Spelrum
Giraffen | 27 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 2 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 25 |
Inloggade | 55 |
Mobilspel
Pågående | 18 859 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
_Robban_ - Ej medlem längre | 2008-07-11 18:22 | |
![]() | Men jag förstår ärligt talat att folk inte vill ha sina trådar alltför sönderhackade av "ovidkommande" inlägg. Jag försöker lägga band på mig, men det går väl "sådär". ;-P | |
vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-07-11 18:22 | |
![]() | Undrade eftersom det tjatas om det här..;)får man inte svara någon annan eller? *förvirrad* | |
_Candid - Ej medlem längre | 2008-07-11 18:25 | |
![]() | Andra_ideal, jaa, han gick precis utanför dörren =) Jag fick följa till hans kompisar, men tackade nej, skönt att vara hemma i lugn och ro ibland. Vita_syrener, jag bedömmer detta mest utifrån trådskaparens önskan, även om tråden ligger under snack kan de ha en önskan om att man bör hålla sig till trådens ursprungsämne. | |
andraideal - Spelvärd/Forumvärd | 2008-07-11 18:27 | |
![]() | vita, chat är jättebra när man vill skriva mycket :) Prova! Betapet har en aldeles suverän chat full av trevligt folk härifrån. | |
_Robban_ - Ej medlem längre | 2008-07-11 18:27 | |
![]() | Vad är skillnaden mellan Spelvärd och Spelvärd/Forumvärd? | |
_Candid - Ej medlem längre | 2008-07-11 18:30 | |
![]() | Jag brukar inte bry mig om det blir flams och att man glider ifrån ämnet i de trådar jag själv skapar ;-) Tycker bara att det är trevligt med en lättsam konversation om lite vad som helst, men de som önskar att ett ämne ska hållas seriöst ska ju också accepteras! Det här inlägget kanske i och för sig är för seriöst för denna tråd, men nåja, har försökt att svara på frågan :D | |
sjutusan | 2008-07-11 18:32 | |
![]() | Sorry jag drog, vita, men behövde frivillig stödgrupp för att ta mej ur mitt oseriösa beteende. Numera är jag skojfrisk som en djupgående analys i P1. | |
_Candid - Ej medlem längre | 2008-07-11 18:34 | |
![]() | Och forumvärdarna har precis som det hörs på namnet mer att säga till om i forumet än en spelvärd =) Kan stänga trådar, radera inlägg och lite annat.. | |
vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-07-11 18:36 | |
![]() | Det är väl så att jag är trögtänkt ikväll, men om man vill att ämnet ska vara seriöst så finns det en kategori för det....eller? Minsann tror jag inte att jag är kränkt, och då har det gått långt ;) | |
sjutusan | 2008-07-11 18:39 | |
![]() | Det finns inget som gör att det kliar i fjantfingrarna så mycket som seriositet. Ironinerven stimuleras och sgör nästan ont på kommentarhinnan. Det svider lite mellan benen också, men det är nog bara svamp. Jag håller fullkomligt med vita_, starta tråden i seriöst om man bara vill ha seriösa svar. Detta är snack, va? *hoppas* | |
Jättetrevlig - Ej medlem längre | 2008-07-11 18:40 | |
![]() | Så om tråden inte ligger under "seriöst" så är det ok att förstöra den? Strunta i Ts önskan om allvarliga svar? Jag kommer inte in i eran fjanttråd och vill diskutera läget i Irak... | |
PmsKossa - Ej medlem längre | 2008-07-11 18:41 | |
![]() | Du kommer in och klagar=förstör. | |
sjutusan | 2008-07-11 18:41 | |
![]() | ooppps,,, nu har det spritt sej galenskapet. Nu när vi ändå är här, kan vi inte fjanta lite extra ikväll. /sjutusan som förövrigt öppnat kvällens första öl pssccchhhht lät det! | |
PmsKossa - Ej medlem längre | 2008-07-11 18:43 | |
![]() | Skall gå på långpromenad med fjanthundarna, det torde räcka. | |
sjutusan | 2008-07-11 18:46 | |
![]() | Jag skulle vilja höja en skål, för de människor jag gärna skulle sitta och ha roligt med och fjanta på med runt srurströmmingsburken ikväll. Tyvörr kan jag inte det för dom är ute och kör gaffeltruck, rastar hundar, sparkar ex-häckar med mera. Schkål på eer aj lavv yo bejbis! Sches i mojjon...kanshe | |
PmsKossa - Ej medlem längre | 2008-07-11 18:48 | |
![]() | Hehe, blir du så där efter en öl då vill jag se dig efter 3. | |
sjutusan | 2008-07-11 18:48 | |
![]() | Joho, det vill du vishct det. | |
zimba - Ej medlem längre | 2008-07-11 18:49 | |
![]() | ja det var ju de hon sa.. =D | |
PmsKossa - Ej medlem längre | 2008-07-11 18:50 | |
![]() | Jag skrev ju det :P | |
sjutusan | 2008-07-11 18:53 | |
![]() | JAHA MEN JAG KANSKE SÅG FEL DÅ =P=P=P | |