Spelrum
| Giraffen | 41 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 25 |
| Inloggade | 66 |
Mobilspel
| Pågående | 19 621 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Aquila1 | 2012-01-31 08:22 | |
![]() | När kommer den till Galaxy? | |
| odin - Administratör | 2012-01-31 08:51 | |
![]() | Vilken Samsung Galaxy? | |
| Aquila1 | 2012-01-31 09:09 | |
![]() | Mini | |
| odin - Administratör | 2012-01-31 09:44 | |
![]() | Så fort jag som möjligt, skall fixa några andra små detaljer först! | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2012-01-31 11:39 | |
![]() | Har spelat ett antal matcher nu, och det fungerar felfritt. Tycker som många andra att tidsbegränsat vore kul, men har full förståelse för att det är knepigt. I alla fall för mig så kopplas det ner oftare på mobilen, eftersom uppkopplingen inte är lika stabil som nätverket hemma, och kan tänka mig att det skulle bli ett antal matcher som hackade pga det. Hursomhelst, jag är jättenöjd! Snyggare och bättre överblick än wf, och stort plus för rätt ordlista, rätt poäng på brickorna och rankingen. Tack! Grymt jobbat :) | |
| PunkMunk | 2012-01-31 12:51 | |
![]() | Tänk på att mobil enhet inte är samma sak som mobil uppkoppling. En android kan vara uppkopplad via WiFi likväl som en laptop kan vara uppkopplad via 3G. Så jag ser inte att eventuella problem med tidsbegränsning skulle skilja sig mellan "vanliga webben" och en Android-app. Ja, diskussionen har varit uppe tidigare. Men jag tycker inte det har kommit någon förklaring på varför det skulle vara knepigt. Det fungerade ju utmärkt i Betapet Mini. | |
| Harlort - Ej medlem längre | 2012-01-31 12:58 | |
![]() | Det är väl inte en fråga om funktion utan hur man vill spela. Jag (utan WF erf) tycker att just spelformen utan tidsbegränsning passar bra för en smartphone, jag kan ha pågående spel under flera dagar. Plockar upp och spelar på bussen, på lunchen etc etc. Med tidsbegränsade spel skulle inte jag kunna spela på samma sätt. | |
| frippefrappe | 2012-01-31 18:42 | |
![]() | Jag tycker det är en grymt bra app, lite svårt dock att lägga ut brickorna, av nån anledning vill de inte lägga sig där man lägger dom. Det är som Wordfeud med rating, fast mycket bättre med mysig Betapetkänsla! | |
| muuni | 2012-01-31 18:48 | |
![]() | Hej på er! Laddade just ner betapet appen (gratisvariant). Har inte kommit igång att spela riktigt ännu, (bara fått göra ett drag ). Men jag märker genast en underlig grej: I inställningar, kan jag välja notifiering vid speldrag och sen välja notifierings ljud. men varje gång jag trycker ok och går in och tittar igen så är den åter på tyst? Detta gör att jag inte hör när min motspelare har lagt. Jag har Notifiering vid speldrag, blinka vid notifiering och vibrera vid notifiering ikruxat. Men inget hände då min motspelare hade lagt utan jag råkade se det när jag tittade efter annat på telefonen. Ljud kan jag som sagt inte välja :/ Är det min tel eller? Galaxy s plus Fråga 2: Skall tangentbordet I chatten vara så att det går att få det liggande nu eller är det bara min tel? Fråga 3: Är det någon annan skillnad än reklamen för gratisappen? Tack för en betapet app! Mvh/ Muunie | |
| odin - Administratör | 2012-01-31 19:04 | |
![]() | Fråga 1: när du väljer ett ljud så blir ljudet faktiskt val ÄVEN fast det står "Tyst" nästa gång du går in. Så välj ett ljud så bör det bara fungera! Fråga 2: Yep ska gå att få liggande, måste dock fixa lite mer med layouten där. Fråga 3: Nej ingen skillnad. Tack själv! | |
| muuni | 2012-01-31 19:07 | |
![]() | Ja..ni kanske vill veta: VERSION 1.0.3 (2012-01-30 20:09 ) har jag. Så det är den senaste versionen. Kan det vara problem i senaste uppdateringen eller har drt med min tel att göra? mvh/ muuni utan e | |
| muuni | 2012-01-31 19:14 | |
![]() | Hej igen: Jaha, ok. Skall försöka med att välja ljud en gång till då.. Men borde det inte blinka eller vibrera iaf, eftersom jag har dessa valda. Ok, får vänta på liggande tangentbord då! =) Annars härlig app! | |
| muuni | 2012-01-31 19:27 | |
![]() | Nej jag är ledsen..men inget ljud eller annan notifiering :/ Är det bara jag som har detta problem? | |
| odin - Administratör | 2012-01-31 19:41 | |
![]() | Skickar ett privatmeddelande till dig. | |
| Fruktskrutt | 2012-01-31 20:15 | |
![]() | Läste här i tråden att någon skrev att man bara hade tre försök, precis som i vanliga betapet och vilket jag gillar, men det stämmer inte. Nyss gjorde jag 4 ogilltliga läggningar och kunde lägga på det 5e. Hur många försök har man? Tre tycker jag. :) | |
| monk - Administratör | 2012-01-31 20:29 | |
![]() | Frukt: Jo, tidigare spekulation var lite felaktig.. :) Då mobilvarianten ej är tidsbegränsad har vi valt att ta bort gränsen på tre försök. Personligen tycker jag att det är ganska kul att kunna sitta och klura på bussen och hitta en riktigt bra ordkombination som motdrag utan att riskera att turen går över... | |
| Fruktskrutt | 2012-01-31 21:06 | |
![]() | Jo, det kan vara kul.. om msn hittar nått bra. ;) En annan sak jag funderar på är om det har synts/ syns nu (i appen) att man får ett pm? | |
| Fruktskrutt | 2012-01-31 21:07 | |
![]() | *man | |
| Guldplate | 2012-01-31 21:10 | |
![]() | Nu har väl rankingen för appen inte kommit igång ännu men förtillfället ser man inte någon ranking-lista genom appen. | |
| odin - Administratör | 2012-01-31 21:14 | |
![]() | Yep har inte fixat rankinglistan, på g... | |