Spelrum
Giraffen | 3 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 4 |
Mobilspel
Pågående | 19 895 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
ttiittii - Ej medlem längre | 2012-02-05 20:41 | |
![]() | jag vägrar bryta en nagel för att göra en karl pryl | |
-Delika-tess | 2012-02-05 20:41 | |
![]() | Jag tycker inte det handlar om prestige. Jag vägrar sitta i ett kallt hus bara för att jag inte tänker lära mej fixa värme, jag vägrar fastna någonstans efter en väg för att jag inte vill lära mig byta däck. Jag har inga som helst planer att utnyttja mina vänner bara för att de kan hjälpa mig, dessa vill jag umgås med. Så för mig är det något helt annat än prestige | |
Lillstölla | 2012-02-05 20:42 | |
![]() | Njae, kan nog inte säga att det är nån prestige i det. Jag tycker bara om att kunna mycket, inte bara typiska tjejgrejer. Ogillar att vara hjälplös. | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2012-02-05 20:44 | |
![]() | jag älskar att vara hjälplös | |
Lillstölla | 2012-02-05 20:49 | |
![]() | Men Titti, måste ju bara fråga. Skulle du bryta en nagel för att göra en typsik tjejgrej då? | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2012-02-05 20:51 | |
![]() | helst inte | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2012-02-05 20:52 | |
![]() | stölla, någon måste vara annorlunda,och i detta fallet är det jag.mitt hus heter t,o,m Annorlunda fint va | |
Incidental - Ej medlem längre | 2012-02-05 20:54 | |
![]() | "jag vägrar bryta en nagel för att göra en karl pryl" Haha! | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2012-02-05 20:56 | |
![]() | Inci,vadå haha | |
jonisk - Ej medlem längre | 2012-02-05 20:57 | |
![]() | Jag vägrar vara hjälplös. Då bryter jag hellre av alla naglar. | |
mrperfect | 2012-02-05 20:59 | |
![]() | Jag skulle aldrig vilja vara ihop med en kvinna som inte sklle offra sina naglar för att spela volleyboll... | |
mönjelilja - Ej medlem längre | 2012-02-05 20:59 | |
![]() | Jag är bekväm och låter ofta andra göra jobbet. Jag har en borrmaskin som jag lånar ut till någon när jag behöver få hål borrade. Då draperar jag mig snyggt på min lila soffa och beundrar karln ;-) | |
Lillstölla | 2012-02-05 20:59 | |
![]() | Titti: Såklart, menar inte att alla måste vara lika. Var bara nyfiken som sagt om du skulle bryta en nagel för att göra en tjejgrej :) Rätt bra namn på huset. Annorlunda. | |
jonisk - Ej medlem längre | 2012-02-05 21:00 | |
![]() | Jag borrar själv och låter karln beundra mig istället ;) | |
annakarineli | 2012-02-05 21:00 | |
![]() | Nä men dags att gå och hämta tvätten då... Själv så klart! Had ett smärre bryt förra helgen då jag faktiskt var tvungen att inse att jag inte riktigt kan allt själv. Datorer och bilar går jag bet på. Hur gärna jag än önskar att jag inte gjorde det och hur mycket ja gän försöker, gogglar, felsöker & läser manualer... Men jag kan så himla mycket annat. Gör massor som jag nog faktiskt tror att många ensamstående inte gör. Kanske inte för att de inte kan, men för att de inte ser meningen med det. Jag gör så jävla mycket så jag blir helt trött. Heltidsjobbar, pendlar och gör allt, allt, allt själv. De som är i samma situation och dessutom har barn att ta hand om borde få pris! Hälsningar en annan fröken "Kan Själv" (inte bitter -men väl lite trött...) | |
mönjelilja - Ej medlem längre | 2012-02-05 21:01 | |
![]() | Men VAR hittar man en karl som beundrar sånt? Vill inte de flesta bli beundrade själva? | |
Lillstölla | 2012-02-05 21:02 | |
![]() | Har försökt det där som mönjelilja sa, drapera sig snyggt i soffan osv, men för det första så är det inte så lätt att drapera bilringarna, de lägger sig som de vill, och sen så är jag alldeles för "hands on" för att bara sitta och titta på. Känner mig bara i vägen då. | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2012-02-05 21:04 | |
![]() | om jag nu vill ha någonting lagat tx,så kan jag tala om hur oduglig, jag är och aldriiig skulle klara det lika bra som han, om jag så skulle bli 200 år så skulle jag inte klara det,kallas också kvinlig list,jag skulle kunna skriva en bok om det,men vissa kanske skulle känna igen sig och det är det inte värt | |
jonisk - Ej medlem längre | 2012-02-05 21:04 | |
![]() | Män som vill bli beundrade för att dom kan hantera en slagborr är inget för mig ändå. | |
Lillstölla | 2012-02-05 21:05 | |
![]() | Nu blev det fel på slutet. Känner mig inte i vägen, känner som att jag inte gör nån nytta ska det stå. Jisses, en vacker dag kanske jag lär mig att inte skriva det som sägs under tiden på tv. | |