Spelrum
Giraffen | 18 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 2 |
Grisen Böjningslistan | 13 |
Inloggade | 33 |
Mobilspel
Pågående | 19 758 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
miljonären - Ej medlem längre | 2009-09-28 09:42 | |
![]() | ity, de här "skräpcyklarna" som finns överallt, finns just överallt! | |
miljonären - Ej medlem längre | 2009-09-28 09:43 | |
![]() | men den svenske medborgaren resonerar inte alltid sunt. samma ekvation kan tillämpas på tex plasmatevi | |
mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-09-28 10:37 | |
![]() | Håller fullständigt med dig, miljonären. Hellre resor och upplevelser än skrytmodeller av allt man köper. | |
Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-09-28 10:47 | |
![]() | retar mig på mina gudföräldrar som bombar mig med mms.på huset de är i nu som de hyrt i Marbella en vecka*S* fy fasiken,ser ut som ett hus man ser på The cribs på mtv=/ men dom unnar sig sånt å dom är världens bästa å skönaste gudföräldrar å människor!så de är dom VÄL unt! men avis är jag såklart*S* | |
Uisge-beatha - Ej medlem längre | 2009-09-28 10:55 | |
![]() | Fastnade med vovven i hissen i morse. Vi satt där en bra stund och ringde på nödsignal - som förövrigt nog gjort både mig och hunden lomhörda för lång tid framöver. Men ingen kom - ity i det här huset bor bara riktigt, riktigt gamla människor som är ännu mer lomhörda, så vi satt där vi satt i en dryg halvtimme :( En snäll kvinna lyckades uppmärksamma oss utifrån gatan - hade hissen fastnat mellan våningar högre upp - hade vi suttit kvar än. Retar mig på hissar som inte är utrustade med någon form av direktkontakt med ett vaktbolag. | |
remvanrijn | 2009-09-28 11:35 | |
![]() | gick det inte att ringa ut med mobilen till 112? ta trappan nästa gång, bra motion!=) | |
Uisge-beatha - Ej medlem längre | 2009-09-28 11:37 | |
![]() | Hunden har en grav höftledsdysplasi varför trappor är uteslutna, och ända tills idag var mobiler under promenaderna också uteslutna. Men det får bli ändring på det. | |
remvanrijn | 2009-09-28 11:37 | |
![]() | retar mig på att jag trodde uisge beathe var medlem sen längre tillbaks?.. nu blir jag vimsig =( | |
remvanrijn | 2009-09-28 11:39 | |
![]() | joså, då måste du ta hissen ja. retfullt att man inte har batteri eller ingen mobil öht med sig när man behöver den.. men jag ä trotsig o åker iväg utan nu jag ska handla hehe. har jag säkert nåt att reta mig på strax..:P | |
apbur | 2009-09-28 12:17 | |
![]() | Har man intresset så köper man naturligtvis en kvalitetscykel man kan motionera med. Det kostar. Det enda jag har (hade) som kan betraktas som stöldbegärligt. Man gör sina prioriteringar. Man sparar också in väldigt mycket pengar om man har en snabb och lätttrampad cykel. Jag vägrar cykla långt på en dålig gammal cykel, speciellt eftersom jag har som vana att cykla väldigt snabbt. Livsfarligt. Jag åker väldigt sällan kollektivt och har ingen bil. Retar mig lite på människor som jämför saker med Thailandsresor. Alla tycker inte om Thailandsresor :) | |
remvanrijn | 2009-09-28 12:32 | |
![]() | apbur vill säga att cykeln har blitt stulen? sånt är retfullt, skulle villa lurpassa tjuven o så fort den sätter iväg med nåt som är mitt, så skjuter man en dumdum på lämplig plats.. | |
caughtbock | 2009-09-28 12:33 | |
![]() | Retar mig på att jag bara drömde att jag skulle få gratispizza. Och förkyld är jag fortfarande. | |
mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-09-28 12:56 | |
![]() | Retar mig verkligen på cykeltjuvar. I Umeå förekommer även organiserade cykelstölder, där ex två stadgade män med volvo och släpvagn bultsaxar cyklar och gör om dem för försäljning till intet ont anande studenter. Min son har blivit av med två. Han behöver också en rejäl cykel och har vinterdäck till den också. Cyklar ibland flera mil. Eljest har jag inget till övers för dyra saker och värsta teven. Tycker väldigt synd om Beatha och vovven. Bäst att ha mobil. | |
evmi | 2009-09-28 13:50 | |
![]() | Retar mig på mig själv som alltid ska reta upp mig på småsaker när det finns så mycket 'stora' saker som egentligen borde reta upp mig mer. | |
evmi | 2009-09-28 13:55 | |
![]() | t ex retar det mig att jag känner mer oro för att energiproblemen kommer att begränsa mitt musiklyssnande i framtiden, än för hur vår nuvarande energiförbrukning kommer att påverka hela planetens framtid. | |
evmi | 2009-09-28 13:57 | |
![]() | ..och att jag är så dålig på alfapet. | |
Plumspapper - Ej medlem längre | 2009-09-28 14:54 | |
![]() | Retar mig på folk som betalar för att gå på yoga när man kan sitta hemma på en matta helt gratis ;) Retar mig på fästingjäveln som sitter under min katts haka, samt att jag inte lyckas ta bort den själv utan måste be min bror hjälpa till. Katten älskar att bli ompysslad och räknar visst dit sårvård och fästingborttagning, trots det törs jag inte agera. Massa päls och morrhår i vägen. Glad att jag inte har större vana av fästingar iaf. | |
Plumspapper - Ej medlem längre | 2009-09-28 19:09 | |
![]() | Retar mig på trådar som försvinner. Hade en tråd i knät som jag just slagit knut på som gled ned på golvet, in under soffan. Inte den första. | |
CleanRobbery - Ej medlem längre | 2009-09-28 19:33 | |
![]() | Off topic: Godnatt :-) | |
Plumspapper - Ej medlem längre | 2009-09-28 19:50 | |
![]() | On topic: Retar mig något enormt på att mina favoritbyxor har gått sönder, en gång för alla. | |