Spelrum
Giraffen | 2 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 3 |
Mobilspel
Pågående | 19 819 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Caligatia | 2008-09-25 13:55 | |
![]() | Jag stör mig på att rara små söta farmödrar/mormödrar förvandlas till kundvagnsbeväpnade helvetsmonster så fort de befinner sig på t. ex. Gekås... Vanligt hyfs som att säga "Ursäkta mig", när man nyss rammat någon existerar inte, utan man återfår mänsklig form först när man packat in 3 snoriga ungar och 15 kassar i bilen. Jag har förståelse för, men retar mig ändå på nya kassörskor i små kiosker. Om det skall ta nästan en kvart för den enda personen före mig i kön att köpa en tidning och en festis, så kanske den nya kassörskan inte är mogen att stå där ensam riktigt än. Trots att jag själv varken har bil eller körkort retar jag mig dessutom på fotgängare och cyklister som går rakt ut i övergångsställen bara för de har företräde (fotgängarna alltså. Cyklisterna har nog bara dödslängtan). Själv försöker jag bedöma om fordonen har chans att stanna, och funderar på vem det egentligen gör ondast på om bilen inte hinner stanna. | |
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-09-25 13:56 | |
![]() | sylvia ja helvete hu såna på jobbet nu minns jag varför jag sa upp mig dessutom är dte jobbigt att hälsa på betapet "hejsan" "hejhej" ändå känner jag mig tvungen för att inte den andra ska bli sur och byta bort Z :P | |
ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-09-25 13:57 | |
![]() | jag stör mig på såna som ens orkar bry sig om hur cyklister cyklar | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-09-25 14:05 | |
![]() | Caligatia: Det där är en fin metafor för hur den fria marknaden fungerar. Möjligheten att göra ett klipp, plockar fram det sämsta hos människor. :) I trafiken så stör jag mig på sura bilister som vid övergångsställen tutar ihärdigt, trots att en massa (snart kollektivt hörselskadade) människor står intill. | |
Ruhrgebiet - Ej medlem längre | 2008-09-25 14:07 | |
![]() | Jag retar mig på kristna käcka människor, som har den där dumglansiga fukten i blicken som säger - jag har träffat Jesus, jag är lite bättre än dig, jag kommer att ligga med 100 oskulder varje natt i paradiset medan du kommer att brinna i helvetet. | |
Rålex | 2008-09-25 14:14 | |
![]() | Retar mig fördärvad på dom som inte orkar ge tecken "blinka" när dom kör bil. Men det är klart det är ju rätt jobbigt.... | |
klobba2 - Ej medlem längre | 2008-09-25 14:15 | |
![]() | ickerökare....... | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-09-25 14:16 | |
![]() | Ruhrgebiet: Du menar medlemmarna i "The real group"? Jag stör mig på vuxna människor som iförda cape och trikåer springer runt och "dräper" varann. Så kallade lajvare. | |
bländie | 2008-09-25 14:18 | |
![]() | På folk som säger igängklien. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-09-25 14:19 | |
![]() | Ha ha! | |
klobba2 - Ej medlem längre | 2008-09-25 14:20 | |
![]() | Bekanta som man springer på vart 3:e år som frågar samma sak varje gång, vad jobbar du med?? | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-09-25 14:21 | |
![]() | SchweiSCH då, hur låter det? | |
Pseudonymf | 2008-09-25 14:22 | |
![]() | Människor med barnvagn. Fast inte just det fenomenet i sig, utan när de går med barnvagnen på cykelbanan/trottoaren, bredvid vagnen. Vagnen tar upp sin plats, plus att hon/han som kör vagnen tar upp "gångplats" bredvid. Det blir trångt och mycket irriterande när man möter en sådan "barnvagsförälder" och en mötande cyklist. Men det kanske bara är jag som stöter på sånt...?! | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-09-25 14:23 | |
![]() | Folk som konsekvent tappar eller byter ut en bokstav i ens namn. "Hej, Isabell!" (+a) | |
klobba2 - Ej medlem längre | 2008-09-25 14:24 | |
![]() | Hund/kattägare Grannar förståsigpåare | |
bizzzy - Ej medlem längre | 2008-09-25 14:24 | |
![]() | Jag retar mig på alla dessa förbannade onödiga hår på kroppen som måste rakas och ansas. | |
Ruhrgebiet - Ej medlem längre | 2008-09-25 14:25 | |
![]() | På andra plats i irritationslistan är kristna organisationer som använder sig av kvällsöppna kaféer, en täckmantel för att rekrytera vilsna unga själar, och där någon vattenkammad kille sätter sig ner vid bordet och säger: "Tjena, gillar ni hockey? Om Jesus levde idag skulle han hålla på Leksand!" | |
bländie | 2008-09-25 14:26 | |
![]() | På sportreportrar som ska vara lite djupa och betraktande och därför pratar långsamt och manierat. | |
klobba2 - Ej medlem längre | 2008-09-25 14:26 | |
![]() | Människor som prompt ska visa andra sina tatueringar. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-09-25 14:26 | |
![]() | Jag retar mig på män som rakar sig någon annanstans än i ansiktet. Men det är förstås en smaksak mer än en legitim anledning att ogilla någon. :) | |