Spelrum
Giraffen | 32 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 26 |
Inloggade | 58 |
Mobilspel
Pågående | 19 621 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Tess 08 | 2009-06-11 12:51 | |
![]() | Tänkte bara informera alla intresserade att jag ska åka och "jobba" strax... | |
Behringer | 2009-06-11 16:38 | |
![]() | "sådär" intresserad. Långhelg igen.... | |
remvanrijn | 2009-06-11 17:23 | |
![]() | kan säga samma sak Kapis.. jobba natt ons, tors, fre, lör söndag..., men ok, då har jag gjort 50 timmar..lagom att börja med sitt dagjobb på tisdag hehe. | |
Behringer | 2009-06-11 17:25 | |
![]() | En del lever för att arbeta, andra arbetar för att kunna leva :) | |
remvanrijn | 2009-06-11 20:37 | |
![]() | kan vi inte hitta gyllene mittfåran kapis.. ? Föreslår att du i fortsättningen jobbar varannan fredagsnatt år mig..! | |
Behringer | 2009-06-12 08:12 | |
![]() | Lite långt att pendla för en sketans natt kanske, rem :) Men annars är jag inte omöjlig när det gäller att hjälpa andra. Det börjar väl närma sig tiden för källarstädning, tror jag...? | |
Maja G | 2009-06-12 09:05 | |
![]() | Äntligen har jag skickat iväg mina reflektioner över filmvisningarna. 32 ggr har jag sett samma film och lyssnat till uskor som har så mycket att berätta... Källarstädning, Behringer..Det var väl bara du som skulle städa va, eller har jag lovat nåt som jag har glömt?? Men har jag lovat så har jag....jag är inte heller så omöjlig när det gäller att hjälpa andra! | |
remvanrijn | 2009-06-12 15:57 | |
![]() | Precis kapis, känner igen din karaktär där. hoppas tess har det torrare i norr, hade källaren legat i skåne hade den nog blivit tvättad av inträngande regnvatten må jag tro. tycker synd om alla som har studentfest denna veckan.. | |
Maja G | 2009-06-12 19:56 | |
![]() | Och här var det stiltje.... Nu är det uppehåll här hos oss iaf, så studenterna kan fira utan att bli blöta..Kalla kommer de att bli för det är kallt som satan! | |
vita_syrener - Ej medlem längre | 2009-06-12 20:02 | |
![]() | Tjoho vad gör ni? | |
Tess 08 | 2009-06-12 20:02 | |
![]() | Här är det perfekt studentväder förutsatt att man är student. Är man förälder till student är det troligtvis lite för trevligt väder. Sol, lite moln och uppehållsväder.... inte direkt varmt, men man fryser inte. Det där med källarstädning är väl mer eller mindre klubbet i sten nu?? Det är knappt förhandlingsbart längre.... däremot tror jag det är fler som lovat att sitta på min altan och dricka kaffe/vin än de (=Kapis) som lovat att städa källaren :) Vi har dåligt med nederbörd, men mor (som befinner sig i det trevliga staden Gotenburg) berättade att det där regnat 35mm IDAG!!! | |
vita_syrener - Ej medlem längre | 2009-06-12 20:06 | |
![]() | Snart ska vi äta risotto och lax med sockerärtor och citron/dillsmör. Va stå vid spisen ett antal timmar eller ljög jag nu? Tid tog det iaf :D och snart är vardagsrummet färdigmålat. Är det så här det är att ha ett IRL? ;) | |
Tess 08 | 2009-06-12 20:10 | |
![]() | Färdigmålat??? Vardagsrum??? Nej, inte är det MITT vardagsrum vi pratar om i alla fall.... synd! skulle behövas :) Väntar på att ritningen över köket snart ska rendera i en ny ritning på det som förhoppningsvis blir vårt nya kök | |
vita_syrener - Ej medlem längre | 2009-06-12 20:13 | |
![]() | Vill du att jag ska rita köket åt dig, Tess? | |
Tess 08 | 2009-06-12 20:16 | |
![]() | Fast här är det inte färgläggning vi pratar om utan att rita ett helt nytt kök :) Har lämnat mått på rummet till en som ska hjälpa oss... Vi har en helt tom yta och eftersom vi också ska byta fönster kan man (vi) välja att sätta in fönster som går ovanför bänkskivan om det skulle vara så.... vi har även möjlighet att flytta fläkt så att spis kan flyttas.... | |
vita_syrener - Ej medlem längre | 2009-06-12 20:19 | |
![]() | Hallå! Här ser du en som ritat kök åt Lidhult, Modulia, Marbodal....;) | |
Tess 08 | 2009-06-12 20:22 | |
![]() | Åh, du menar att du kan detta???? :-D Har iofs lämnat in detta till en firma (men det blir IKEA, troligtvis) då det är två kompisar som jobbar med detta :) Det är ett sk U-kök och inte helt lätt att få till då hörnen inte riktigt vill | |
vita_syrener - Ej medlem längre | 2009-06-12 20:25 | |
![]() | Finns passbitar du vet.... | |
Tess 08 | 2009-06-12 20:26 | |
![]() | Jupps, jupps... Men det gick liksom inte ihop :) Nåja, nu väntar jag på en ritning... | |
vita_syrener - Ej medlem längre | 2009-06-12 20:28 | |
![]() | Lycka till, det blir säkert jättebra. | |