Spelrum
| Giraffen | 5 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 19 929 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| micro113 | 2009-12-07 00:13 | |
![]() | jaap-conrad Berätta gärna hur man mäter produktivitet på ett dagis. | |
| micro113 | 2009-12-07 00:16 | |
![]() | monew Det där inlägget har jag lite svårt att se poängen med ens. Var har jag skrivit att alla måste hålla med mig? Jag ger uttryck för mina åsikter, precis som övriga ger uttryck för sina. | |
| lNickel | 2009-12-07 00:16 | |
![]() | Men snälla lilla rara lilla micro du måste bo långt långt upp med ett fåtal boende och ett åtal personal och dessa råkar vara kvinnor, det finns män på i stort sett varenda vårdinrättning idag skulle jag tro | |
| Comeon - Ej medlem längre | 2009-12-07 00:18 | |
![]() | Kan du inte sluta vara så nedvärderande i dina inlägg lNickel? | |
| lNickel | 2009-12-07 00:18 | |
![]() | Comeon Det är jag inte, och du är den absolut site personen jag skulle lyssna på | |
| micro113 | 2009-12-07 00:20 | |
![]() | lNickel Nu var det ju inte det som var poängen -- jag kunde lika gärna skrivit att om du hade på dig röda skor, så innebar inte det att resten av världen hade röda skor. Poängen var att bara för att du inte sett en tjej i burka jobba, så kan tjejer burka jobba --- att världen är lite större än den egna upplevelsen -- det är alltså oväsentligt hur många män som jobbar i åldringsvården, är det många så bevisar det bara min poäng ännu mer. | |
| Comeon - Ej medlem längre | 2009-12-07 00:20 | |
![]() | Men att kalla folk för lille vän, snälla rara lilla, eller bittra är väldigt nedvärderande och hör inte hemma i en seriös debatt. Ta och kliv ner från dina hästar och tro inte du är förmer än andra så kanske man kan ta dej på allvar. | |
| Globularis | 2009-12-07 00:22 | |
![]() | micro113, jag tror nog att det sitter några imamer under hennes burka ,eller vad den nu heter, och sufflerar henne. Men det är bara att säga att detta är förbjudet i Sverige. Om inte detta passar så är det ju fritt att flytta någon annanstans. | |
| lNickel | 2009-12-07 00:23 | |
![]() | Jag tror inte jag är förmer än någon annan, det är du som säger. jag sa lille vän till dig, och att du va bitter inte till någon annan, det är skillnad. och om du tar mig på allvar eller ej det kvittar mig fullständigt för dig har jag slutat att på allvar för längesedan | |
| Globularis | 2009-12-07 00:24 | |
![]() | Vad har du själv tillfört i den tråd då Comeon? | |
| lNickel | 2009-12-07 00:25 | |
![]() | Micro nej den gör ju inte det för vi pratar om sverige och här ser du inte kvinnor jobba i huckle | |
| Comeon - Ej medlem längre | 2009-12-07 00:25 | |
![]() | Synd men forumvärdarna verkar ha tagit natt. Annars hade dina inlägg rykt snabbt som ögat. Men de återkommer ju i morgon och då blir det nog mindre av dina inlägg. | |
| Comeon - Ej medlem längre | 2009-12-07 00:27 | |
![]() | Jaa du Globularis, vad har jag tillfört?? Jag startade tråden och har också snackat om det tråden handlar om hela tiden. Om det är att tillföra tråden något så har jag gjort det. | |
| lNickel | 2009-12-07 00:28 | |
![]() | Jaså så nu skall till att börja lipas också allvarligt talat det ät du som är bitter och nu skall det skvallras. seriöst dig ger jag inte många ören för | |
| micro113 | 2009-12-07 00:29 | |
![]() | lNickel Fast jag är ganska övertygad om det inte stämmer, utan att det finns de som jobbar i huckle också i Sverige -- även om det är i yrken som inte väckt uppmärksamhet. | |
| Comeon - Ej medlem längre | 2009-12-07 00:29 | |
![]() | Lipas?:-) Skvallra? Tror du inte de är läskunniga själva? Eller tror du att denna tråd inte syns för forumvärdarna här i forumet? | |
| Liftactiv | 2009-12-07 00:29 | |
![]() | För det första: Jag hoppas verkligen att inga burkaklädda kvinnor kör bil!! Ej heller arbetar på t.ex. förskola eller sjukhus. Sen: Burka har inget med religion att göra utan är enbart ett sätt att hålla kvinnan i schack. Totalt oacceptabelt i Sverige och borde så vara över hela världen! Sen håller jag med Comeon att de män som hittat på det ställer sig själva i en taskig situation - är det så att de varken kan eller vill behärska sina lustar utan är korkade djur drivna av instinkt? Eller nåt? Pinsamt... | |
| lNickel | 2009-12-07 00:30 | |
![]() | möjligtvis i en såkallad turkbutik men inte ett vanligt svensson jobb | |
| lNickel | 2009-12-07 00:31 | |
![]() | Du vet precis vad jag menar | |
| caughtbock | 2009-12-07 00:31 | |
![]() | På förskolan där jag har vikarierat fanns även en annan vikarie som kom lite då och då. Hon hade slöja på sig och skötte sitt jobb jättebra. Men det är ju stor skillnad mellan slöja och något heltäckande och jag har svårt för att se hur man skulle kunna arbeta pedagogiskt med bara ögonen synliga. | |