Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 879 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Gariam - Ej medlem längre | 2008-06-22 22:44 | |
![]() | Äh! Nog tjafsat. *Tar stuntmanmike i den virtuella handen och går härifrån* | |
| StuntmanMike - Ej medlem längre | 2008-06-22 22:45 | |
![]() | Men undersöker man serien så märker man att de mest har sex med sina partners....ändå är de slampor? Hur går det ihop? | |
| StuntmanMike - Ej medlem längre | 2008-06-22 22:45 | |
![]() | Bra sagt Gariam, nu går vi ner på puben och har sex på bordet med Janne och Loffe. :) Godnatt! | |
| oceano - Ej medlem längre | 2008-06-22 22:46 | |
![]() | Elaka tanten?? E det jag det mike? Första gången jag blivit kallad för tant i alla fall. Tack för det, va snäll å ödmjuk du känns:-)) | |
| Dyslekso | 2008-06-22 22:48 | |
![]() | Äsch, ska ändå säga att jag tyckte filmen var helt ok. Såg Hulken samma vecka, så manuset var ju helt magiskt i jämförelse. Tjejerna tar förresten inte för sig så hemskt mycket nu för tiden, det är väl bara Samantha, och knappt hon, som racar på. | |
| beaujolais - Ej medlem längre | 2008-06-22 22:52 | |
![]() | "Men vem är du att döma om en tjej vill kunna ha lika mycket sex som en kille kan ha utan att bli kallad slampa(vilket några tidigare i tråden gjorde), Beaujolais?" ???? Önskar jag kunde göra dessa ? större! Vadå jag att döma? Var inte så argsint så kanske orden kommer rätt väg till dig med. Jag funderar bara hur du som kallar dig feminist kan påstå att det skulle vara jämställdhet att tjejer ska få knulla runt precis som killar. | |
| Snoosy | 2008-06-22 23:32 | |
![]() | Så länge man använder kondom, vid många partnerbyte, så är det väl ändå upp till var och en hur man lever sitt liv :) Sen om man mår bra av att veta att man har varit med många, det är individuellt. Själv tror jag inte på lycka i det. men det är ju ändå min tanke :) | |
| maariia | 2008-06-22 23:41 | |
![]() | Jag tror att vi tjejer ser på samma sätt på killar och vem vill ha en kille som vart med halva stan... | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-06-22 23:45 | |
![]() | Jag? Skyddade han sig så fine, lek på. | |
| StuntmanMike - Ej medlem längre | 2008-06-22 23:46 | |
![]() | Argsint? Det är du som svär B-J. Tittar du tillbaka i tråden så ser du att jag inte tycker att det är fel att knulla runt, feminism för mig är att killar och tjejer ska leva på samma villlkor. Varför blir du så arg över mina åsikter? Att jag är feminist har egentigen inget med saken att göra, hade tyckt så ändå ang sex. Men det är så klart lättast att kritisera just det när man inte har nåt att komma med. Oavsett vad man tycker om sex så är vi väl alla eniga om att det ska vara lika för killar och tjejer hoppas jag?! Är väl inte svårare än så, ist för att prata på om att jag är feminist så kan ni ju komma med förslag på hur samhället borde vara ist. | |
| beaujolais - Ej medlem längre | 2008-06-22 23:52 | |
![]() | Men snälla nån - jag är väl inte arg!? Ser jag sån ut? Ta det inte så personligt. Min fråga var vänligt sinnad. Röka fredspipa? Att jag svor hemska sak och fy mig, jag ber ödmjukast om ursäkt! Usch! hehe Jag har fortfarande inte fått något svar. Om jämställdheten. För var får du ifrån att det är vi kvinnor som ska anpassa oss till männen för att det ska vara jämställt? En vänlig fråga! Jag ler ----> :D (Ja, jag börjar bli trött och lite tramsig kanske?) | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-06-22 23:53 | |
![]() | Rätten att knulla lika mkt utan slampstämpeln var det väl frågan om? | |
| StuntmanMike - Ej medlem längre | 2008-06-22 23:57 | |
![]() | Jag sa ju just att för mig är det inte något negativt att gilla sex och "knulla runt", det borde väl förklara en del saker :)? Jag tror inte det handlar om att anpassa sig, tror det finns många tjejer som inte vågar stå för och leva ut sin sexdrift pga av folk som ser ner på dem, kallar dem slampor och kallar deras beteende vidrigt. Att du utgår från att det skulle handla om anpassning är alltså där våra åsikter går isär i just denna fråga. Låt oss inte tjafsa mer nu Sunshine. | |
| Snoosy | 2008-06-23 00:04 | |
![]() | StuntmanMike,, om du står för och gillar det du gör. Låt det stå för dig och alla andra som tycker samma. Det är ju det som driver er, ni mår bra av det. Men säg inte att du tror att många skulle vilja leva ut sin sexdrift på samma vis som ni :) Man kan lätt få utlopp av sin sexdrift genom en och samma partner. | |
| Teppy | 2008-06-23 00:05 | |
![]() | Självklart ska jag kolla på filmen! | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-06-23 00:05 | |
![]() | Det har ingen påstått. | |
| Gariam - Ej medlem längre | 2008-06-23 00:07 | |
![]() | snoosy, det är ju inte det det handlar om här. Stunt har aldrig sagt eller propagerat för att någon måste leva så, tvärtom är det andra moralkakor som aktualiserats här i kväll. | |
| StuntmanMike - Ej medlem längre | 2008-06-23 00:07 | |
![]() | Intressant nog så är jag inte med i den där sexsekten du refererar till Snoosy, jag vill bara att alla ska få leva som de vill utan att dömas. Intressant hur det man skriver kan vrängas till så att man framstår som nymfoman. Tycker du inte att de som vill ha sex med många ska få ha det utan att bli kallade vidriga slampor? Har du ens läst hela tråden? Ska ner och ställa mig på hörnan nu. Hejdå. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-06-23 00:07 | |
![]() | Lätt o lätt... beror väl på vad man vill ha ut av det :) | |
| Snoosy | 2008-06-23 00:43 | |
![]() | stunt,, nej, läste inte hela tråden. Ja men då är jag med.. Självklart är det fel att bli kallad slampa bara för att man är tjej. Det finns lika många killar som lever som slampor ;) Nädå,, det var ett dåligt skämt.. Ingen ska bli kallad för skälsord, sånt borde aldrig accepteras! Vad som räknas till ytterligheter är individuellt. Min egen tanke är att man inte mår bra av att ha haft sex med alltför många. Sex är en drog, mer eller mindre, för alla.. Inte kärlek, som många går och hoppas på.. Det är min tanke. Tanken är fri. Gariam, är du här också :) | |