Spelrum
| Giraffen | 23 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 9 |
| Inloggade | 32 |
Mobilspel
| Pågående | 19 000 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| kajix | 2011-07-09 20:42 | |
![]() | det är dessutom en ganska egoistiskt beteende. jag brukar behandla andra som _de_ vill bli behandlade. (om jag inte hatar dem, förstås) | |
| mrperfect | 2011-07-09 21:46 | |
![]() | mats201 så du väger mer än jag då? | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2011-07-09 22:42 | |
![]() | jag är inte svag inte ett dugg,jag är kristen av fri vilja och inget annat | |
| Klappa dvärg - Ej medlem längre | 2011-07-09 23:23 | |
![]() | Trollen på beta brukar vara galenkristna, so du ente äänsam ttuttti,, | |
| -torskpastej - Ej medlem längre | 2011-07-09 23:54 | |
![]() | jag fattar varför man trodde på gud, och var kristen, på medeltiden. Då behövdes det. Men nu? Seriöst? Finns det ett samband i att man i större utsträckning är troende i fattiga länder än i rika? Jag förstår att när det är jobbigt, att man söker tröst i tron, osv. Kyrkan är säkert fantastiskt stöttande på alla sätt och vis, men den "heliga anden" och "herre".... Känns som att jag tappat tron. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2011-07-10 00:58 | |
![]() | torskpastej,jag är seriös och har en Gudstro ,och jag söker ingen tröst i kyrkan,för mig är det lika naturligt att vara kristen som det är för Dig att inte vara kristen,det är bara så det är,och så är det för många människor,vi är alla olika både utanför kyrkan och i kyrkan,en Gudstro kan vara ganska personlig,i min kyrka är vi tre samfund som gått i hop,Metodister ,Baptister och Missionskyrkan jag har ingen aning om vilka som är vad det är liksom bortsuddat vi har alla samma tro på Jesus,jag vet inte om det finns ett samband,jag tror inte att det är så många som blir kristna för att söka tröst,men i bland kommer någon till kyrkan som sitter och är ledsen genom en hel Gudstjänst men dom brukar bara komma en gång,jag går i kyrkan nästan varje söndag i morgon klockan 10 är jag där,och när vi reser så är vi i någon annan kyrka i en annan stad klockan 10,detta är märkligt för dom som inte är som jag,det är en del av mitt liv som jag inte vill vara utan,det är nog som sportnytt för dom som gillar sport | |
| Måns_E | 2011-07-10 02:01 | |
![]() | Det är i dessa trådar man saknar pastor gren som allra mest. | |