Spelrum
| Giraffen | 13 |
| Krokodilen | 1 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 2 |
| Inloggade | 16 |
Mobilspel
| Pågående | 19 740 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| sina_shataz | 2009-07-09 19:19 | |
![]() | De hade en privat cermoni innan den som visades på TV | |
| angie_hell | 2009-07-09 19:21 | |
![]() | Då hade det räckt med att hon fick säga förväl där i en tyggare miljö. | |
| sina_shataz | 2009-07-09 19:23 | |
![]() | så hon skulle alltså inte ta farväl av sin pappa en gång till enligt dig? | |
| angie_hell | 2009-07-09 19:29 | |
![]() | Tycker att man skulel låtit bli att exponera henne och hennes sorg på det sättet. Så om hon nu bad om att få tala så skulle hennes anöriga som är vuxna sagt nej. Det hade vart ett klart bättre alternativ än att bryta ihop och gråta på scen. | |
| sina_shataz | 2009-07-09 19:31 | |
![]() | det är nog inte så farligt, hennes far gjorde just samma sak på scen många gånger. | |
| angie_hell | 2009-07-09 19:34 | |
![]() | Och hur bra mådde hennes far? | |
| sina_shataz | 2009-07-09 19:41 | |
![]() | jag kände ju inte honom så jag vet inte. Men att gråta offentligt när ens superkända pappa har dött är ju inget nytt, och det är ju klart att man får gråta i sådana situationer. Jag tycker att det var bra att hon inte fick lära sig att man ska hålla inne med känslorna som många andra barn får göra. | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-07-09 19:42 | |
![]() | håller fullständigt med sina_shataz | |
| Wordlezz - Ej medlem längre | 2009-07-09 19:51 | |
![]() | Tror att MJ var en bra farsa. | |
| angie_hell | 2009-07-09 19:51 | |
![]() | Absolut inte och det är klart att man gråter men att pucha det yttligare genom att ställa henne framför en mick för att ta förväl är bara elakt. Det som stör mig är at hon är ett barn. Hon ska inte behöva exponeras i henens antagligen största sorg. Det kunde ha skötts på ett helt annat sätt... | |
| angie_hell | 2009-07-09 19:53 | |
![]() | Tycker inte helle at hon ska behöva hålla inne några känslor men jag tycker att det borde finnas vuxna som tänkler ett steg längre och låter henne släppa ut dem i en trygg zon. | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-07-09 20:35 | |
![]() | hon var där tillsammans med sin familj å massa fans till hennes pappa,jag tror nog inte hon iaf kände sig otrygg,,, OM det skulle vara ngt påtvingat så är ju det såklart fel,men har svårt å tro hon kommer få men för livet pga det,föräldrar å anhöriga gör mina misstag,bara för man är vuxen är man ingen supermänniska,jag är medveten om att jag själv säkert kommer göra ngt misstag som förälder,bara det inte är ngt förödande & det tror jag inte. Men däremot ngt de barnen kan få men av å göra livet svårt för dom är alla jävla spekulationer å skit snack om deras pappa som inte är ngt för små barn öron att lyssna på...nu finns inte han mer,låt hans barn vara nu för dom har inget med det som hänt elr ej att göra | |
| angie_hell | 2009-07-09 20:46 | |
![]() | Bara för att det var fans till hennes pappa så innebär det inte att dem är mindre främlingar. Och jag personligen skulle känna mig otrygg i en sådan miljö. Visst man gör misstag som vuxen och jag dömer inte ut nån för det alla är människor. Men tycker fortfarande hon vart exponerad och att det är taskigt att göra. Sen är jag fullt medveten om att dem absolut inte har något med vad deras far gjort eller inte gjort. Men det jag disskuterar är man offar den lilla flickan som inte längre har en far för en bra story vilket hennes fastrar och farbröder är väl medvetna om. | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-07-09 20:48 | |
![]() | det där vet vi inget om,jag väljer att vara tyst ja då ja inget vet jag spekulerar ju även,men mina spekulationer är en aningen mildare än många andras å skulle hans barn kunna läsa de ja skriver tro ja inte skulle göra dem ledsna å kanske mina spekulationer är mer till barnens fördel... | |
| kermis | 2009-07-09 20:56 | |
![]() | Vad tycker du man borde gjort då? Nekat henne? Skitit i att ta ner mikrofonen åt henne och bara släpat ner henne igen? Jag tycker att i den situationen skulle man låtit henne göra i princip vad som helst. Det var hennes pappa som man mindes. Att utesluta henne hade varit oerhört grymt, när det nu var vad hon själv ville göra. De hade haft sin privata minnesstund. Uppenbarligen var det inte nog för henne. Det jag tycker att man isf kan protestera emot är löpsedlarna och artiklarna dagen efter. Särskilt Aftonbladets " I elva år hålls Paris Jackson undan våra blickar – den 7 juli 2009 blir hon störst" och "En superstjärna var död – en annan hade just fötts." får mig lätt illamående. Det var med största sannolikhet vare sig vad hon eller någon annan försökte när hon började prata och familjen inte hindrade henne. | |
| angie_hell | 2009-07-09 20:57 | |
![]() | Tror inte min åsikt skulle göra dem ledsna. Jag tycker otroligt synd om paris och hennes bröder. Kan relatera och det gör helt enkelt ont i mitt hjärta när jag tänker mig in i hennes situation. Ett barn som media är som hyenor över när hon står där med all smärta och sorg. Jag bara hoppas att hon orkar ta sig egenom allt det hemska på ett sundt sätt. | |
| angie_hell | 2009-07-09 21:02 | |
![]() | Ja jag tycker att man skulle sagt att hon fick ta förväl av sin far lite senare. Detta är en familj som vet hur media fungerar och skulle tänkte ett steg längre. Det finns aldrig nog med förväl när nån man älskar dör. Hon är ett barn, inte ens tonåring än. Tycker det skulle var aviktigare att skydda henne från hyenorna just då för det tar nog mer skada på sikt än att inte låta henne prata. | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-07-09 21:04 | |
![]() | hon visste säkert om att det skulle vara mediabevakat,å en dag som den kanske hon fullständigt sket i det å sedan sa inför dom att han var den absolut bästa pappan....oavsett va dom hittat på å skrivit om honom & barnen | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-07-09 21:06 | |
![]() | hur som helst,dom har förlorat sin pappa alldeles för tidigt det är det värsta,,,,å gjort är gjort ang hennes tal jag hoppas dom ska få slippa utstå en massa tok | |
| angie_hell | 2009-07-09 21:12 | |
![]() | Hon är ett barn klart hon visste att det skulle vara mediabevakat men hon förstår inte vidden. och myspruppen du har helt rätt in att gjort är gjort. Det jag ville få fram är att det fortfarande enligt min mening inte vart sysst gjort mot en elvaåring. Men det enda jag hoppas på är frid i deras liv. | |