Spelrum
Giraffen30
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
19
Inloggade49
Mobilspel
Pågående19 527

Forumkategorier

Användare Inlägg  
JiZzMaSTeR892010-10-27 10:36
Antal inlägg: 330

@ Savi

Du menade nog vm-silvret Sverige vann 94 :).

De jag träffat och konverserat med som är värda att nämna är ena tjejen i ABBA. Och sångaren i bandet som är kända för "we will we will rock you" vad han nu hette.

KLuBBeR - Ej medlem längre2010-10-27 10:43
Antal inlägg: 5771

Du menade nog vm-silvret Sverige vann 94 :).

Eller bronset... :P

JiZzMaSTeR892010-10-27 10:46

EDIT:

Jag tog fel i tidigare inlägg. Jag har inte snackat med han som sjungit "we will rock you". Det var joey tempest jag tänkte på.
Pratade med honom på Arlanda en gång när vi väntade på samma flyg. Efter en stund när han berättade vem han var trodde jag att han bara snackade skit, hade aldrig sett killen tidigare. Men han var trevlig iaf, laidback och skön.

Växte min internetpenis nu?

JiZzMaSTeR892010-10-27 10:47

@ KLuBBeR

Självklart menade jag bronset! Tack för rättelsen :)

Savi2010-10-27 11:39
Antal inlägg: 1176

Ja självklart!....

mackz_2010-10-27 11:48
Antal inlägg: 900

jag träffade bingo rimér på en liten pub i cusco, peru i vintras. något otippat

Sote2010-10-27 13:14
Antal inlägg: 3557

Om inte jag är helt ute och cyklar så innebär väl själva begreppet"jag mötte Lassie" att man inte själv ska ha träffat/pratat med en kändis utan att man har typ en granne som har en syster vars arbetskompis har gått i samma klass som någon kändis.
För då har min faster en kompis som är nära vän/konfirmationskompis med Kungen. Dessutom hade min son Persbrandts pappa som lärare i högstadiet.

slånbär2012-02-25 19:36
Antal inlägg: 5539

Apropå prinsesshysterin som nu pågår så har jag en Lassiehistoria som rör det ämnet. Jag var för många år sedan ihop med sonen till Silvias förlossningsläkare. Fungerade ju mindre bra som raggningsreplik på just mig då-jag vart föga imponerad. Då var historien om hur hans högadliga mormor lyckades spela bort hela Lidingö mycket roligare.

Naity_2012-02-25 19:48
Antal inlägg: 633

Stött på John cleese på tunnelbanan i london för x antal år sedan..
Sedan har man jobbat ihop med några kända personer i sverige litegranna, väldigt roligt och lärorikt men inget som jag tycker är något märkvärdigt, de är också människor lika mycket värda som alla andra:)

rajden2012-02-25 19:58
Antal inlägg: 542

Träffade Lech Walesa i Gdansk utanför Leninvarvet i början på 80-talet.

ttiittii - Ej medlem längre2012-02-25 20:03
Antal inlägg: 37631

jag har försökt lära Ola Isedal sy dock kläder och det var omöjligt,en nära släkting har skrivit låtar till Briteny Speers.Gösta Ekman är dryg,har badat med Björn Skifts,är släkt med Eddie Oliva på mycket långt håll,kände Cornelis har pratat mycket med Grete Philipsson

slånbär2012-02-25 20:13
Antal inlägg: 5539

Vill bara påminna innan tråden drar iväg att en riktig "jag mötte lassie historia" handlar om att man har mött någon annan som har mött någon kändis. Man ska alltså inte själv har träffat personen i fråga.

gnill2012-02-25 20:49
Antal inlägg: 1942

Jag har varit inbjuden att dricka kaffe med Silvia på en konferens. Det kom ett jätteroligt email en .doc fil med krusiduller från hovet. Trodde nästan det var ett skämt, det var det inte. Nu är jag ju republikan, men det kanske glädjer några rojalister härinne att jag träffat och fikat med henne. Jag duade henne hela vägen, eftersom jag är du med alla människor och inte tror på att vissa människor är mer andra. Men jag tyckte ändå det var lite intressant att träffa henne (därför jag tackade ja), och för att jag blev lite nyfiken på att liksom se en människa i verkliga livet som man bara ser i tidningar annars, och jag har inget emot vare sig henne eller resten av hennes familj, bara för att jag tycker att vi inte bör ha ett kungahus i detta land.

Men jag är mer imponerad av att en gryningsmorgon ha mött David Bowie på Grev Turegatan, ingen annan var ute där. Men inga ord växlades heller. Kunde bara kostatera att han är lika snygg i verkligheten som på bild....

Pandina2012-02-25 22:23
Antal inlägg: 727

hahaha jag har alltid tyckt David Bowie ser lite smågräslig ut... men hade nog ändå inte bangat en dejt.

Min mamma brukade bjuda Zlatan's pappa på kaffe när han jobbade som vaktmästare i hyreshuset som vi bodde i. Han brukade prata mycket om sin son Zlatko som älskade att spela fotboll.

ttiittii - Ej medlem längre2012-02-25 22:24

min man har gått i samma skola som Tomas Ledin,jag har fått mail från Petra Achberg,och jag känner Anna Wahlgren

Salsby2012-02-25 22:25
Antal inlägg: 155

Jag kör taxi och körde tjejerna i Timotej i fredags. Fasen vilka trevliga och vackra kvinnor!

mrperfect2012-02-25 22:59
Antal inlägg: 11437

Min lista: jag går ut löst

morfar jobba med Edvard Persson
pappa hade Gösta Bohman som chef
pappa har träffat Prins Bertil
pappa bodde på Savoy i London samtidigt som Charlie Chaplin

jag har träffat Jarl Kulle, Gunnar Sträng, Lars Lönndahl, Sten Ardenstam, Sigge Fürst, Björn Ulvaeus, Cornelis Wreesvijk, två av mina morbröder har träffat Kungen, den ena kände honom personligen, han kände dessutom Jan Lindblad ( gick i samma klass)

Haft samma omklädningsrum som Ricky Bruch, Kjell isaksson, Jan Dahlgren
mött rolle Stoltz, haft samma mjölkaffär som Ronnie Hellström

har träffat justitieministern några gånger, jag känner arbetsmarkadsministern och stockholms läns finansråd, har träffat socialministern, statsministern, finansministern, kulturministern, utrikesministern , socialförsäkringsminister n, pratat länge med Ulf Adelsohn

jag är medveten om att en del av personerna jag räknat upp inte är så kända nuförtiden , men vi som är kring 55 minns dem :)

ttiittii - Ej medlem längre2012-02-25 23:06

jag är släkt med den store kompositören Allan Pettersson,och har fått klippt en del band,åt Allan Pettersson sällskapet,nästan som Kungen:)

lillebo2012-02-25 23:10
Antal inlägg: 47

Min dotter var statist i en bondfilm med Pierce Brosnan

lillebo2012-02-25 23:12
Antal inlägg: 47

Glömde skriva att hon var sambo med producenten till The Prodigy
Jag träffade Keith Flint och fick en kram

Visar sida: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?