Spelrum
| Giraffen | 28 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 29 |
| Inloggade | 57 |
Mobilspel
| Pågående | 19 987 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Pg up - Ej medlem längre | 2008-05-28 13:56 | |
![]() | Blanda inte in mig i din avstägning, Teppy. Det får du ta med den som skrev det och den som kicka ut dig. | |
| Pg up - Ej medlem längre | 2008-05-28 13:58 | |
![]() | Ser Linda Rosing sjuk ut? Jag vet inte hur hon har sett ut "förut" och knappt hur hon ser ut nu. Och var gränser för sjuklighet går. Eller jo, barnen i U-länderna ser sjukliga ut på grund av att de svälter och magen sväller upp. | |
| betaklet | 2008-05-28 14:28 | |
![]() | Sen är det ju bra at hon fått kontakt med sin dotter igen, men om hon får ett träningsprogram , som hon ber om, då går jag över till enbart radio! | |
| Teppy | 2008-05-28 14:33 | |
![]() | Pg up, va? Nämnde jag något om avstängning? Jag undrade bara vad du har för rätt att säga att jag är oempatisk, pga min politiska hållning. Jag får inte ens uttrycka mig om att jag tycker det är ledsamt det som hänt med Linda? | |
| Pg up - Ej medlem längre | 2008-05-28 14:38 | |
![]() | Du kan gärna länka tråden där jag uttrycker mig det du påstår. Använder sällan ordet "oempatiskt" så ska bli mycket intressant att se. | |
| Teppy | 2008-05-28 14:40 | |
![]() | Minns inte i vilken tråd det va, va väldigt längesen. MEn du är inte alltid så fin i dina ord heller. | |
| Dahlbergs | 2008-05-28 14:42 | |
![]() | Ja. alltså. Nog skulle jag vilja vara lite smalare å ha en fast kropp i allmänhet. lite avundsjuk är man ju eftersom hon beviserligen vet hur man lyckas. MEN, jag skulle absolut INTE vilja se ut som hon gör nu. Jag tyckte förut att hon var väldigt vacker (om man bortser från hennes oproportionerliga bröst). Men om hon är nöjd med sig själv så är det ju upp till henne. Det finns garanterat tio-tusentals som finner henne extremt attraktiv. Jag tycker ni ska sluta tracka på henne. Vi är alla attraktiva :) Även Linda Rosing! | |
| Hjartslag - Ej medlem längre | 2008-05-28 14:42 | |
![]() | Och vad är det som är så himla hemskt "det som hänt med Linda"? | |
| Pg up - Ej medlem längre | 2008-05-28 14:44 | |
![]() | Väldigt länge sedan? Hur kan det vara det, då jag varit medlem sedan i mars -08 som högst? Jösses. Nämn inget som du sedan inte har grund för, har INTE skrivit "oempatiskt" och du kan inte hävda motsatsen tydligen, kan nog bero på att det du skriver är OSANNING. | |
| Teppy | 2008-05-28 14:45 | |
![]() | solen_lyser ;) | |
| Pg up - Ej medlem längre | 2008-05-28 14:51 | |
![]() | Ja, som du ser så har jag inte varit medlem sedan i mars med detta nick. Väntar på att du länkar länken till den sida där jag skrev det du hävdar, men jag anar att det är en dålig ursäkt och ett påhitt, allt för att ha något att "komma med". Men du kan ju sitta på små chatterna i alla rum och gapa tönt och diverse. Medan kan jag länka: www.betapet.se/forum...ad id=10365 | |
| Teppy | 2008-05-28 14:57 | |
![]() | Det har jag faktiskt inte gjort. | |
| Pg up - Ej medlem längre | 2008-05-28 15:00 | |
![]() | Nä, visst, jag såg säkert fel många gånger :) "bitterfitta" var inte heller något som du gapa i forumet, nej inte då. Och inte att alla som spelar slump är töntar inne på Giraffen. Stort ordförråd du har. Säger mig inte mycket. Och nu handlade tråden om Linda Rosing, så tjipp hej. | |
| Teppy | 2008-05-28 15:05 | |
![]() | bitterfitta va dVb som skrev ja. Inte jag som gapade töntar i giraffen, dock någon som gick in på min användare, yes! | |
| betaklet | 2008-05-28 15:11 | |
![]() | Men är ni 14 år? Nu får ni väl ge er. | |
| Teppy | 2008-05-28 15:13 | |
![]() | betaklet, eller hur | |
| Snoosy | 2008-05-28 18:08 | |
![]() | ..när jag pratade om att jobba på sin självkänsla så blandade jag inte in avundsjuka. Att störa sig på någon annans utseende beror ju alltid på ett jämförande. Ofta med sig själv. Att man inte är helt nöjd med sig själv helt enkelt. Oavsett om man hävdar det eller inte. | |
| zimba - Ej medlem längre | 2008-05-28 18:23 | |
![]() | Så det kan inte vara så att man helt enkelt tänker: Herregud, varför väljer man frivilligt att förstöra sin kropp så? Vi kan ta ett extremexempel som Michael Jackson. Hur många har inte reagerat på hans omvandling? Han var en söt svart man och blev något annat. Är det fel att reagera på att folk förstör sig? Förmodligen mår varken Jackson eller Rosing bra i psyket och det är väldigt tråkigt och sorgligt. Att man reagerar på omvandlingen är väl inte så konstigt egentligen. Nämn en enda människa som inte har reagerat på jacksons omvandling tex.. | |
| emman | 2008-05-28 18:25 | |
![]() | en blind skulle inte kunna missat Jacksons omvandling. Svårt att inte reagera då ;) | |
| MissT | 2008-05-28 19:01 | |
![]() | Teppy, jag håller med. Linda Rosing har alltid sett ut som en transsexuell men det kan hon ju inte göra något åt stackarn men nu ser hon ju för tragisk ut. Ser ut som en gammalt pundarlu*er... | |