Spelrum
Giraffen | 35 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 15 |
Inloggade | 50 |
Mobilspel
Pågående | 19 651 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Budalv - Ej medlem längre | 2008-05-02 19:15 | |
![]() | upa: kvinnokroppen, om jag får märka ord. människa var väl att ta i! | |
upa - Ej medlem längre | 2008-05-02 19:16 | |
![]() | Nej, det är helt fel fokus. Vi har redan rättigheter idag att förena oss och bygga badhus för nudister. Allt är i sin ordning. | |
Lind4h | 2008-05-02 19:17 | |
![]() | alla som vill ja jämlikhet, varför bry sig om att bada utan bikini de e nog en av dom töntigaste jag har hört, inget skadar om bär bikini. det e tillomed skönt o ha på sig.. istället för att brösten flyger runt. och varför inte slösa energi på lite mer vettiga saker att ändra på. | |
upa - Ej medlem längre | 2008-05-02 19:17 | |
![]() | Alldeles riktigt Budalv, det var ju kvinnokroppen som var äcklig ja! | |
Lind4h | 2008-05-02 19:19 | |
![]() | upa: okej bra låt det bli så, dom som vill gå o fladdra med brösten o bada med folk som har stånd o glor på dom, låt er skaffa ett naken bad. bättre så än att de ska bli regel att alla bad hus blir att bada toppless ni med jämlikhet.. kan jue tänka lite på andra med som kanske inte ens vill visa brösten.. så skaffa ett eget badhus vore det bästa. | |
Budalv - Ej medlem längre | 2008-05-02 19:20 | |
![]() | Lind4a: Flyger runt? Men alla bröst flyger väl ändå inte runt? | |
Lind4h | 2008-05-02 19:22 | |
![]() | nej men ja gav ett te.x det e ju oftast dom me stora bröst som vill visa upp.. eller har jag fel? dom som har mini små brukar inte direkt villja visa upp kanske nåra. men mest dom som har stora ;) | |
y not | 2008-05-02 19:24 | |
![]() | >fattar inte folk gnäller om små saker när det finns värre saker o tänka på< Kan du förklara dig Lind4h vad du menar med detta. Tycker du inte man skall bry sig om något annat än det allra allra värsta? För det finns ju alltid något som är värre. Och är den frågan att vi bryr oss om det här dett allra allra värsta du kan tänka dig efteersom du bryr dig? | |
upa - Ej medlem längre | 2008-05-02 19:24 | |
![]() | Lind4h, du tycker det är skönt att ha bikiniöverdel, det tycker inte jag. Du har rätt att behålla den på dig, jag har inte rätt att ta av den. Orättvist! | |
y not | 2008-05-02 19:25 | |
![]() | Lindh4 du verkart inte måttligt fördomsfull kollade du in den bildlänken jag sände tidigare? | |
Rörgebit - Ej medlem längre | 2008-05-02 19:25 | |
![]() | Ni kan sluta fred båda två (budalv) och (lind4h). Jag kommer sitta förnöjt i en stol indränkt av vattnet från bassängen, barnskrik i mina öron från barnsbassängen och ändå uppskatta er båda när ni simmar runt och leker tafatt med era egna kroppar i vuxenbassängen. | |
y not | 2008-05-02 19:27 | |
![]() | upa så du har alltså stora bröst eftersom du vill ta av dem ;) min erfarenhet av vad jag hört är att det är just de som har stora bröst som kan besväras av att de "slänger" och därför vill ha bh i rent praktiskt syfte. Ju mindre brösten är desto mindre blir väl behåbehovet | |
Budalv - Ej medlem längre | 2008-05-02 19:27 | |
![]() | Jag tror många använder push-up för att visa upp sig och baddräkter samt bikini används säkerligen för att visa upp det ena och det andra. Men du har en poäng där. Det är väl trist för unga människor att inte få visa upp sin bästa sida. Tänk en kille som tycker att han är ful i ansiktet och väljer att visa upp sin vältränade eller häftigt beniga överkropp för att dra till sig tjejer.... Varför ska inte en tjej som gillar sin kropp få visa upp den lika mkt som killen? Med eller utan badplagg. | |
Budalv - Ej medlem längre | 2008-05-02 19:30 | |
![]() | Rörgebit: Var det inte du som skulle lära mig rulla??? | |
upa - Ej medlem längre | 2008-05-02 19:31 | |
![]() | Ja, jag anser det vara ett hån mot allmänheten att inte visa upp mina bröst! Här har man gått och skylt sig när det kan skänka så mycket nöje! | |
upa - Ej medlem längre | 2008-05-02 19:34 | |
![]() | En ganska lustig sak är att bröst inte verkar väcka anstöt så länge bröstvårtorna inte syns. Går jag ut i badhallen med ett pekfinger på vardera bröstvårta verkar jag genast ha tagit hänsyn | |
Lind4h | 2008-05-02 19:35 | |
![]() | aaa men visa upp dom på nudist strand eller nakenbadhus, man vill bada på ett bad o inte där kåta killar simmar om kring med bånge. o ja vill inte se andras bröst. såå om ni tycker det e så förnerande o orättvist, snart ere sommar glid till nudist stranden o ta av er underdelen oxå.. kanske ni vill ta av me den med=) | |
y not | 2008-05-02 19:36 | |
![]() | jo :), det stämmer det är bröstvårtorna som är anstötliga. Har du inte läst Kalle Anka? | |
Bergarn1 | 2008-05-02 19:36 | |
![]() | y not: Jag tycker jag ser mest stora bröst på badstranden... Finns väll ganska många bikinis som inte fyller så jättestor lyftfunktion. Jag tror det handlar mest om att skyla sig. | |
Budalv - Ej medlem längre | 2008-05-02 19:37 | |
![]() | Amerikansk censur heter det. | |