Spelrum
Giraffen | 4 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 0 |
Inloggade | 4 |
Mobilspel
Pågående | 19 051 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
bennyboll - Ej medlem längre | 2008-07-11 20:13 | |
![]() | för att kunna vara riktigt fjantig o ha barnasinnet kvar, måste man ha en mycket seriös sida oxå , det är min uppfattning iaf!! Vi har så mycket allvar i vår vardag så det är väl skönt att kunna fjanta till sig lite eller hur??? | |
zimba - Ej medlem längre | 2008-07-11 20:17 | |
![]() | Ja det är det som är grejen. Dessutom så är det viktigt att ha skoj fast man blivit vuxen. Den som inte inser det lär gå en för tidig död till mötes.. | |
vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-07-11 20:18 | |
![]() | där sa du ett sanningens ord benny...jag känner likadant ikväll som jag gjorde för x-antal månader sen, när flera medlemmar sa upp sitt medlemsskap pga. som jag tror noll acceptans till andra människor och åsikter. Men idag vet vi bättre..eller hur? Hamnade tydligen i "våta fläcken" syndromet ;) | |
trashone - Ej medlem längre | 2008-07-11 20:20 | |
![]() | gaaah! | |
illiterate - Ej medlem längre | 2008-07-11 20:21 | |
![]() | Jag dricker läsk. Gott. | |
bennyboll - Ej medlem längre | 2008-07-11 20:22 | |
![]() | vet ni vad boys and girls?? Nu ska jag iväg till piren o dricka lite mer öl... Ha de bra o va nu sams för Guds skull!!! Mer fjanterier åt folket!! * går med fanan högt i luften* | |
Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-07-11 20:22 | |
![]() | Fick lära mig av min bildlärare på högstadiet att man inte blir vuxen förrän man vågar vara barn... det håller jag stenhårt på! (hon va förövrigt 54 år när hon sa det) :D | |
vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-07-11 20:24 | |
![]() | Läsk rimmar på fläsk,som jag just blev sugen på....knaperstekt...*slic kar mig om munnen* | |
bennyboll - Ej medlem längre | 2008-07-11 20:24 | |
![]() | Kanske jag gör en Vita_, då jag kommer hem!!! alltså: slänger top o bh i trappuppgången eller hur det nu va???! | |
zimba - Ej medlem längre | 2008-07-11 20:24 | |
![]() | Ha så skoj benny, trilla inte i nu bara.. | |
bennyboll - Ej medlem längre | 2008-07-11 20:25 | |
![]() | nä, jag har ju min starka, stora man med mig=) | |
Cajsa-Stina | 2008-07-11 20:26 | |
![]() | Gör det, så applåderar vi. ha det så kul ikväll och ramla inte i spa´t:) | |
_Robban_ - Ej medlem längre | 2008-07-11 20:27 | |
![]() | Jag tror helt ärligt att många av oss som fjantar oss här har en bra mycket seriösare och djupare sida än vissa av dem som ser ner på detta "flams". Jag vet iallafall att jag kan vara jävligt djup. Men jag ser ingen direkt mening med att vara det på ett offentligt forum med, saningen att säga, okända människor. Jag sparar de djupare diskussionerna till personer jag känner och litar på. Det blir mer givande för mig. | |
_Candid - Ej medlem längre | 2008-07-11 20:28 | |
![]() | Ha så kul benny =) Nu har jag druckit upp min läsk och ätit en glass, och funderat över era kloka ord mitt i skämten. Jag håller med totalt att man behöver behålla barnasinnet och skoja för att klara av det som är tungt i vardagen =) Jag kan vara väldigt seriös och "duktig" när så krävs, men jag skulle aldrig orka gå omkring med den masken hela tiden, känner mig helt enkelt mycket yngre inuti än vad det står att jag är på papperet. Därmed inte sagt att jag inte kan vara seriös när så krävs = ingen motsättning. | |
_Robban_ - Ej medlem längre | 2008-07-11 20:29 | |
![]() | Att skoja till det är en livsviktig ventil för mig, då jag i grunden är en ganska vemodig människa. | |
bennyboll - Ej medlem längre | 2008-07-11 20:30 | |
![]() | Du har så rätt _Robban_ så.... | |
illiterate - Ej medlem längre | 2008-07-11 20:31 | |
![]() | Jag håller med _Robban_. Oftast kan väldigt djupa människor upplevas som tramsiga. Jag tror säkert att den som först sade "jag tänker, alltså finns jag" upplevdes som en fjant som inte kunde säga något vettigt såsom "prisa Herren, kossan har fått en kalv". | |
zimba - Ej medlem längre | 2008-07-11 20:31 | |
![]() | Måste också ha den ventilen, annars blir jag så djup så att jag drunknar i avgrunden.. | |
_Candid - Ej medlem längre | 2008-07-11 20:32 | |
![]() | Jag håller med illiterate som håller med Robban som håller me mig fast ni kanske inte visste om det =) | |
Cajsa-Stina | 2008-07-11 20:32 | |
![]() | Håller med Robban och Candid. I den här tråden kostar vi på oss att ha roligt en stund när vi känner för det. Vi är alla seriösa och hårt arbetande människor därför kan vi också unna oss lite fjanterier när vi vill:) | |