderare på vem som skall få den äran :) | |
| Maja G | 2011-08-31 18:41 | |
![]() | Vill också åka till Adelövs marken,men jag MÅSTE tydligen jobba:( Lite roligt är det med dom som bor runt Adelöv.Alla tar semester för att gå på marken! Hej allihop! | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-08-31 18:42 | |
![]() | Hej finaste AK! Vad kul att se dig. :D Hur mår du, tjejen? Tippen - jag ska sitta i min soffa, ge mig själv en manikyr eftersom dagens städning tog hårt på naglarna och sedan bara vara. :P | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-08-31 18:43 | |
![]() | Är marknaden nu i helgen? Morsan ska ner till brorsan i helgen och jag vet att hon skulle vilja gå på den marknaden. :) Åh, vad disträ jag är.... *suck* HEJ Maja! <3 Hur mår du? | |
| mikenomad - Ej medlem längre | 2011-08-31 18:44 | |
![]() | Tjoflöjt på er alla! | |
| annakarineli | 2011-08-31 18:45 | |
![]() | Njao, inget att prata om! Känner mig i megabehov av en massa tröst, men det motsäger min inre övertygelse om att man faktiskt bara har sig själv. Ingen annan kan göra något åt hur man mår än en själv ju... Hänger nog här i kväll och studerar er andras chatt! Lite sällskap, utan att vara så delaktig tror jag. Det är gott att se er i alla fall :) | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-08-31 18:45 | |
![]() | Halloj mike. :) Hur leker livet? | |
| Lillstölla | 2011-08-31 18:46 | |
![]() | Hej AK och Maja!! Maja, ja men marken är ju nästan ett måste, hinner du inte dit nåt alls under dagen? Men kanske inte vad man vill göra heller när man jobbat hela dagen, dra dig och trängas med en massa folk! Lady: Surt att det inte funkar! | |
| Maja G | 2011-08-31 18:46 | |
![]() | Adelövs marken är alltid första torsdagen i september.. Jag mår lite sisådär..Funderar på om jag har fått astma eller nåt.Får se vad doktorn säger på fredag Orkar ju absolut ingenting och det känns som jag har rökt 5 pkt cigaretter och sprungit maraton.Samtidigt!! | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-08-31 18:47 | |
![]() | AK - Har man vänner har man inte bara sig själv. Jag fick ett halsband av en vän idag, på det står något som passar in på oss alla. Det står "How beautiful life is when you are in this world". Gäller dig också, raring. <3 | |
| Maja G | 2011-08-31 18:47 | |
![]() | jag jobbar 12-21...känns inte som någon idé att åka innan jobbet.Jag måste ju prata med allt o alla vet du:) | |