Spelrum
Giraffen | 3 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 4 |
Mobilspel
Pågående | 19 823 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
trashone - Ej medlem längre | 2008-10-11 17:04 | |
![]() | Att jag knallat runt hela dagen med lockar i håret a la Björn Gustavsson... | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-10-11 17:05 | |
![]() | Trashone, din surdeg, jag skall erkänna att jag har saknat dig lite... :) | |
trashone - Ej medlem längre | 2008-10-11 17:07 | |
![]() | Jag beklagar ;) | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-10-11 17:07 | |
![]() | Nu skall jag se hur bra man spelar efter mindre än tre timmars sömn. En studie i förnedring. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-10-11 17:08 | |
![]() | :) | |
Hayao | 2008-10-11 17:37 | |
![]() | Det jag tycker e konstigt är att man kan dra över tiden i spelet! Skumt minst sagt Tänk om ena laget i fotboll skulle få spela massa extra tid om dom vill eller i ishockey.... skulle ju bli helt konstigt Tiden ue så skall man alltid förlora minst 500 poäng minus per sekund i minus | |
_Candid - Ej medlem längre | 2008-10-11 21:57 | |
![]() | Till Bergarn1: Det retsamma är ju att det inte ens finns något som heter ett fullkomligt liv, det finns alltid något som kunde vara bättre och något mer man kunde uppnå, men samtidigt kunde det också alltid vara värre, så varför ska man vältra sig i det negativa, istället för att lyfta fram det lilla som är positivt? Grejen är att det troligen är de som aldrig är riktigt nöjda som kommer längst och uppnår mest, så visst, man kan säkert vinna mest på att inte bara var liknöjd, bara man inte fastnar i någon sorts evig självömkan, då tar man sig inte heller speciellt långt och det retar mig ännu mer, eftersom det dessutom har en tendens att bli väldigt jobbigt för de i ens omgivning ;-) Och så något helt annat som retar mig just nu, är när människor är väldigt tvetydiga i det de säger, t ex ägnar spaltmetrar åt att fördöma en ideologi eller en handling, och sedan visar de sig förespråka en ideologi/handling som är lika våldsam/människofientlig/ förkastlig. Eller att påstå sig förespråka religionsfrihet och åsiktsfrihet och sedan ändå göra allt för att trycka i folk dogmer som om det bara fanns en enda sanning. (Tack för den här tråden så man får göra sig av med det man retar sig på någonstans ibland ;-)) | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-10-11 22:00 | |
![]() | :) | |
trashone - Ej medlem längre | 2008-10-11 22:02 | |
![]() | Man måste inte leva i ständig självömkan bara för att man är "negativ". | |
ordprofeten - Ej medlem längre | 2008-10-11 22:12 | |
![]() | trashone, men det är inte helt ovanligt :) | |
trashone - Ej medlem längre | 2008-10-11 22:13 | |
![]() | Beror mest på att de "positiva" tolkar som de vill. | |
ordprofeten - Ej medlem längre | 2008-10-11 22:20 | |
![]() | just likt de negativa att skylla på nån annan =) | |
trashone - Ej medlem längre | 2008-10-11 22:20 | |
![]() | Ja hu ve | |
trashone - Ej medlem längre | 2008-10-11 22:40 | |
![]() | Är äckligt godissugen. | |
Bergarn1 | 2008-10-11 22:50 | |
![]() | _Candid: jag skriver ju att jag är bitter :-P Nä men, man kan vara tillfreds med sin situation men ändå sträva längre. Det finns alltid saker som kan vara/bli bättre. Utveckling är alltid positivt. Man behöver somsagt inte vara självömkande bara för att man inte lever i idyllen att man har ett perfekt liv. lejonmix: tack så mkt, tänk att man kan kläcka ur sig sånna visdommar med den promillehalten i kroppen. Jag börjar nästan förstå mig på de som skriver sina bästa låtar under en "tripp" :) | |
_Candid - Ej medlem längre | 2008-10-11 22:59 | |
![]() | Nä, det är sant, menade inte att det är svart eller vitt, att man måste vara antingen helnöjd eller självömkande, oups, hoppas ingen tar åt sig för negativt, lite gnäll kan vara välbehövligt som sagt, i rätt dos, ska ju inte säga något då jag kanske lät lite väl negativ själv :D | |
trashone - Ej medlem längre | 2008-10-11 23:03 | |
![]() | Det är småstörande att man inte får vara hur negativ man vill. Fast roande att folk skall pigga upp en. | |
fabrik | 2008-10-11 23:08 | |
![]() | att folk måste festa (dricka och vara ute sent) när det är kyrka 11 i morgon? | |
petiz | 2008-10-11 23:09 | |
![]() | Jo, Fabrik, jag stör mig också på det! Herregud, är det vad folk gör nuförtiden? Vad hände med alla trevliga familjeprogram? Är det bara jag som gillar sån't? | |
trashone - Ej medlem längre | 2008-10-11 23:11 | |
![]() | Vem slår de där två fredrik mm är väl utmärkt? | |