Spelrum
| Giraffen | 46 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 25 |
| Inloggade | 71 |
Mobilspel
| Pågående | 19 387 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| mamman - Ej medlem längre | 2008-03-30 21:41 | |
![]() | Jag håller med om många som "fyller på" och vissa (typ Emma Andersson som jag endast kallade "plastbrösten" när hon var med i... ja vad hon nu var med i för program....) Och Natacha Peyre som har bollar i stället för bröst. Men jag vill ändå hävda att många "normala" eller "okända" kvinnor inte jagar den perfekta kroppen utan gör detta för att känna sig bekväm med sin person. Jag samt tre tjejer jag känner har varit till samma kirurg och jag kan inte riktigt påstå att någon av oss kämpar för den perfekta kroppen utan mer vill känna oss bekväma med oss själva... Att kunna springa eller gå en vanlig promenad utan att halva kroppen gungar eller att kunna ta på en behå utan att stoppa den full med sockar, toapapper eller vad det är.... kan också säga att av oss fyra har någon förminskat och någon förstorat... | |
| zimba - Ej medlem längre | 2008-03-30 21:46 | |
![]() | Om det är så att storleken på brösten är "mycket utanför det normala" då kan jag absolut förstå det. | |
| Fånmåne - Ej medlem längre | 2008-03-30 21:57 | |
![]() | Bröst... ja, vad är så fantastiska med dem? Kan det månntro bero på att de ses som "kvinnliga", något som är unikt för kvinnan? kan mycket väl vara så, att vi män inte varit lika fascinerade av dem, om vi själva (natruligt) hade haft bröst. Iofs är det en förklaring som inte riktigt håller, då rumpor verkar vara himla populära att titta på nuförtiden... | |
| oozaa | 2008-03-30 22:03 | |
![]() | Det är nog därför vi kvinnor är fascinerade av penisar oxå:) | |
| oozaa | 2008-03-30 22:04 | |
![]() | För det är vi ju, eller hur? | |
| zimba - Ej medlem längre | 2008-03-30 22:09 | |
![]() | jag tror att kvinnor är mer besatta av bröst än vad män är, alltså vi tror att det är skitviktigt för mannen att de ska vara på ett speciellt sätt. Likaså tror jag att män är mer besatta sin leksak mer än vad vi kvinnor är. Att de tror att storleken är jätteviktig för kvinnan. Men det vet ju alla kvinnor att det är hastigheten per minut som betyder någonting.=) | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-03-30 22:37 | |
![]() | oozaa, kan du inte starta en tråd "Penisar" för att diskutera detta istället? :) | |
| oozaa | 2008-03-30 23:07 | |
![]() | Japp Zimba, du har nog en point där:) För övrigt var det ju nyss en enkät som visade att hårdheten är viktigare än storleken, (utom för kristdemokrater, tror jag?) Men det här hör ju hemma i en annan tråd, som E Solu så riktigt påpekade, hihi.. | |
| Little_Red - Ej medlem längre | 2008-03-31 01:06 | |
![]() | Ja, jag tycker att det är på tiden att nån startade en sån tråd... | |
| Admo | 2008-03-31 01:20 | |
![]() | fy fan va jag älskar bröst, men snäppet bättre är en härlig rumpa man kan knulla=) | |
| Miss_jk | 2008-03-31 08:28 | |
![]() | Piggelin88: Det finns nog miljarder saker i världen som är viktigare än detta, så varför sitter du på ett forum öht? Ut i världen och hjälp till i stället! | |
| Grymming | 2008-03-31 10:19 | |
![]() | Penisar kan ju som bröst se väldigt anorlunda ut. Min ser väldigt snäll ut! Det är tur att vi alla är olika...hur skulle världen se ut annars. | |
| Snoosy | 2008-03-31 10:52 | |
![]() | är nöd med mina, utseendemässigt. Men faan vad livet vore lättare om man var platt. Det skulle underlätta för rygg å nack =) | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-03-31 11:15 | |
![]() | Grymming: Hur ser en sån snäll ut???? | |
| Grymming | 2008-03-31 12:10 | |
![]() | En snäll ser som som följer. *drar ner boxershortsen* ;p nej skämt å sido. Den är lixom len, fin färg muk när den ska va mjuk och tvärtom....typ så | |
| Äppelkatten - Ej medlem längre | 2008-03-31 12:11 | |
![]() | För hvt denna tråd börjar bli mer och mer nasty :/ | |
| The_Viking | 2008-03-31 18:02 | |
![]() | Jag håller med dig jag Äppelkatten! Varför har folk så JÄVLA svårt för att följa trådarnas ämnen?! | |
| Elmis | 2008-03-31 19:17 | |
![]() | ratta ratta raa | |
| Elmis | 2008-03-31 19:18 | |
![]() | Jag vet faktiskt inte varför jag skrev det där förra inlägget... | |
| y not | 2008-03-31 19:21 | |
![]() | nej men det verkade genomtänkt | |