Spelrum
Giraffen | 55 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 29 |
Inloggade | 85 |
Mobilspel
Pågående | 20 302 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Krakatoa - Ej medlem längre | 2012-06-03 11:09 | |
![]() | Vänta nu. Du kan inte utgå ifrån att jag har ett varmt hjärta. Jag är ond. Kall som ett isblock! Om du slickar på mig kommer tungan fastna! | |
mrperfect | 2012-06-03 11:31 | |
![]() | "skriver med fel konto" ? Scizzig eller bi ? Själv är jag ingetdera men är snäll :) | |
pepscake | 2012-06-03 11:58 | |
![]() | Om det finns någon här som föder upp katter och har en vinkällare så paxar jag denne. | |
Krakatoa - Ej medlem längre | 2012-06-03 15:02 | |
![]() | Ja, en vinkällare skulle inte vara fel att spendera sitt liv med. Det är inte utan att man förstår hur fru Berlinermauer tänkte. | |
Heyday | 2012-06-03 16:36 | |
![]() | Men Krakatoa det va ju mitt krav! Ihop med tatueringar. Men ondska är också spännande. Eller är det bara min desperation som talar? | |
Aquila1 | 2012-06-03 17:03 | |
![]() | Ta nattis du Heyday, han är en ond liten rackare med eller utan vinkällare | |
Heyday | 2012-06-03 17:46 | |
![]() | Nattis - Mia Andersson? Finns ingen man med detta nick vad jag kan hitta :-D | |
Aquila1 | 2012-06-03 17:53 | |
![]() | Krakatoa= nattis | |
HaraldHårfag | 2012-06-03 18:36 | |
![]() | Kära vänner, Jag är en man i mina bästa år. Jag lever ett enkelt och anspråkslöst liv utan vidlyftiga äventyr och med en avsaknad av adrenalinstinna aktiviteter. Under en höstlik söndagsförmiddag kände jag, efter några timmars god sömn, ett behov av det där lilla extra. Någon att dricka kaffe eller mysa med framför brasan. Helt enkelt en person att dela livets glädje och sorg med. Det enda som saknas i mitt, annars så bitterljuva liv, är resultatet av kärlekens förbjudna frukt. Jag har ett stort intresse för djur och natur. Idag bor jag på en mindre gård och min dröm är att i framtiden kunna livnära mig på ekologisk uppfödning av vinbärssnäckor, eller i värsta fall genom att turnera med en egen cirkus bestående av dresserade saffransbin. Naturligtvis förutsätts även att du, kärleksfulla kvinna, ger upp din egna karriär till förmån för arbete på gården. Främst består arbetsuppgifterna av min småskaliga uppfödning av vinbärssnäckor samt handplockning av dun till kuddar och täcken. Även om arbetsdagarna periodvis kan vara långa finns det naturligtvis möjlighet att smita undan för en liten stund på tu man hand. Jag söker egentligen ingen speciell typ av kvinna även om brunetter är att föredra. Självklart är även blondiner välkomna att höra av sig. Alla förslag tas under övervägande. Rödhåriga och storbystade kvinnor behöver icke göra sig besväret. Eller ja, även ni är välkomna att höra av sig, men ni måste acceptera att bli lämnade för en blondin eller brunett. Överlag föredras kvinnor, men även män kan vara av intresse vid uteblivna svar. Viktigt är då att du har långt hår och saknar hår på bröstet. Är du man, rödhårig och har stora byst behöver du inte bemöda dig att svara. Tillhör du denna grupp tackar jag, redan här, för visat intresse. Du som svarar på denna intresseanmälan bör uttrycka dig på ett vänligt och nyfiket sätt. I värsta fall, och i avsaknad av trevliga svar, kommer även skamliga förslag att övervägas. Betygslista, inklusive telefonnummer, finnes i pdf-format för referenstagning. | |
ektis - Ej medlem längre | 2012-06-03 18:38 | |
![]() | haha, jesus: ) | |
Men dra nu - Ej medlem längre | 2012-06-03 18:44 | |
![]() | Jag gissar på att det är fyllskalle. Touché, eller fastnar värjan i väderkvarnarna? | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2012-06-03 19:04 | |
![]() | JesusGuds son är det | |
Lillstölla | 2012-06-03 19:05 | |
![]() | Va? Är Jesus singel? Den här tråden blir ju bara värre och värre :P | |
Maniac_ | 2012-06-03 19:39 | |
![]() | Ja men inte länge till hoppas jag ;) | |
ektis - Ej medlem längre | 2012-06-03 20:16 | |
![]() | haha, varför inte? | |
betaguld | 2012-06-03 20:52 | |
![]() | Även om jag har en författares talang som postaren här lite tidigare, nöjer jag mig med att skriva att jag är singel. :) | |
irapecats | 2012-06-03 22:09 | |
![]() | En ynge gentleman önskar att träffa en frodig kvinna, gärna 50+. Hör av dig så bestämmer vi vidare. | |
Maniac_ | 2012-06-03 22:30 | |
![]() | Ektis tråkigt att va singel ju, sen börjar jag bli till åren *host* | |
Kimiz | 2012-06-04 01:53 | |
![]() | Jag är singel och sökande! Öppen för det mesta (inom det heterosexuella spelrummet). Vill mest bara testa om detta kan ge något svar överhuvudtaget. Man lever trots allt bara en gång! | |
SylphiD | 2012-06-04 02:05 | |
![]() | Sökes: En glad prick ! | |